Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

MobilTon.cz

Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

Publikováno dne: - Zobrazení: 4 194 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 71 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 352 - Hodnocení: 3.5

Mobil Pohotovost v Plzni: Rychlá návštěva nebo zklamání?

Pokud hledáte místo pro prodej mobilních telefonů v Plzni, možná vás napadne navštívit Mobil Pohotovost. Z našeho šetření a zkušeností některých zákazníků však vyplývá, že zdejší služby nejsou vždy na očekávané úrovni. V tomto článku se zaměříme na klady a zápory této prodejny.

Dostupnost služeb a nabídky

Mobil Pohotovost nabízí široký výběr elektroniky a možností služeb. Zákazníci si mohou vybrat mezi novými a použitými telefony, a také se mohou spolehnout na opravárenské služby. Nicméně, jak ukazují zkušenosti několika zákazníků, dostupnost a rychlost těchto služeb může být problematická.

Opravárenské služby a reklamační proces

Jedním z hlavních důvodů, proč lidé navštěvují Mobil Pohotovost, je potřeba opravy mobilního zařízení. Mnoho zákazníků hlásí problémy s reklamačním procesem. Například, někteří zákazníci byli překvapeni, když po několika dnech čekání dostali zprávu o tom, že jejich telefon je hotov, přičemž slibovaný čas opravy nebyl dodržen. Opravy, které měly být hotové během hodiny, se protáhly na dny. Tento nedostatek komunikace a plánování vedl k frustraci mnoha uživatelů.

Plány a donáška

Ačkoliv Mobil Pohotovost slibuje rychlé dodání tentýž den, realita bývá často jiná. Zákazníci hlásí, že často musí plánovat své cesty opakovaně, jelikož informace o dostupnosti dílů a oprav jsou nedostatečné. Někdy se stává, že zaměstnanci nedokážou zjistit skladové zásoby potřebných náhradních dílů, což zákazníkům komplikuje situaci.

Platby a bezbariérový přístup

Co se týče plateb, prodejna akceptuje debetní i kreditní karty, což je dnes standardem. Zákazníci také ocení bezbariérový vstup a bezbariérové parkování, což usnadňuje přístup pro osoby se sníženou pohyblivostí.

Zákaznický servis a personál

Jedním z nejvíce kritizovaných aspektů Mobil Pohotovosti je chování personálu. Někteří zákazníci zažili nepříjemnosti s arogantními prodavači, kteří neprojevovali ochotu pomoci nebo byli dokonce hrubí. Takový přístup může výrazně ovlivnit celkový dojem a rozhodnutí vrátit se do prodejny.

Závěr

Mobil Pohotovost v Plzni nabízí rozmanité možnosti, ale skutečnost, že služby nejsou vždy na vysoké úrovni, může potenciální zákazníky odradit. Zkušenosti uživatelů naznačují, že ačkoli nabídka může být lákavá, je dobré pečlivě zvážit, zda se vyplatí zvolit tuto prodejnu, nebo hledat alternativy s lepším zákaznickým servisem a více transparentními procesy.

Můžete nás navštívit na adrese:

Telefonní číslo uvedeného Prodej mobilních telefonů je +420245008383

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420245008383

Naše otevírací doba je:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud vyžadujete aktualizovat jakékoli informace, který/é považujete za chybný o tomto webu, prosíme Vás, abyste nám předali zprávu, abychom to vyřešíme co nejdříve. Děkujeme předem velmi děkujeme.

Obrázky

Komentáře:

Zobrazeno od 21 do 40 z 71 přijatý(é) komentář(e).

Dominika Dvořák (01.06.25 22:06):
Zaměstnanci jsou arogantní, neochotní a nezdvořilí. Přišel jsem k nim s prosbou a oni se mi ještě vysmáli. Velmi špatný obchod. Doporučuji objednávat jinde.
Bedřich Kubík (01.06.25 12:51):
Je nutné vyměnit personál na recepci. V odborném obchodě musí být personál přívětivý a ochotný, a ne zdánlivě nezájemný. Špatná vizitka pro jinak dobře fungující firmu. Pokud jste z větší dálky, raději zvolte Prahu.
Marcela Novák (31.05.25 20:26):
Byl sem v obchodĕ kvůli opravě telefonu, poprvé to dopadlo dobře, prodavač byl velice ochotný a milý, říkal že mě kontaktujou až budou mít díly na prodejně. Včera mi přišla SMS a email že díly už mají a abych přijel, tak jsme šli kolem 17:15 a bylo mi řečeno že technik už odchází a že máme přijít do 16h, nechápu proč to nepišete do zprávy, byla to zbytečná cesta. Dnešek to završila ta potetovaná prodavačka, arogantní a nesympatická paní, kazí dojem týmu (kluci jsou tam super). Celou dobu se tvářila že ji otravuju. Pracoval sem spoustu let v obchodě, chápu že práce s lidmi je náročná, ale pokud jí to nebaví ať změní práci, takové chování si k zákazníkovi neměla dovolit. Nevím jestli Vám její chování přišlo standardní, ale i můj syn se divil jak se mnou jednala, pokud si myslíte že je to v pořádku, asi ani vy nejste dobrý vedoucí. Ano, nalepila mi sklo na fotoaparát, ale její kolega mi den předtím řekl že to není problém. Mimochodem, zaplatil sem 700 za folii na telefon, v půlce je čára a ona tvrdila že si to sedne, že je to v pořádku, ani za 14 dní to nesedlo, vyhozené peníze.
Bedřich Kopecký (30.05.25 14:44):
V obchodě jsem si všiml, že cena telefonu na štítku byla 9 990 Kč, ale u pokladny chtěli 11 990 Kč. Obsluha byla arogantní a řekla mi, že zboží nelze znovu označit. "Nedoporučuji tento obchod."
Anna Kubíková (30.05.25 10:52):
Absolutní neochota a naduté chování personálu. Potřeboval jsem pouze opravit kabel s konektorem k základní desce. Odpověď byla, že tento typ opravujeme pouze sami. Samozřejmě jsem nechtěl službu zadarmo, ale zdá se, že na to nechtěli koukat z pohledu financí, tak mě s grácií odmítli. Ani pouzdro na mobil bych si tady nekoupil.
Ondřej Kopecký (29.05.25 0:51):
Chtěli jsme dnes koupit iPhone za 25 tisíc. Ale obsluha, hubenější krátce ostříhaný blonďatý pán, na nás byl tak nepříjemný a arogantní, že jsme se sebrali a jeli raději do Alzy. Dále byli velmi nepříjemné, že tam hrála hlasitá hudba. Už tam raději nikdy nevkročím.
Renata Svoboda (27.05.25 16:22):
Na prodejně telefon asi za 9 990 Kč, ale u pokladny chtěli ode mě 11 990 Kč. Arogantní obsluha mi řekla, že nemají zájem o to, aby zboží mělo správnou cenu. "Nejlepší obchod v okolí!"
Blanka Kuka (26.05.25 3:18):
Většího aroganta a nepříjemného pána jsem snad ještě neviděl. :-( Arogance a namyšlenost se zhmotnila v tomto kuse. Dejte si pozor co podepisujete. Když už vám dají nějaké informace, tak se liší od toho co podepisujete. Mobil sice opraven, ale až na druhý pokus.
Michaela Kolář (23.05.25 20:27):
Velmi, ale velmi neochotná prodavačka Šarlot. K zákazníkům bych si představovala jiný přístup. Razantní rozdíl oproti skvělému přístupu v Praze, kde jsme vždy spokojeni.
Antonín Marek (23.05.25 11:03):
Mobilní nouzová situace? Název společnosti nesouhlasí se službami. Potřebujete obal nebo sklo pro nový telefon? Nemáme! Potřebujete stáhnout data z staršího telefonu? Neumíme! Tak to je má dnešní zážitek.
Jindřiška Kopecký (22.05.25 19:45):
Když chcete být slušně řečeno ošizeni s vlastním souhlasem....jděte tam...když máš mobil za 1 Kč k paušálu a nechceš ho, jdi tam, ale lepší je Aukro, Market Place či bazoš.
Jitka Kopecký (20.05.25 18:16):
Večer displej na sráč..
Ráno odneseno na pobočku Plzeň Olympia a za dvě hodinky opraveno.

Doporučuji a děkuji
Lucie Novák (18.05.25 22:04):
Na e-mailový dotaz ohledně koupi produktu vůbec nereagují :-(. Škoda času vynaloženého na psaní. Mobil koupím jinde. Nedoporučuji!
Tereza Svoboda (16.05.25 15:51):
OC Olympia - spokojenost s výkupem a nákupem nového telefonu. Velmi ochotný a schopný zaměstnanec Milan F., který vše ochotně vyřídil. Jsem moc spokojený s jejich službami!
Dominika Škorpil (16.05.25 2:54):
Totálně arogantní obsluha v Plzni.
Mobil jsem chtěl prodat.
Byl úplně nový, pár dní starý a cena nového telefonu je cca 11500 Kč.
Vaše zaměstnankyně mobil vyndala a sundala originální fólii, která byla na něm a říkala, že tady a tam je poškrábaný. Arogantně mi nabídla 6100 Kč. To je hodně, ale hodně ubohé chování obsluhy.
Tento obchod NEDOPORUČUJI!
Anežka Holub (13.05.25 0:29):
Nikdy viac! Zítra urobím tlakový bordel v obchode, že sa vám zakrúti hlava... podvodníci! Budem to riešiť s obchodnou inšpekciou, čus.
Šimon Kubíček (12.05.25 0:00):
Obrovský výběr mobilů a příslušenství. Ale obsluha v obchodě moc neporadila ve srovnání s mým předchozím návštěvěm.
Stanislav Kopecký (10.05.25 9:08):
Chtěl sem si tam dát opravit telefon a řekli mi že mám nafouklou baterii takže by se muselo vyměnit i sklo a oprava by mě vyšla na hrozně moc, takže sem to šel zkusit jinak a oprava vyšla na 700kč ale závadu kterou mi zdělili tak tou to vůbec nebylo. Stát se to může ale já ten telefon chtěl vyhodit protože byl k ničemu ale vypadá to že chtěli jenom vydělat ....
František Kolman (08.05.25 21:21):
U prodejce jsem zakoupila nový Xiaomi 14T PRO .. jsem nadšená z telefonu 🙂 Fotí a natáčí dokonale a rychlost systému je úžasná! 😊 Je rychle nabíjený a baterie vydrží dlouho nabitá 🙂 Předtím jsem měla Xiaomi 12t pro a musím říct, že je znát velký pokrok! Jen tak dál Xiaomi …
Matěj Šmíd (07.05.25 7:55):
V okamžiku, kdy jsem kupoval mobil za 21, jsem byl vážený zákazník, a když jsem k tomu přidal nerozbitné sklo za 850, bylo to ještě lepší. Obsluha byla milá a úsměvná. Když jsem po dvou měsících přišel s rozbitým (ne- rozbitným) sklem, které mi prasklo nevěřícně v kapse o klíče, sklo jsem sundal, protože dotyk nebyl funkční. Přinesl jsem sklo samostatně a situaci vysvětlil. Pán, který byl při prodeji vstřícný, přátelský a milý, na mě teď nechápavě koukal, co že po něm chci? "Vy jste to sklo sundal, hm? V kapse o klíče se to rozbilo, hm? To nemá cenu ani sepisovat, ta Vám zamítnou." Odpovídám: "jen to sepíšte." Reklamace samozřejmě byla zamítnuta. S mobilní pohotovostí už ne. Bojím se, až se něco stane s mobilem a budu řešit další reklamaci. Těším se na tu ochotu.

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.