Kfc Praha Globus Zličín Dt - Zličín

MobilTon.cz

Kfc Praha Globus Zličín Dt - Zličín

Publikováno dne: - Zobrazení: 20 730 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 48 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 1871 - Hodnocení: 3.9

Restaurace KFC Praha Globus Zličín DT – Oblíbené místo pro rodiny a turisty

Restaurace KFC v Zličíně, nacházející se v blízkosti obchodního domu Globus, patří mezi populární cíle jak pro místní obyvatele, tak pro turisty. Díky bezbariérovému vstupu, bezbariérovému posezení a možnostem bezkontaktního rozvozu je ideální volbou pro rodiny s dětmi.

Nabídka stravování – Malá jídla a dětské menu

Naší nabídkou se pyšníme širokým spektrem menu, které zahrnuje nejen slané pokrmy, ale i speciální dětské menu, které potěší i ty nejmenší návštěvníky. Naše stoličky pro děti zaručují, že si mohou vychutnat jídlo pohodlně a bezpečně. Mezi další oblíbené možnosti patří naše malá jídla, která jsou dokonalá jako rychlý snack během dne.

Platby a dostupnost služeb

Díky moderním technologiím akceptujeme kreditní a debetní karty, stejně jako NFC platby, což usnadňuje celý proces objednávání. Parkování zdarma na ulici a bezplatné parkoviště poblíž restaurace činí naši lokalitu snadno dostupnou pro všechny návštěvníky.

Atmosféra a vybavení restaurace

Restaurace KFC Zličín se pyšní příjemnou atmosférou, která je ideální pro rodinné obědy a večeře. Nabízíme venkovní posezení, které je skvělou volbou v teplých měsících. Pro vícero lidí máme možnosti skupinových rezervací, abyste mohli oslavit různé akce s přáteli nebo rodinou.

Kvalita a zkušenosti našich návštěvníků

Zatímco mnozí návštěvníci chválí rychlou obsluhu a kvalitu jídla, najdou se i kritiky, které upozorňují na nedostatky. Někteří zákazníci zmínili problém s kvalitou masa a nespokojeností s objednávkami. Je důležité, aby každý host věnoval pozornost kontrole svých objednávek, aby se vyhnul případným nedorozuměním.

Závěr

KFC Praha Globus Zličín DT je ideální destinací pro každého, kdo hledá chutné a rychlé jídlo v příjemném prostředí. Ať už plánujete snídani, oběd nebo večeři, naše restaurace se postará o vaši spokojenost. A nezapomeňte, že jsme tu pro vás, a pokud byste potřebovali jakoukoli pomoc, neváhejte nás kontaktovat!

Jsme umístěni v

Kontaktní linka příslušného Restaurace je +420724604217

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420724604217

Naše provozní doba je:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek (Dnes) ✸
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud vyžadujete změnit jakékoli informace, který/é považujete za nepřesný týkající se tomto webu, prosíme Vás, abyste nám předali zprávu, a to upravíme nejdříve. Děkujeme předem děkujeme za spolupráci.

Obrázky

Komentáře:

Zobrazeno od 21 do 40 z 48 přijatý(é) komentář(e).

Zbyněk Němec (25.06.25 19:22):
Mám 2 zkušenosti s touto konkrétní pobočkou - Globus.
1) Objednání s sebou, objednali jsme 2 menu a pár drobností. Polovina chybějících položek, a zaměstnanci byli neskutečně neochotní napravit chyby.
2) Objednání na parkování pro vyzvednutí - obě místa vyhrazená pro tuto službu byla obsazená auty na rozvoz. Objednávka byla kompletní a dokonce teplá, ale zaměstnanec vyšel ven a zůstal stát u dveří. Po chvíli se přiblížil k autu, bez pozdravu chtěl číslo objednávky a byl neslušný, že jsme si měli jít pro objednávku k dveřím, že mu to říkali kolegové. Než jsem se stačil vzpamatovat z jeho drzosti, otočil se na patě a znovu odešel bez pozdravu.

Takže, pokud to někdo s možností rozhodovat čte, doporučuji vyměnit vedení této pobočky, protože když si někdo takové chování dovolí - jak je vidět i z opakovaných recenzí - je to obrovské selhání managementu. Jednoznačně nejhorší pobočka KFC, kterou jsem kdy navštívil.
Anežka Kopecký (24.06.25 14:42):
Surowe maso w burgundzkim, burger całkowicie się rozsypał, burrito zetrany ser nie był roztopiony. Nie rozumiem, co robisz, czy chcesz, abysmy dostali jakąś salmonellę. Frytki zimne, miękkie i niesolone. GORSZE TO JUŻ CHYBA BYĆ NIE MOŻE.
Milada Němec (16.06.25 0:55):
Skvělé křidýlka, zinger. Naprosto bez chuti twister!
Martina Kubík (15.06.25 7:13):
Dnes bylo málo lidí a obsluha byla rychlá. Jídlo mi chutnalo moc dobře a personál byl velmi milý. Vše bylo čisté a pěkně uklizené. Dávám pět hvězd.
Lenka Král (14.06.25 22:52):
Díky těm suchým pisoárovým, to v restauracích KFC začíná na WC neskutečně páchnout. Tahle restaurace je smrdutým důkazem. Břečka.
Filip Fiala (12.06.25 15:00):
Drahý personál, nejlepší kfc, které znám.
Doporučuji brusinkový burger ❤️
Miroslav Kohout (08.06.25 22:27):
Tady vidíš, co nabízej a co platíš, a co skutečně dostaneš. Jsem se ozval obsluze, že to je klamavá reklama, a odpověděli mi, že o tom vědí. V tomhle KFC záměrně okrádají zákazníky a ještě se k tomu bez problémů bekujou.
Miloslav Mach (07.06.25 0:24):
Naneštěstí, už potřetí se mi nestala dobrá zkušenost s drive-in. Namísto pikantních kuřecích křidélek jsem dostal až doma. Takže doporučuji buď si vybrat jiný podnik nebo si ověřit, co přesně objednáváte.

Důležité je, že Vás obsluhují s úsměvem. A ohledně emailové komunikace, nebudu odpovídat na automatizované zprávy. Doporučuji zajít osobně na pobočku a vyřešit situaci přímo, abychom se vyhnuli negativním recenzím.
Jitka Dvořák (06.06.25 13:18):
Jednou jsem navštívil opravdu tragickou restauraci KFC, kde jsem byl již potřetí, abych si vyzvednul objednané jídlo přes aplikaci, a opět jsem byl ignorován. Vždy jsem se snažil zjistit, jak přesně mám požadovat své jídlo, abych ho nakonec dostal. Nikdy jsem však nenašel správnou odpověď... A když si přinesete jídlo s sebou, občerstvení zdarma je třešničkou na dortu. Ani SMS upozornění, že jídlo čeká pouze 10 minut, nepomohlo... Nenechte je čekat! Pozor, když stojíte u přepážky po dobu asi 3 minut a vidíte pouze jedno připravené jídlo... Personál má jasné instrukce, že nejste tam kvůli jídlu, které jste objednal, a že jste prostě jen blbec, který neví, kde má čekat...
Nikola Urban (05.06.25 11:09):
Vynikající pobočka, zejména služba drive thru je tady parádní, obsluha je milá a příprava rychlá. Co se doručování týče, nikdy jsem neměl problém, jídlo dorazilo v 90% případů včas, občas jen o pár minut později.
Romana Kučera (02.06.25 22:35):
Mám pocit, že už delší dobu KFC zmenšilo porce masa, teď je to skoro jen strouhanka. Třeba u Granderu Texas to už není ono, moc mi to nechutná jako dřív!
Božena Kubíčková (31.05.25 7:03):
Nejhorší restaurace KFC, museli jsme dvakrát vrátit objednávku (hranolky byly hrozné, chyběly ingredience v burgeru). Z kuchyně se ozývaly vulgární řeči, slyšelo se to po celé restauraci, jak si kuchaři a manažerka nadávají na sebe. Jako bývalý zaměstnanec firmy Amrest jsem se za jejich chování opravdu styděl. Před deseti lety jsme dokonce dostávali vytýkací dopisy i za menší porušení pravidel nebo dokonce za drobné konflikty s zákazníky. Takové chování manažera a kuchařů by mělo vést k okamžitému propuštění. Chápu, že je obtížné najít lidi na takovou náročnou práci, ale měli by projít nějakým kursem slušného chování, aby nedělali ostudu celé firmě. Normálně si jídlo v KFC užívám, ale tam se to nedalo sníst!
Václav Šulc (29.05.25 8:46):
Já mám pocit, že jídla v KFC postupně ztrácejí tu pravou původní chuť. Bez chuti Stripsy, ne tak pikantní HotWings, hranolky, které vypadají, že tam čekaly hodinu na zákazníka...:/
Ludmila Jelínek (22.05.25 14:34):
Na této pobočce mi už několikrát nedali celou objednávku, ať už jsem si objednával přes Wolt nebo osobně. Docházelo ke komplikacím a nedostatkům, což mi dělá starosti.
Robert Bartoš (21.05.25 12:25):
Tahle pobočka? Úžasná. Přijeli jsme ráno kolem 10. hodiny v sobotu. V restauraci bylo asi jen 5 lidí. Chápal jsem, že byla otevřená jen jedna pokladna kvůli malému počtu zákazníků, ale když jsem stál ve frontě s třemi lidmi 15 minut a pak dalších 20 minut na jídlo? Myslím si, že by někomu vedení pobočky měl někdo vysvětlit, co znamená "fastfood" přeloženo do češtiny.
Ivo Mach (20.05.25 2:24):
Když si předem objednáte jídlo přes aplikaci KFC a udělat si s sebou, automaticky nedostanete tašku jako v jiných restauracích, ale musíte si ji zaplatit navíc. Problém je v tom, že vás neinformují, že tašku nedostanete žádnou a objednávka bude do auta naskládána po jednotlivých kusech zvlášť.
Lucie Marek (20.05.25 0:56):
Je málo parkovacích míst. Spousta zákazníků odjíždí pryč.
Emil Kopecký (19.05.25 21:07):
Měl jsem tuhle v sobotu ráno špatnou zkušenost... Všechny stoly byly špinavé, zachody také a ten burger byl skoro nechutný. Okurka v něm všechno změnila na blato, chápu, že je problém s personálem, ale něco tak odporného jsem dlouho neochutnal.
Romana Šimek (14.05.25 3:03):
17.11.2023 Výborná zkušenost. Obsluhující personál byl skvělý. žádný stres, všechno bylo rychlé a ochotné. Super vánoční atmosféra.
Lenka Bláha (10.05.25 17:53):
Chtěl jsem Zinger se sýrem navíc a co nedostanu.... Zinger bez sýru. Ani tu jednu hvězdičku si nezaslouží ... 😥

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.