Mobil Pohotovost - Praha 5-Smíchov

MobilTon.cz

Mobil Pohotovost - Praha 5-Smíchov

Publikováno dne: - Zobrazení: 20 543 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 63 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 2526 - Hodnocení: 4.2

Prodej mobilních telefonů Mobil Pohotovost Praha 5-Smíchov

Prodejna Mobil Pohotovost na pražském Andělu se stala oblíbeným místem pro ty, kteří hledají elektroniku a mobilní telefony. Díky bezbariérovému vstupu je přístupná pro všechny zákazníky. Tato pobočka nabízí širokou dostupnost různých značek a modelů telefonů, což ji činí atraktivní volbou pro široké spektrum zákazníků.

Dostupnost a možnosti služeb

Pobočka se pyšní širokým výběrem mobilních telefonů v různých kvalitách – od nových po použité. Výhodou je možnost rychlé návštěvy, která zahrnuje i vyzvednutí v prodejně objednaného zboží. Na místě můžete využít různé možnosti služeb, jako jsou platby kartou, včetně debetních karet a NFC plateb.

Odpovědnost za kvalitu a recyklace

Při nákupu zboží je důležité mít na paměti také otázku recyklace starých zařízení. Mobil Pohotovost se snaží zajistit, aby elektronika, která již není v použitelném stavu, byla správně zpracována. Zákazníci mají možnost prodávat své staré telefony, avšak někteří si stěžují na nízkou vykupní cenu, což je častý problém, s nímž se setkávají.

Platby a zákaznický přístup

Při nakupování můžete počítat s různými platebními možnostmi. Pobočka akceptuje kreditní karty a debetní karty, což usnadňuje transakce na místě. Nicméně, některé zkušenosti zákazníků naznačují, že personál by mohl být více vstřícný a příjemný. Například byla hlášena situace, kdy se zaměstnanci chovali odtažitě a neochotně.

Rychlost a efektivita

Pokud potřebujete opravit svůj telefon, Mobil Pohotovost nabízí i služby opravy. Mnoho zákazníků hodnotí pozitivně rychlost oprav a ochotu personálu, ale zároveň se objevily i negativní zkušenosti s délkou čekání a komunikací s pracovníky.

Závěr

Celkově lze říci, že Mobil Pohotovost v Praze 5-Smíchov nabízí širokou škálu produktů a služeb, které mohou uspokojit potřeby zákazníků. I přesto, že existují určité nedostatky v oblasti zákaznického servisu, nabízí tato prodejna atraktivní možnosti pro ty, kteří hledají mobilní telefony a elektroniku. Je však důležité, abyste si byli vědomi podmínek a případných komplikací spojených s nákupem a reklamací.

Naše adresa je

Kontaktní linka uvedeného Prodej mobilních telefonů je +420245008383

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420245008383

Otevíráme podle následujícího rozvrhu:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud vyžadujete přizpůsobit jakýkoli prvek, který/é považujete za nesprávný o této stránce, prosíme, abyste nám poslali zprávu, a to upravíme rychle. Předem děkujeme.

Obrázky

Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 63 přijatý(é) komentář(e).

Tereza Kolman (27.07.25 22:59):
V naší nabídce samozřejmě najdete mnoho telefonů, ale také široký výběr různého příslušenství. V našem obchodě bývá často rušno, ale pro vaše pohodlí jsme zavedli skvělý systém čekacích čísel, podobný tomu, který znáte z pošty nebo úřadů.
Jindřich Kubíková (24.07.25 18:48):
To je moc drahé. Mám rád, že skupují telefony, ale prodávají je za 16 000,- a po roce dávají 4 000,- ... No, alespoň něco.
Michaela Kopecký (23.07.25 21:04):
Absolutně negativní zkušenost s fungováním servisu v 1. patře obchodu. Mají tam 7 přepážek a v poledne (tedy v době největšího počtu zákazníků) není obsazena ani jedna. Osazenstvo místo obsluhování přerovnává krabice. Po čtvrt hodině čekání před prázdnými přepážkami jsem se zeptal manažera servisu, jestli tam někdo pracuje. Arogantně mne odbyl. Když se po 20 minutách jakýsi prodavač (jediný ze 7!) konečně uráčil přijít, nechal jsem mu telefon na výměnu skla s tím, že se za chvíli vrátím. Po mém návratu se ukázalo, že na to zapomněl, takže další čekání. V součtu tedy zbytečně zmařený čas, neschopnost, arogance a neprofesionalita. Měl jsem dojem jako před listopadem 1989, kdy byl zákazník pro prodavače obtížný hmyz. Jděte jinam.
Jakub Kubíček (20.07.25 16:11):
Velký výběr, rychlá obsluha, perfektní lokace kousek od výstupu metra Anděl

- Great selection, fast service, perfect location just a stone's throw from the Anděl metro exit
Matěj Kubíček (16.07.25 15:04):
Na výletě jsem musel vyřešit náhradní mobil a měl jsem velmi špatnou zkušenost s vámi! Prodejce nebyl ochotný poradit a odmítl předvést vybraný mobil. S námi se chtěl mluvit co nejméně, ale při placení byl velmi slovní. Než jsem stačil zaplatit, sdělil kolegovi vše, co jsme si řekli... Jak na jeho místo čeká spousta zájemců. Předpokládám, že jeho nadřízení si jeho přístup k práci nejspíše všimli.
Denisa Urban (14.07.25 7:38):
Mobil byl hodnocen podle očekávání a výkup proběhl v pořádku.
Libuše Růžička (05.07.25 5:05):
Nikdy více... podle recenzí z roku 2022! Nyní to může být jiné... Ale nemám potřebu to zkoušet... Mám autorizovaný servis... stejné peníze! Navíc.
Milena Mach (04.07.25 23:27):
Dříve jsem byl spokojený, ale včera jsem si koupil telefon, ke kterému nebyl přiložen nabíječka, a nikde to nebylo uvedeno. Musel jsem nutně používat telefon a nemít čas běhat dokupovat příslušenství, takže příště raději zavítám jinam.
Oldřich Beneš (04.07.25 19:24):
Velká spokojenost.
Navštíveno v čtvrtek.
Velký výběr telefonů a milá obsluha
Zakoupen Iphone XR za skvělou cenu. Vše vyřízeno do 10 minut.
Richard Jelínek (04.07.25 14:18):
Jestli chcete móbil a i ten, který neznáte, zajděte tady. Velký sortiment, dobré ceny. Dříve byly ceny ještě lepší, ale chápu dobu a obrátkovost. I tak zde prodáte i nakoupíte dobře.
Ladislav Hájek (03.07.25 16:35):
Mluvili ohledně opravy, do smlouvy napsali falešný stav telefonu.
Hana Kubíková (02.07.25 18:45):
Musím ihned přidat recenzi, protože jsem naprosto nadšená. Přišla jsem dnes ve 6 večer s rozflákaným displejem a už za 2 hodiny mi přišla SMS, že si opravený telefon můžu vyzvednout. Všichni moc ochotní, milí, neuvěřitelná rychlost a telefon vypadá úplně jak nový. Mockrát děkuji!!!
Gabriela Bláha (28.06.25 7:12):
Nejhorší pobočka, v horním patře na servisu budete čekat, jelikož je obsazena jen jedna přepážka ultra pomalým pracovníkem. V patře čekalo hromada lidí z toho asi deset důchodců. Když se ho člověk slušně zeptá, zda by se nemohlo obsadit víc přepážek, odpoví že ne a ať jdu domů, jestli se mi to nelíbí. Neskonale arogantní jednání. Nikdy více. A to na stránkách slibují opak.
Vojtěch Král (27.06.25 13:27):
Nejhorší zkušenost s reklamací telefonu. Už nikdy znovu. NEDOPORUČUJI
Romana Kubík (26.06.25 15:14):
Obchod s pěkným výběrem zboží.
Velmi ochotný personál.
Petr Horák (24.06.25 16:52):
Zaměstnanci jsou naprosto špatní a jejich chování je velmi nevhodné. Neumí efektivně prodat a působí dojmem, že v práci nechtějí být a že se jim nechce prodávat.
Martina Růžička (24.06.25 5:32):
Především dobře funguje přes systém, kdy nestojíte ve frontě, ale volíte si službu a lístek s číslem pak určuje pořadí. Vždy jsem narazil na příjemný a profesionální personál. Myslím, že pořád dost "toho letí", je tady stále celkem dost lidí a přitom jsou milí a vstřícní.
Iva Konečný (20.06.25 4:51):
Byla jsem tady nakupovat nějaké Samsung produkty. Musím říct, že tady mají často super akce a bonusy za výměnu starého zařízení, to se musí nechat. Ale taky musím podotknout, že jsem tady byla kolem 20:10, řekli mi, že musím objednat zboží přes e-shop pro uplatnění nějaké slevy a výslovně jsem se ptala, jestli to bude ještě dnes, když to teď objednám. Řekli mi, že pokud je zboží skladem, standard pro výdej je asi 20 minut. Tak jsem produkt objednala a čekala jsem půl hodiny u obchodu, abych se pak musela připomenout. Pak mi řekli, že po 20 hodině už žádné objednávky nepřipravují. Tak jsem se musela vetřít k přepážce, aby se někdo ujistil, že to se mnou vyřídí, když mi tuhle informaci zapomněli říct při mé otázce ohledně objednání. Takže mě docela naštval tenhle přístup, a nakonec s ochotným pánem jsem tam byla asi do čtvrt na 10, abych vyřídila svou objednávku. Byla jsem ráda, že se tam našel někdo, kdo byl ochotný mě obsloužit, což se u jedné paní, která tam taky pracuje a byla za přepážkou, nestalo. K té jsem byla přidělena asi ze 5 návštěv obchodu 3x. A ta byla pokaždé fakt nepříjemná, naštvaná a arogantní. Odpovědi osekávala a nebyla zrovna milá. Takže když tam jdu, modlím se, ať ji znovu u přepážky nepotkám. Asi si neuvědomuje, že díky lidem jako jsme já, co tam chodíme nakupovat, má ona co jíst! Takoví lidé by se měli zavřít do fabriky a nedělat práci, kde je potřeba komunikovat s lidmi! :/
Kryštof Kubík (19.06.25 23:55):
Skvělé! Rozhodl jsem se přilepšit, starý telefon jsem dal na protiúčet a zbytek jsem zaplatil kartou. Za mě paráda, vše vyřízeno do 30 minut. Personál velmi milý. :)
Karel Černý (19.06.25 4:07):
Prodej je celkem v pořádku, ale ten servis/reklamace... tragedie.

Nejmene ve trech pripadech z peti jsem musel mobilni telefon vratit k reklamaci, protoze nevyresili problem a ja musel zase cekat skoro 30 dnu bez telefonu. Nejvetsi třešničkou na dortu byl dvakrát po sobě špatně nalepený zadní kryt mobilního telefonu. Po necelém týdnu se začal odlepovat. Je to poměrně výrazné mínus zejména proto, že se jedná o autorizovaný servis Samsung, kdy podle jejich slov bude po servisu zachováno krytí (IP), nehledě na to, že se jedná o naprosto základní úkon 👎

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.