Mobil Pohotovost v Novém Městě: Prodej mobilních telefonů s širokými možnostmi služeb
Pokud hledáte ideální místo pro prodej mobilních telefonů, Mobil Pohotovost v Novém Městě je skvělou volbou. Plánování vaší návštěvy zde je snadné, neboť prodejna nabízí možnost vyzvednutí v prodejně či donášky přímo k vám domů. Navíc poskytují dodání tentýž den, což je pro zákazníky velmi výhodné.
Bezbariérový přístup a parkování
Pro ty, kteří potřebují bezbariérový vstup, je tato prodejna plně přístupná. Klienti ocení také možnost bezbariérového parkování, což usnadňuje návštěvu pro osoby se sníženou pohyblivostí.
Možnosti plateb a zabezpečení transakcí
Mobil Pohotovost akceptuje různé metody platby, včetně kreditních a debetních karet, stejně jako moderních NFC plateb. To znamená, že si můžete snadno zvolit způsob platby, který vám nejlépe vyhovuje.
Kvalita produktů a služby
Široký výběr mobilních telefonů zahrnuje jak nové, tak použité modely, takže si každý najde něco podle svých potřeb a finančních možností. Přístup personálu byl často hodnocen jako příjemný a ochotný, což posiluje pozitivní zkušenosti zákazníků, kteří navštívili tento obchod.
Někteří zákazníci však vyjádřili obavy ohledně kvality zakoupeného zboží. Lidé upozorňovali na nejasnosti při výkupu starých telefonů, kde nebyly dostatečně vysvětleny podmínky a ocenění zařízení. Tento aspekt by si zasloužil větší transparentnost, aby se předešlo nedorozuměním.
Recyklace a ekologické aktivity
Mobil Pohotovost se také snaží podporovat recyklaci elektroniky, což je dnes již nezbytnou součástí odpovědného zacházení s naším odpadem. V rámci poskytovaných služeb nabízejí také programy na výkup použitých zařízení, což může být výhodné nejen pro zákazníky, ale i pro životní prostředí.
Závěr
Celkově Mobil Pohotovost v Novém Městě nabízí dobré možnosti služeb a profesionální přístup k zákazníkům. Přes některé negativní recenze je toto místo vhodné pro rychlou návštěvu a nákup mobilního zařízení. Doporučuje se být obezřetný ohledně podmínek výkupu a pečlivě prozkoumat stav zakoupeného zboží.
Pokud je to nutné přizpůsobit jakékoli údaje, který/é považujete za nesprávný týkající se této webové stránce, vyzýváme Vás, abyste nám předali zprávu, a to opravíme nejdříve. Děkujeme předem oceníme to.
Aby ste dostali chvilu u přepážky, musíte si počkat, až vyvolají vaše číslo. Čísla nejdou popořadě a můžete čekat třeba půl hodiny. Nechala jsem si tam opravit sklo a řekli mi, že to bude hotové ještě ten samý den za 2 hodiny a že mi přijde zpráva. žádná zpráva mi nakonec nepřišla. Na pokladně mi pak řekli, že to ještě není hotové a mělo by být zítra, že až ta zpráva přijde, tak to bude hotové. Telefon jsem tam odevzdala v pondělí a zpráva mi přišla až v pátek.
Milena Kříž (07.04.25 2:36):
Ahoj,
Objednal jsem si zboží do prodejny s tím, že budu platit i částkou na splátky. Když vejdete do obchodu, čeká na Vás příjemný personál, který Vás požádá o vytisknutí lístečku podle toho, co potřebujete vyřešit. Pánové, kteří se starají o výkup a nákup na splátky, byli velmi milí a rychlí. Odešel jsem spokojený a určitě bych znovu šel do MP, pokud bych někdy potřeboval nový mobilní telefon nebo tablet. Mohu vřele doporučit :)
Richard Novák (06.04.25 13:36):
Velmi nepříjemná obsluha, opravdu mě mrzí, že se v dnešní době setkáváte s tak nepříjemnou zaměstnankyní. Měli byste, pokud to neděláte investovat do kontrolních nákupů. Neproklouzlo jediné vstřícné slovo, strohé odpovědi, tvrdá tvář a celkově špatná nálada obsluhy. Na Vaší infolince vše v naprostém pořádku a příjemné jednání. Škoda, že je to na kamenné prodejně jinak.
Lukáš Kubišta (06.04.25 7:34):
V tomto obchodě jsem si asi před třemi týdny koupil použitou PS5 za docela solidní cenu, s tím nemám žádný problém. Problém mám s tím, v jakém stavu mi ji prodali. Nikdo z obchodu se ani nepokusil o vyčištění, ptal jsem se jich, jestli je PS5 vyčištěná, a oni řekli ano, že ji vyfoukali. Ale hned na první pohled v prodejně bylo zřejmé, že to není pravda, protože to vypadalo, jako by přenášela žloutenku. (viz. Fotky) Musel jsem si ji doma vyčistit sám a celou probrousit, abych se ji nebál dotknout. Na fotkách vidíte jen část toho, jak to skutečně vypadalo, nevyfotil jsem vše, ale myslím si, že to dává dostatečnou představu. Když něco prodávám na bazaru, tak to aspoň vyčistím, prodat něco v tomhle stavu bych se neskutečně styděl. Pokud něco kupujete, doporučuji nejprve požádat o ukázku toho, jak to skutečně vypadá. Z mé zkušenosti bych doporučil jiný obchod v Praze. (PS. Ten chuchvalec prachu na té utěrce je jen jedna z mála věcí, musel jsem po čištění vysát celý pokoj kvůli tomu, co z toho vylezlo.)
Kryštof Kubíček (05.04.25 12:12):
Koupil jsem zde už několikátý telefon. Personál vždy přívětivý. Možnost odkoupení starého mobilu je také velkým plusem.
Vít Kučera (05.04.25 5:44):
Pane Jan na pobočce je opravdu mega chlap, jděte za ním 😂😂 …
Daniela Kuka (03.04.25 11:23):
Děkuji vám za pomoc s mým telefonem a také za vyřešení té divné situace se šéfem z pobočky na Nádražní. Vaše skvělé přístup k zákazníkům je opravdu úžasný. Rozhodně vás doporučuji dál.
Eva Švec (02.04.25 18:29):
Skvělé místo:-). Už jsem zde nakoupil hodně věcí a vždy narazil na profesionály a kvalitní zařízení.
Blanka Kuka (01.04.25 22:33):
Nedoporučuji. S telefónem se mi vylámaly kontakty v čtečce SIM. Před tím čtečka v pohodě fungovala. Nejprve mi psali, že je telefon hotový, ale když jsem přišel do prodejny, oznámili mi, že nemají náhradní díl a že by ho museli objednat. Řekl jsem, že za tím účelem jsem se na ně obrátil. Muž potom řekl, že díl objednají (mohli mi to říct rovnou a nemusel jsem zbytečně jezdit do prodejny). Po cca třech týdnech mi psali, že je oprava hotová. Když jsem do prodejny dorazil, řekli mi, že se oprava nezdařila, že zkoušeli novou čtečku a s ní to nefungovalo. Co je to za servis, když nedokážou opravit čtečku SIM???? Zkusím pobočku na Nádražní ulici, tam jsem vždy byl spokojený. Tuhle rozhodně nedoporučuji. Divné je, že se společnost nesnaží držet standard na všech pobočkách.
Věra Šrámek (31.03.25 20:52):
Pobočka vypadá hrozně jako zastavárna, není to moc hezké. Asi nejhorší pobočka, co se týče vzhledu.
Personál byl příjemný, jen vyhledávání rezervace by chtělo trochu tréninku. Zřejmě to nezvládají.
Hodinky vypadají skvěle, tak snad vydrží.
Milan Dvořák (30.03.25 6:20):
Už tři roky jsem pravidelný zákazník.
Vlasta Šulc (30.03.25 3:51):
Bazar, servis, prostor v duchu 90. let, ale s cílem odevzdat telefon a co nejrychleji si ho tu vyzvednout opravený, plní bezvadně. Takových cca 2 hodiny trvá například výměna displeje, ale spíš než zde strávíte čas, raději se vydáte jinam.
Ivo Jelínek (29.03.25 12:53):
Obchod s převážně použitými mobily a tablety. Občas je tam trochu hektické a může trvat, než se vám někdo věnuje. Ale je to celkem dobrá možnost koupit si za méně peněz použitý přístroj, osahat si ho a vyzkoušet a mít na něj alespoň šestiměsíční záruku. Nedávám více hvězdiček kvůli slabšímu prodejnímu přístupu, ale protože telefon kupujete jen občas, dá se to ustát.
Monika Kubíková (29.03.25 3:27):
Využil som túto pobočku s ich službami po niekoľkokrát a bol som spokojný... Všetko vybavené podľa mojich predstáv... Inak pobočka sa nachádza na veľmi dostupnom mieste a aj to človeku ušetrí čas... Ak bude potrebné, znova vyhľadám ich pomoc... Ďakujem.
Lukáš Dvořák (27.03.25 17:50):
Dnes jsem navštívil prodejnu a sám jsem byl se svým nákupem spokojený, snad to bude v pořádku, ale nestačil jsem se divit, jak neochotná a arogantní byla paní Tereza vedle. Nesnesitelný přístup, málem rozplakala starou paní, co si přišla pro radu :)
Milan Kohout (25.03.25 1:49):
Děkuji za rychlé vyřešení reklamace u nového telefonu, který jsem používala pouhých 10 dní. Telefon neuznal sluchátka a baterie se přehřívala, ale část byla vyměněna a nyní vše funguje v pořádku. Po dalším týdnu se telefon přestal reagovat na aplikace v nastavení, ale slečna blondýnka s krátkými vlasy mi skvěle poradila. Byla velmi ochotná a šikovná a problém vyřešila bez další reklamace. Děkuji moc👍
Mám jedno přání ohledně obchodu - zda by mohl být alespoň jeden židle pro starší lidičky a aby obsluha byla vstřícná při koupi nového telefonu. Během svých návštěv jsem byla svědkem situací, kdy babičkám nebylo dostatečně vyhověno a byly odbyty pár slovy bez pomoci.
I starší generace patří do našich životů. Děkuji za pochopení a přeji všem hezké dny a spokojenost jak zákazníkům, tak zaměstnancům MP💚📲
Marcela Škarková
Daniela Fiala (24.03.25 15:21):
Jo, škoda že nemůžu dát mínus. Včera jsem si koupil nového Aligátora jako záložní telefon a dopoledne přestalo fungovat sluchátko. Telefon stál 400, což není málo peněz. Reklamace byla... jak to říct... zajímavá. Slečna Tereza se chovala, jakoby byla mimo, a náš rozhovor byl spíše divný. Tvrdila že telefon už byl dlouho používaný a opotřebovaný, což nebyla pravda, a pak začala dělat hádky a být agresivní. Chování bylo naprosto nepřijatelné. Ve 29 letech po revoluci si myslím, že si nezasloužíme takovéto zacházení. Opravdu nedoporučuji nakupovat tam...
Emil Kubíček (24.03.25 3:19):
Čekal sem i s lístečkem na nákup mobilu. Nějaká...osoba (pochybného původu) tam dávala na prodej "svůj" mobil, moje číslo bylo stále přeskakováno, já jsem chtěl jen koupit mobil. Uvnitř bylo horko, připadal sem si tam jak když se jdu dožadovat něčeho. Po 15 minutách čekání sem odešel. Peníze můžu utratit jinde... Příště půjdu kamkoliv jinam 😓 ...
Anna Kubíček (23.03.25 18:05):
Úžasná zkušenost - potopený telefon byl opraven během dvou hodin, ale kvůli nenapravitelnému poškození displeje a tlačítka Domů byl výsledek označen jako "neopraveno" a byl účtován pouze poplatek za diagnostiku a práci technika. Rychlá komunikace a příjemný personál.
Slávka Kubíček (22.03.25 18:20):
Je divné, že přístup na každé pobočce je jiný. Rád bych upozornil, že pokud se někdo na Andělu zeptá na výkupní cenu, jednoznačně není feťák. Poté stačí zajet do Spaleného, kde je chování o 100% lepší a kupodivu i výkupní ceny jsou jiné...