Alza.cz, známý prodejce elektroniky, nabízí širokou paletu služeb pro zákazníky v Plzni. Jejich showroom se nachází na adrese Plzeň 3, což z něj činí snadno dostupné místo pro nákupy. Nicméně, dostupnost parkování je častým tématem mezi zákazníky.
Dostupnost a parkování
Dostupnost showroomu je významná, avšak mnoho zákazníků upozorňuje na problémy s parkováním. Prodejna se nachází v prostorách parkovacího domu Rychtářka, což ve svém důsledku způsobuje, že zákazníci musejí objíždět podzemní garáže, což je zvlášť nevhodné pro ty, kteří plánují rychlou návštěvu. Bezbariérový vstup a bezbariérové parkování jsou zajištěny, ale situace s parkovacím místem může být frustrující.
Rychlé vyzvednutí a platby
V Alza.cz mohou zákazníci využít různé možnosti plateb včetně debetních a kreditních karet, stejně jako NFC platby. Rychlost vyzvednutí zboží je také jednou z výhod, které zákazníci oceňují. Obsluha se snaží odbavit zákazníky co nejrychleji, i když v špičkách může dojít ke zpoždění.
Vybavení a služby
Showroom nabízí široké vybavení elektroniky, ať už jsou to mobilní telefony, tablety nebo domácí spotřebiče. Zákazníci mají možnost si produkty prohlédnout a osahat. Také zde probíhá vyřizování reklamací, ovšem recenze naznačují, že některé stížnosti na jejich zamítání byly zaznamenány.
Donáška a další služby
Alza.cz nabízí i možnosti donášky, což se zákazníkům hodí, pokud si chtějí zakoupit větší zboží. Nákupy v obchodě jsou často provázeny příjemným servisem, přestože některé negativní zkušenosti se týkají nedostatečné podpory personálu.
Závěr
Alza.cz Showroom v Plzni nabízí atraktivní možnosti pro zákazníky, kteří hledají nové technologie a elektroniku. I přes některé nedostatky, zejména v oblasti parkování a komunikace se zákazníky, mnozí zákazníci oceňují rychlost služeb a odborné poradenství. Každý, kdo plánuje návštěvu, by měl mít na paměti možnosti vyzvednutí a platby, aby si svůj zážitek co nejvíce usnadnil.
Pokud potřebujete aktualizovat jakýkoli detail, který/é považujete za chybný související s této stránce, žádáme Vás, abyste nám doručili zprávu, abychom to vyřídíme co nejdříve. S předstihem velmi děkujeme.
Přestože jsem kupovala pouze kryt na mobil za 59 korun, byl prodavač velice milý a ochotný. Kromě toho je to jediný obchod (e-shop) s opravdu nízkými cenami. Za stejný kryt chtěli jinde o 50-200 korun víc. Nákup zde doporučuji.
Božena Růžička (02.07.25 15:17):
Velký, prostorný, přehledný obchod. V obchodě je mnoho výstavních a prezentovacích kusů elektroniky, které nejsou k vidění v jiných obchodech Alza. Přístup do obchodu je pro nové návštěvníky matoucí, vstup je dovnitř z nejnižšího patra, ne z mostu, který vede k budově.
Bedřich Růžička (01.07.25 13:56):
V Alze nakupuji dost často a zatím jsem byl vždy spokojen. Ochotní mladí lidé v obsluze poradí bez problémů i starším, kteří si často neví rady s chytrým zařízením.
Jakub Pospíšil (01.07.25 1:26):
Velmi špatná dostupnost, není kde zaparkovat. Prodejce nutí zákazníka do něčeho, co nechce a když odchází, tak se cítí jako největší darebák. Zastavili jsme na zákazu a nesli TV v dešti. Neumím si představit, jak bych tam táhla třeba ledničku...
Olga Šmíd (28.06.25 15:07):
Pokud chcete zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů jen protože zásilka není kompletní a se snažíte být upřímný, pak to spadá do reklamace, která trvá až 4 týdny, což není moc férové vůči zákazníkům...pro mě jako zákazníka je lepší říct, že jsem to neviděl a prostě jsem si ten nákup rozmyslel.
Daniel Kubát (28.06.25 6:22):
Muj příspěvek byl zpracován rychle a dobře. Jediné, co mi přijde nelogické, je, že jsem chtěla nalepit ochranné fólie na dva telefony a musela jsem platit 159,-Kč za každý krok, i když mají v ceníku tuto položku za 15 minut práce. Celkově práce na obou telefonech trvala 10 minut. Navíc jeden případ byl v rámci reklamace. Za toto dávám mínus, jinak služby jsou v pořádku.
Jindřich Kubát (27.06.25 14:12):
Ochotný a milý personál, který vždy poradí a pomůže. Máme spoustu věcí skladem. Na našich stránkách si můžete prohlédnout, co máme skladem, a zboží si ihned zamluvit. Pokud není skladem, po objednání je druhý den k dispozici na pobočce.
Milada Kubíková (27.06.25 11:40):
Všechno funguje tak, jak si člověk představuje, že by měla moderní prodejna fungovat. Mám k dispozici mnoho platebních možností a skvělé funkce mobilní aplikace pro výdej zboží bez čekání ve frontě atd. Nakupuji zde několikrát do měsíce a vždy jsem spokojený.
Sára Šimek (24.06.25 20:46):
Byl sem tady před třma léty a byla to pro mě velká změna. Krásně moderně vybavený krám, kde jste odbaveny tak rychle že se ani nestihnete rozkoukat. Jediný háček je, že je to trochu dál od městský dopravy, takže pokud nejedete autem, musíte ho zaparkovat nad krámem.
Zdeňka Šrámek (24.06.25 0:08):
Mám skvělé zkušenosti s Alzou. Několikrát jsem řešil výměnu zboží i reklamaci a vše proběhlo naprosto bez problémů. Profesionální a vstřícný zaměstnanec, který má na starost reklamace. Jediné, co lze vytknout, je, že sem chodí mnoho lidí, takže občas si člověk počká.
Karel Jelínek (21.06.25 1:25):
Trochu zapeklité parkování, pokud nechcete využít parkovací dům, ale jinak jsem nečekal a všichni mi vyšli vstříc a poradili mě.
Matěj Švec (17.06.25 5:34):
Objednaný zboží za 8 000 Kč dorazilo poškozené. Musel jsem ho poslat zpět za 160 Kč doporučeně. Po 2 týdnech mi byly vráceny peníze na Alza kredit. Rozhodl jsem se objednat zboží znovu, tentokrát jsem si vybral Alza výdejnu v Plzni (60 km), abych si ho mohl hned zkontrolovat. Tentokrát bylo vše v pořádku. Nikdo mi však už nezaplatí za poštovné, naftu ani můj čas. Díky.
Lucie Kubík (15.06.25 3:27):
Prodejna sama o sobě je naprosto v pořádku a bezproblémová. Za ideální situace si dám kávu zdarma a počkám na objednávku. V běžný den zde strávíme maximálně 5-10 minut. Problémem je parkování, kvůli kterému kvůli 5 minutám objíždím celý parkovací dům a hledám volné místo.
Hynek Král (15.06.25 2:32):
Velmi milej přístup k môjmu reklamácii. Aj keď servis reklamáciu neuznal (bola som presvedčená, že neoprávnene pretože tovar jednoducho nefungoval), pán pri prevzatí toleroval dlhšiu lehotu na vrátenie a poskytol mi voucher v cene nefungujúceho výrobku. Veľmi si to vážim a ďakujem.
Ctirad Konečný (14.06.25 17:29):
"Běžně přeplněná plocha zákazníky až se skoro nedá dýchat... To znamená jistě úspěch... Ale smutný přístup personálu... Dokonce v sobotu během vánočních svátků... Obsluhuje pouze jeden prodavač... Ostatní zaměstnanci u 2 splátkových stolů, kde zjevně nejsou žádné fronty... Jako správní profesionálové je situace vůbec netíží (lidé si počkají, přece oni něco chtějí, ne aby já jim prodával [v tomto případě podával])... Přátelé z Alzy obvykle pracují ve směnách (na tuto činnost postačí i brigádník), aby to lítalo a bylo obslouženo maximum zákazníků k jejich spokojenosti!!! A ne, že tam jako zákazník strávím hodinu svého života. Přitom už mám již vybráno a zaplaceno a jdu jen vyzvednout zásilku (takže nepotřebuji dlouhé historky a odpovědi od prodavače)... Poblíž místa je také smutná možnost parkování, navíc i přesto, že se daný obchod nachází ve spodním patře parkovacího domu (za to Alzu neviním, to je "bordel" města, které takhle vydělává a má pocit, že každý vlastní Smárta, protože normální kombík je umění zaparkovat, tak abych nikoho neomezil). Před objednáním ať si každý zváží, zda chce podobné zkušenosti zažít na vlastní kůži.
S pozdravem Váš zákazník"
Olga Kubík (14.06.25 15:51):
Objednané zboží za 8 000 Kč přišlo poškozené. Za 160 Kč posláno doporučeně zpět. Po 2 týdnech připsány peníze na Alza kredit. Zboží jsem si objednal znovu tentokrát ne v Alza boxu, ale v Alza výdejně Plzeň (60 km), abych si ho mohl ihned zkontrolovat. Tentokrát bylo v pořádku. Nikdo mi ale už neproplatí poštovné, naftu a můj čas. Díky.
Tereza Kubíčková (12.06.25 20:01):
Nerada pišu recenze, ale tentokrát musím. Jelikož jsem potřebovala rychle nový mobil, vybírala jsem podle toho, zda ho mají v Showroomu. Vím, že doručování je teď složité. Mobil jsem vybrala objednala, když ani po dni nepřišla SMS o vyzvednutí, objednávku jsme zrušili.
Věra Kolman (10.06.25 15:01):
Musím pochválit prodejnu a e-shop. Nakupuju tu ráda, protože je to ověřený obchod a případná reklamace by neznamenala žádný problém. Nikdy nevíte, jestli trefíte, ale zatím si nestěžuju. Zároveň mají celkem slušnou nabídku mobilů v prodejně, které si většinou můžete koupit na místě. Prodavač je usměvavý a vždy poradí. Dnes jsem si šla pro konvici a doručení do druhého dne a pouzdro na mobil. Vše za pár korun. Na základě dvou dlouholetých zkušeností mohu Alzu jen doporučit.
Hynek Bláha (08.06.25 5:29):
Velice rád bych se nevyjadřoval ohledně nákupu mobilního telefonu Oukitel wp19 za cenu 5824,- když jsem ho chtěl vidět v prodejně v Plzni, tak jsem nechápal, že nejdříve musím zaplatit zboží. Snad má právo kupující si zboží zkontrolovat a pak v klidu zaplatit, zde je to asi jiné.
Břetislav Kučera (07.06.25 21:01):
Jsem velice spokojený s dnešní návštěvou a pomocí od prodejce Jiřího. Velmi sympatický a ochotný. Tady je skutečně zákazník na prvním místě. Ještě jednou mnohokrát děkujeme.