T-Mobile prodejna Boskovice - Nám. Dr. Snětiny 2275/2

MobilTon.cz

T-Mobile prodejna Boskovice - Nám. Dr. Snětiny 2275/2

Publikováno dne: - Zobrazení: 1 229 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 86 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 107 - Hodnocení: 4.1

Prodejna T-Mobile v Boskovicích: Zkušenosti a dostupnost služeb

Prodejna T-Mobile se nachází na adrese nám. Dr. Snětiny 2275/2 v Boskovicích a nabízí široké spektrum mobilních služeb. Zákazníci se však často setkávají s různými zkušenostmi, které se liší od pozitivních až po velmi negativní.

Dostupnost služeb

Dostupnost prodejny je pro mnohé zákazníky klíčová. Vstup do prodejny je bezbariérový, což usnadňuje přístup všem návštěvníkům, včetně osob se sníženou pohyblivostí. Nicméně, jak ukazují recenze, personál není vždy schopen poskytnout správné a úplné informace, což může výrazně ovlivnit celkovou spokojenost s nabízenými službami.

NFC platby a platební karty

V rámci modernizace a zlepšení zákaznického komfortu, prodejna přijímá NFC platby a umožňuje platbu prostřednictvím platebních karet a debetních karet. Přesto se mnozí zákazníci setkali s problémy při vyřizování reklamací a změn služeb, což může vzbuzovat obavy o spolehlivost těchto platebních metod.

Zákaznický servis a jeho nedostatky

Recenze od zákazníků varují před neochotou některých zaměstnanců a nedostatkem komunikace. Mnoho lidí hlásilo, že během svých návštěv dostali neúplné nebo dokonce chybné informace, což vedlo k frustraci a pocitu, že jejich potřeby nejsou brány vážně. Je důležité si uvědomit, že takové zkušenosti mohou silně ovlivnit rozhodnutí zákazníků zůstat nebo odejít k jinému poskytovateli.

Pozitivní zkušenosti a doporučení

Na druhou stranu existují i pozitivní hodnocení, která chválí ochotu a zkušenost některých zaměstnanců. Zákazníci, kteří měli štěstí na dobře informované a ochotné prodavače, byli spokojeni s rychlostí a kvalitou služeb. To dokazuje, jak je důležité mít ve firmě školený a motivovaný personál.

Závěr

Pobočka T-Mobile v Boskovicích nabízí řadu možností pro zákazníky, ale zkušenosti s jejich službami se značně liší. Pokud plánujete návštěvu, buďte připraveni na možné komplikace a ujistěte se, že máte všechny důležité informace polopaticky vysvětleny. Vždy je dobré si nechat údaje a podmínky vytisknout, než cokoli podepíšete.

Prostory se nacházejí v

Telefonní číslo tohoto Telefonní operátor je +420604111313

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420604111313

Těšíme se na Vás:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud si přejete aktualizovat jakékoli informace, který/é považujete za nesprávný o této stránce, prosíme Vás, abyste nám doručili zprávu, abychom to vyřešíme co nejdříve. Předem velmi děkujeme.

Obrázky

Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 86 přijatý(é) komentář(e).

Dominik Kolář (28.07.25 15:46):
Neskutečně nespokojený jsem byl. Na pobočce mi byla nabídnuta MAGENTA TV XL na měsíc zdarma na vyzkoušení. Tuto nabídku jsem zrušil před skončením zkouškového měsíce. Po vyúčtování jsem zjistil, že mi byla účtována (405 Kč). Navštívil jsem pobočku, abych reklamoval fakturu. Paní mi ujišťovala, že se jedná o omyl a začali jsme řešit reklamaci. Případně mi prý nabídli i kompenzaci. Ze SMS, kterou jsem obdržel, jsem zjistil, že místo reklamace mi paní nastavila změnu z MAGENTA TV XL na MAGENTA TV XS na dva roky za nižší cenu. Myslel jsem si, že jsem podepsal reklamaci. Za mě jasný podvod na zákazníka. A poté jsem zjistil, že nabízená původní MAGENTA TV XL nebyla zdarma na zkoušku jeden měsíc, ale tři měsíce s 50% slevou z celkové ceny služby. Celá situace byla od začátku zaměřena na podvod zákazníka. Je velmi důležité VŽDY SI VŠE NECHAT VYTISKNOU PŘEDTÍM, NEŽ NĚCO PODEPÍŠETE. Pečlivě si to přečtěte, protože se můžete zabývat něčím jiným a následně podepíšete a schválíte něco úplně jiného. Jasně prostě podvody z mé strany.
Libor Kubišta (28.07.25 7:33):
Vše v pořádku, vyřízeno. Jsem spokojený.
Jindřiška Švec (28.07.25 5:13):
Velmi příjemné ošetření a skvělá komunikace. Doporučuji všem 10.
Iva Konečný (27.07.25 15:55):
Pozor, bez mého souhlasu mi prodloužili smlouvu a dokonce mi nabalili paušál na 1600 Kč místo původních 1200 Kč. A to jsem šel zrušit. Podvodníci.
Ladislav Veselý (25.07.25 19:41):
V Boskovicích sem nejvíc spokojenej ze všech obchodů, kam sem chodil. Nerozumim předešlým recenzím, vždy sem byl uspokojen a služby mám nastavene v pořádku. Boskovice doporučuju, jsou tam velmi ochotný prodavači. Kteří mi pomůžou i s nastavením telefonu. Naopak se snaží mi ušetřit prachy.
Petra Kolman (20.07.25 3:06):
Chci moc pochválit současný tým, jsou hodně šikovní a ochotní. Skvěle mi pomohli a vysvětlili všechno.
Luboš Jelínek (18.07.25 8:52):
Jsem velice spokojený, slečny v obchodě mi vše nastavily. Chodím jen do Boskovic.
Zbyněk Němec (17.07.25 4:07):
Ochotný personál a dobře informovaní, dobre poradí.
Renata Holub (15.07.25 10:42):
Tuhle prodejnu jsem navštívil několikrát. V drtivé většině se mi personál podařilo vyřešit můj problém a poradit.
Lenka Novák (09.07.25 21:19):
S Terkou z obchodu se povedlo vyřešit nerozluštitelné. Nový mobil jede.
Šimon Novotný (09.07.25 2:44):
Perfektní přístup, vše vyřízeno za 10 minut. Slečny za pultem jako sluníčka. Skvělé.
Marek Mach (09.07.25 0:54):
V pobočce mi moc pomohli, slečna byla velice ochotná, pomohla mi se službami, na tuto pobočku se určitě ještě vrátím, vřele doporučuji.
Natálie Kříž (08.07.25 2:35):
Děkuji slečně konzultantce za pomoc s mobilem pro maminku, v tomto obchodě je velmi milý a ochotný personál.
Natálie Kuka (07.07.25 17:57):
Přišel jsem s mým požadavkem, milý personál. V pohodě.
Jakub Škorpil (06.07.25 16:21):
Vstup do obchodu byl dobrý, ale ti dva žombíci, i když fungující, byli prostě zombie. I když mi automaticky pomohli s vytvořením účtu, nebyli ochotní a zdá se, že jim bylo jedno, jestli jsem byla spokojená. Nedokázali se ani pořádně vyjádřit či vysvětlit až do té doby, dokud jsem se je nepokusila oslovit já, a i tak to bylo spíše jen oplzlé.
Patrik Hájek (06.07.25 12:43):
Pozor, bez mého dovolení mi prodloužili smlouvu a dokonce mi z 1200 Kč udělali paušál za 1600 Kč. A to jsem šel tam zrušit. Podvodníci.
Bohumil Němec (05.07.25 16:52):
Vše v pořádku, vše vyřízeno, spokojenost
Ladislav Kopecký (04.07.25 18:14):
Vždy se na prodejně dobře poradí a pomůžou.
Vladimír Říha (03.07.25 10:33):
Jedna velká katastrofa!!! Už 2 měsíce slibují, jak to vyřeší a kompenzují mi to, že platím za 2 TV a nejsou schopni mi říct, z jakého důvodu. Sť complaint ohledně internetu řeší tak, že pošlou technika, aby vám zapojil druhý internet, tím pádem bych platila za 2 internety stejně jako za 2 TV. Při prodloužení smlouvy vám navýší všechny tarify, aniž by vás informovali, zda s tím souhlasíte. Podle poslední zkušenosti budu na tuto prodejnu dávat stížnost a vše řešit přes infolinky, tam vám říkají pravdu a jednají s váma narovinu, ne jako ti Boskovičtí zloději!!!!
Ludmila Kolář (01.07.25 18:16):
Dnes, 20.7., jsem byla v pobočce v Boskovicích a musím říct, že jsem byla velice mile překvapena! Prostředí bylo velmi příjemné a prodavači byli velice milí a ochotní. Pomohli mi se vším, co jsem potřebovala, a podrobně mi vysvětlili vše, na co jsem se jich zeptala. Takových by mělo být více!

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.