Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

MobilTon.cz

Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

Publikováno dne: - Zobrazení: 4 196 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 71 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 352 - Hodnocení: 3.5

Mobil Pohotovost v Plzni: Rychlá návštěva nebo zklamání?

Pokud hledáte místo pro prodej mobilních telefonů v Plzni, možná vás napadne navštívit Mobil Pohotovost. Z našeho šetření a zkušeností některých zákazníků však vyplývá, že zdejší služby nejsou vždy na očekávané úrovni. V tomto článku se zaměříme na klady a zápory této prodejny.

Dostupnost služeb a nabídky

Mobil Pohotovost nabízí široký výběr elektroniky a možností služeb. Zákazníci si mohou vybrat mezi novými a použitými telefony, a také se mohou spolehnout na opravárenské služby. Nicméně, jak ukazují zkušenosti několika zákazníků, dostupnost a rychlost těchto služeb může být problematická.

Opravárenské služby a reklamační proces

Jedním z hlavních důvodů, proč lidé navštěvují Mobil Pohotovost, je potřeba opravy mobilního zařízení. Mnoho zákazníků hlásí problémy s reklamačním procesem. Například, někteří zákazníci byli překvapeni, když po několika dnech čekání dostali zprávu o tom, že jejich telefon je hotov, přičemž slibovaný čas opravy nebyl dodržen. Opravy, které měly být hotové během hodiny, se protáhly na dny. Tento nedostatek komunikace a plánování vedl k frustraci mnoha uživatelů.

Plány a donáška

Ačkoliv Mobil Pohotovost slibuje rychlé dodání tentýž den, realita bývá často jiná. Zákazníci hlásí, že často musí plánovat své cesty opakovaně, jelikož informace o dostupnosti dílů a oprav jsou nedostatečné. Někdy se stává, že zaměstnanci nedokážou zjistit skladové zásoby potřebných náhradních dílů, což zákazníkům komplikuje situaci.

Platby a bezbariérový přístup

Co se týče plateb, prodejna akceptuje debetní i kreditní karty, což je dnes standardem. Zákazníci také ocení bezbariérový vstup a bezbariérové parkování, což usnadňuje přístup pro osoby se sníženou pohyblivostí.

Zákaznický servis a personál

Jedním z nejvíce kritizovaných aspektů Mobil Pohotovosti je chování personálu. Někteří zákazníci zažili nepříjemnosti s arogantními prodavači, kteří neprojevovali ochotu pomoci nebo byli dokonce hrubí. Takový přístup může výrazně ovlivnit celkový dojem a rozhodnutí vrátit se do prodejny.

Závěr

Mobil Pohotovost v Plzni nabízí rozmanité možnosti, ale skutečnost, že služby nejsou vždy na vysoké úrovni, může potenciální zákazníky odradit. Zkušenosti uživatelů naznačují, že ačkoli nabídka může být lákavá, je dobré pečlivě zvážit, zda se vyplatí zvolit tuto prodejnu, nebo hledat alternativy s lepším zákaznickým servisem a více transparentními procesy.

Můžete nás navštívit na adrese:

Telefonní číslo uvedeného Prodej mobilních telefonů je +420245008383

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420245008383

Naše otevírací doba je:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud vyžadujete aktualizovat jakékoli informace, který/é považujete za chybný o tomto webu, prosíme Vás, abyste nám předali zprávu, abychom to vyřešíme co nejdříve. Děkujeme předem velmi děkujeme.

Obrázky

Komentáře:

Zobrazeno od 41 do 60 z 71 přijatý(é) komentář(e).

Kryštof Bureš (07.05.25 1:09):
OC Olympia - spokojenost s odkoupem a nákupem nového telefonu. Velmi ochotný a zručný zaměstnanec Milan F., který vše ochotně vyřešil.
Vlasta Novotný (05.05.25 20:35):
Vyzkoušel sem z legrace Mobilní pohotovost v Plzni a musím ti říct, že to byla sranda. Přinesl sem tam nově koupený telefon v Electro Worldu a co sem zažil, to byla fuška. Načatá, černovlasá zaměstnankyně s odpornýma umělýma nehtama mi řekla, že telefon je poškrábaný a opotřebovaný. Ti lidi by měli makat někde, kde nejsou vidět. Katastrofa. Na tuhle paní dávat pozor.
Jindřich Kolář (03.05.25 14:42):
Poprvé jsem sem přišel prodat telefon a bylo to naprosto v pořádku. Měl jsem šťastnou cestu, prodavač byl moc milý a cena za výkup odpovídala tomu, co jsem viděl na jejich webu. Profesionální přístup. Určitě se do této prodejny znovu vrátím.
Eva Králík (03.05.25 7:26):
Řekla mi, že nejde aktualizovat YouTube, přičemž nebyla přihlášena do Googlu a najednou mi řekla, že je prohnutý.
Eliška Kubíčková (01.05.25 18:05):
Chtěl sem si dát opravit telefon a řekli mi že mám nafouklou baterii takže by se muselo vyměnit i sklo a oprava by mě vyšla na hrozně moc, takže sem to šel zkusit jinak a oprava vyšla na 700kč ale závadu kterou mi zdělili tak tou to vůbec nebylo. Stát se to může ale já ten telefon chtěl vyhodit protože byl k ničemu ale vypadá to že chtěli jenom vydělat ....
Jitka Kubišta (28.04.25 4:17):
Koupila jsem tu rychle telefon do firmy, cena skvělá, záruka ještě půl roku. V obchodě je plno "temných" cizinců...
Čekat tady ve frontě asi ten největší problém...
Roman Holub (23.04.25 15:31):
Dobrý den, v prodejně dne 23.8. jistá paní prodavačka Martina J. byla strašně neochotná a nafoukaná. Chtěl jsem si koupit mobil, ale raději jsem to rozmyslel.
Zdeňka Šmíd (23.04.25 0:14):
Tak jsem si dnes vyzvedl Honor 10, byl na reklamaci (flek na displeji). Docela jsem se bál, aby mě ho při opravě nějak nepoškrábali nebo nepoškodili. Co jsem však opravdu nečekal, že vymění jak LCD panel vpředu tak i celou zadní stranu. Takže mám telefon z obou stran úplně nový. Děkuji moc.
Aleš Kubíček (22.04.25 9:38):
Prodavačka, s dlouhými nehty jako draky, s takovými nehty se displej škrábe parádně, hlavně poté, co si v restartovaném telefonu několik minut kliká nehtíky po obrazovce. A člověk je s prominutím (blbý) = slušný, aby tam něco řekl :D Do této chvíle jinak žádný problém.
Jan Říha (22.04.25 8:03):
Upřímně, ani tu jednu hvězdičku bych nedal... Absolutní neochota a arogance prakticky od všech zaměstnanců. Před třemi měsíci jsem si kupoval telefon, u kterého odešla baterie, a šel jsem rovnou do reklamace a výměnu baterie kvůli přehřívání při celodenním používání. Dnes mi ale bylo řečeno, že telefon je naprosto v pořádku při tříhodinovém testu techniky. Když jsem šel do servisu se svou značkou, řekli mi, že je divné, že můj model ještě funguje při určité kapacitě baterie. Když otevřeli kryt telefonu, zdůraznili, že našli ještě vodu, která tam byla už bůh ví jak dlouho, a jejich technik řekl, že ještě chvíli a šlo by o zkratování systému.
Viktor Novotný (21.04.25 8:19):
Když chcete být slušně řečeno ošméčkováni s vlastním souhlasem....jděte tam...když máš mobil za 1kc k paušálu a nechceš ho jdi tam,ale lepší je Aukro,market Place či bazoš
Jarmila Šrámek (17.04.25 23:25):
Už jsme tady koupili použitý iPad, dva použité iPhony, jeden nový iPhone a tři telefony prodali. Naštěstí jsme s ničím neměli nikdy problém. Je pravda, že ne vždy prodejci měli dobrou náladu, ale nikdy se nechovali špatně. Je pochopitelné, že jsou to lidé a ne roboti. Prodejna s širokým výběrem, čisto a ceny jsou super.
Libuše Jelínek (17.04.25 23:22):
Velmi neochotný personál, co nemá zájem vyhledat zboží ze skladu. Takže jsem jel na prodejnu 50km zbytečně. Díky, ale už nikdy znovu.
Milada Kohout (17.04.25 21:17):
Byl jsem tady poprvé prodat telefon a všechno bylo v pořádku. Milý prodavač, cena odpovídala přesně tomu, co jsem viděl na jejich webu. Profesionální přístup. Určitě tuto prodejnu zase navštívím.
Jindřiška Švec (15.04.25 5:34):
Je třeba změnit systém - čekat 1/2 hodiny, než přijdu na řadu, je vopravdu, ale pak čekat další 1/2 hodiny jen na vyzvednutí je už asi moc 🤬 ...
David Kučera (15.04.25 5:23):
Neuvěřitelné. Objednaný černý iPhone za 40 tisíc korun jsme dojeli 100 km z Prahy a nakonec se prý spletli a mají jen bílý, a k tomu žádná kompenzace.
Jana Fiala (14.04.25 17:44):
Neodborný personál, přišel som na pobočku s požiadavkou opraviť telefón, predavačka povedala, že to nejde a predala mi nový telefón, v tú istú chvíľu som ju prosil, aby išla spýtať technika, či by to predsa len nevyskúsil. Technik povedal, že žiadny problém, tak som chcel vrátiť peniaze za nový telefón. No už márne. Zaplatil som ako opravu, tak nový telefón.
Růžena Bureš (14.04.25 12:07):
Dobrý den, dnes mi vypadnul telefon z ruky a mám rozbitý displej. Chci se zeptat, mobil jsem kupovala v mobil pohotovost Liberec a je ještě v záruce. Opravili by mi ho nebo je lepší koupit nový?
Štěpán Král (13.04.25 12:58):
Jednou jsme tady koupili ojetý iPad, dva použité iPhony, jeden nový iPhone a prodali jsme tři telefony. Naštěstí jsme nikdy neměli s ničím problémy. Ano, není to vždy, že prodavači byli ve skvělé náladě, ale nikdy se chovali špatně. Je jasné, že jsou to lidé, ne roboti. Obchod s širokým výběrem, čistý a ceny jsou super.
Daniela Bláha (12.04.25 1:03):
Koupil jsem si tam telefon za 9 tisíc, hned druhý den jsem musel podat reklamaci na displej. Po opravě má displej teď tak špatnou viditelnost a barvy, že to je nepřijatelné. Bylo mi laskavě řečeno, že to není jejich problém, ale vlastnost displeje. A že nemám nárok na další reklamaci, aby byl displej normální.

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.