Datart Borská pole Plzeň - Plzeň 3

MobilTon.cz

Datart Borská pole Plzeň - Plzeň 3

Datart Borská pole Plzeň - Plzeň 3

Publikováno dne: - Zobrazení: 7 830 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 91 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 818 - Hodnocení: 4.3

Prodej elektroniky v DATART Borská pole Plzeň

V dnešním světě, kdy je plánování nákupů klíčovým faktorem pro úspěšné pořízení nového elektronického zařízení, si mnoho zákazníků vybírá prodejce s dobrými službami. DATART v Borském poli v Plzni se snaží vyhovět této poptávce a nabídnout svým zákazníkům co nejlepší zkušenosti.

Možnosti služeb a způsoby platby

Zákazníci mají na výběr z různých možností služeb, které DATART nabízí. Můžete využít vyzvednutí v prodejně nebo využít pohodlnou donášku domů. Plně akceptují nejen debetní karty, ale i kreditní karty a moderní NFC platby, což usnadňuje celý proces nákupu.

Rychlá návštěva s dostupností širokého sortimentu

Pokud plánujete rychlou návštěvu, specializují se na širokou dostupnost elektroniky od televizorů po žárovky. Nicméně, dle hodnocení některých zákazníků, může docházet k problémům s čekáním, přičemž někteří zákazníci uvedli, že se občas musí potýkat s pomalým vyřizováním objednávek.

Bezbariérový přístup a parkování

Pro ty, kteří potřebují bezbariérový vstup, je prodejna vybavena tak, aby vyhověla všem potřebám zákazníků. Bezbariérové parkování je také k dispozici, což je další výhodou pro zákazníky s omezenou pohyblivostí.

Zkušenosti zákazníků

Zkušenosti zákazníků se značně liší. Někteří chválili ochotu personálu a rychlost vyřešení problémů, zatímco jiní vyjadřovali nespokojenost s nedostatečnou komunikací a neochotou některých zaměstnanců. Důležité je, že DATART se snaží naslouchat svým zákazníkům a zlepšovat své služby na základě zpětné vazby.

Recyklace a odpovědnost vůči životnímu prostředí

DATART se také zaměřuje na recyklaci staré elektroniky, což přispívá k ekologické odpovědnosti. Zákazníci mohou přinést své staré spotřebiče a zajistit jejich správnou likvidaci.

Závěr

Obchod DATART v Borském poli v Plzni má potenciál být skvělým místem pro nákupy v obchodě s elektronikou, avšak existují prostory pro zlepšení ve službách a zákaznické podpoře. Pokud plánujete navštívit tuto prodejnu, mějte na paměti jak pozitivní, tak negativní zkušenosti předchozích zákazníků.

Naše firma se nachází v

Kontaktní telefon tohoto Prodej elektroniky je +420378023050

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420378023050

mapa DATART Borská pole Plzeň Prodej elektroniky, Prodej domácích spotřebičů, Prodej mobilních telefonů v Plzeň 3

Navštivte nás v následujících hodinách:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle (Dnes) ✸

Webová stránka je

Pokud potřebujete aktualizovat jakékoli informace, který/é považujete za nepřesný související s této webové stránce, prosíme, abyste nám předali zprávu, abychom to opravíme nejdříve. S předstihem velmi děkujeme.

Obrázky

Videa:
Datart Borská pole Plzeň - Plzeň 3
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 91 přijatý(é) komentář(e).

Dalibor Kubíček (16.08.25 12:18):
Po delší odmlce jsem se rozhodl navštívit tento obchod a už více tam nepůjdu. Když jsem si vybíral tiskárnu, prodavač místo uvedení specifikací tiskárny sdělil, že jeho maminka má tu samou a je s ní velmi spokojená. Poděkoval jsem a odešel.
Božena Fiala (16.08.25 9:59):
Byl jsem vyzván k vyzvednutí objednaného zboží, ale bez jakéhokoliv upozornění bylo pro inventuru zavřeno. Jsem trochu zmatený, že jsem nemohl dostat svůj produkt, ale doufám, že se to brzy vyřeší.
Kryštof Šimek (16.08.25 8:09):
Když se optáte pána na reklamačním na to, jak by postupoval při zjištění vady na přístroji, odpoví, že dotaz je moc osobní a nebude na něj odpovídat. Perfektní přístup!

Ptal jsem se obsluhy na tu otázku, protože nebyli moc příjemní, když jsem se vrátil 10 minut po zakoupení a zjistil jsem, že výrobek má vadu. Po chvilce dohadování mi vrátili peníze, i když bych byl ochoten souhlasit s výměnou kusu za kus.
Štěpánka Kratochvíl (15.08.25 22:35):
Ochota poradit je velice důležitá a slušné chování personálu na místě je pro mne velkým přínosem. Děkuji za skvělý zážitek. 5 hvězdiček + 1*
Růžena Marek (15.08.25 18:36):
Můžu jen doporučit. Na obchodě se snažte jednat s panem Ondřejem Maciarzem nebo panem Markem Prokopem.

Oba jsou odborníky ve svém oboru, veškerá komunikace proběhla bez problémů, všechny spotřebiče na prvotřídní úrovni. Nadstandardní služby a ochota, zboží objednané domů dorazilo vždy druhý den. Doprava zdarma.

Maximální spokojenost.
Viktor Kopecký (13.08.25 21:27):
Poradili. Reklamace byla úspěšně vyřešena. Jsem spokojen.
David Konečný (12.08.25 21:32):
Jen dobré zkušenosti, bezproblémová výměna špatně zakoupeného zboží.
Vlastimil Šťastný (11.08.25 2:51):
Velmi ochotní a dle mého názoru, velmi dobře "vyškolení" pracovníci. Díky.
Josef Kříž (04.08.25 3:19):
Prodejců jak much, ale pokud něco potřebujete, musíte je hledat.
Zuzana Šrámek (04.08.25 0:56):
Slušný a ochotný personál dodává prodejně pozitivní atmosféru.
Anna Kubíček (03.08.25 16:06):
Slušný a ochotný personál dodává obchodu pozitivní atmosféru.
Ludmila Černý (03.08.25 14:55):
Velmi se mi tady nelíbilo. Chtěl jsem koupit rychlovarnou konvici a i když tam byl zaměstnanec, ten mi řekl, že je manažer a ať si najdu prodavače. Toto se mi moc nelíbilo. Když jsem nakonec našel prodavače, byl to velmi ochotný kluk. Tak si říkám, kam tam ten manažer je?🤔…
Kryštof Šmíd (02.08.25 13:25):
Velmi ochotní a podle mého názoru, skvěle "vyškolení" zaměstnanci.
Děkuji.
Dominik Kubišta (01.08.25 12:04):
Velký výběr zboží, odborná a příjemná obsluha
Vojtěch Kubíčková (29.07.25 14:34):
V době pandemie po objednání zboží do hodiny vydáno, super!
Dana Švec (26.07.25 11:19):
Nádherné, nově zrekonstruovaný obchod, přehledně uspořádané zboží, skvělé ceny.
Markéta Kubíčková (25.07.25 9:45):
Když si po 20 minutách v obchodě nikdo ani nevšimne, tak jo, to by šlo. Ale když mi na pokladně zaměstnanec řekne, že není pokladní a ať si najdu někoho jiného, to mě doopravdy vyprchaly slova...
Tomáš Holub (21.07.25 21:39):
I přesto, že to trvalo dlouho, než se kdokoli rozhodl přijít, když už přišli, poradili dobře.
Martina Kohout (21.07.25 17:38):
Osobně mám datart rád, podařilo se mi dokonce zapojit do programu VIP členů, ale ta ochota lidí tady to je hotovo, asi jsem chytil směnu co jsem nechtěl.. kupoval jsem si tu něco co jsem musel nakonec vrátit, protože mě to nešlo, ale jim ano!
Václav Beneš (18.07.25 19:30):
Neskutečně dlouhá doba u pokladny na vyzvednutí zboží přes e-shop.

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.