Restaurace a Penzion Pod Rozhlednou - Sněžník

MobilTon.cz

Restaurace a Penzion Pod Rozhlednou - Sněžník

Publikováno dne: - Zobrazení: 5 745 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 35 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 704 - Hodnocení: 2.8

Restaurace a Penzion Pod Rozhlednou: Zážitek z Dětí a Pozvání pro Skupiny

V srdci malebné přírody na Sněžníku se nachází Restaurace a Penzion Pod Rozhlednou, místo ideální pro rodiny s dětmi a skupiny návštěvníků. S důrazem na bezbariérový vstup a dostupnost pro všechny hosty, tento penzion nabízí širokou škálu možností služeb, které potěší každého.

Nabídka stravování: Jídlo a Atmosféra

Navštivte nás na oběd nebo večeři a vychutnejte si skvělý pohled ze venkovního posezení. Na jídelním lístku najdete oblíbené pokrmy jako jsou tradiční české specialitiy, ale i nápoje jako jsou pivo a káva. Bohužel, recenze naznačují, že kvalita jídla může být variabilní; některé porce byly označeny za podprůměrné a ceny za vysoké.

Rodinné prostředí a pohodlí pro domácí mazlíčky

Restaurace se pyšní tím, že je vhodná pro děti. Vybavení zahrnuje i stoličky pro děti, což jistě oceníte, pokud plánujete výlet s rodinou. Pro majitele psů je pozitivní zprávou, že psům vstup povolen a mají zde možnost relaxace při příjemném posezení v krásném okolí.

Dostupnost a parkování

Penzion nabízí bezplatné parkoviště a bezbariérové parkování, což z něj činí skvělé místo pro návštěvníky, kteří hledají komfort. Přírodní krása a klidná atmosféra činí toto místo přitažlivým pro turisty a ty, kteří hledají romantické úniky do přírody.

Rezervace a možnosti pro skupiny

Restaurace přijímá rezervace, což je ideální pro větší skupiny, které chtějí společně oslavit významné události. Přestože oslovují různé skupiny, některé recenze naznačují, že obsluha nemusí vždy splnit očekávání zákazníků.

Kritika a doporučení

Na základě různých zkušeností návštěvníků se doporučuje mít na paměti, že služby by mohly být vylepšeny. Někteří zákazníci zažili nepříjemnou obsluhu a nedostatek profesionality. Bylo zmíněno, že byla zpoplatněná toaleta, což u návštěvníků vyvolalo rozčarování, zejména za ceny, které restaurace účtuje. Zatímco krásný výhled a lokální prostředí láká k návštěvě, nezapomeňte zvážit i jiné alternativy v okolí, které mohou nabídnout lepší gastronomické zážitky za investici vašich peněz.

Závěrem

Pokud hledáte místo s příjemnou atmosférou, rodinnými hodnotami a překrásným výhledem, Restaurace a Penzion Pod Rozhlednou vás nezklame. Ale buďte připraveni na to, že ne všechno záznamy o kvalitě služeb mohou odpovídat vašim očekáváním. Vždy je dobré zvážit vaše možnosti a čerpat ze zkušeností ostatních návštěvníků.

Jsme umístěni v

Telefonní číslo příslušného Restaurace je +420724636503

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420724636503

Webová stránka je

Pokud vyžadujete aktualizovat jakýkoli detail, který/é považujete za neúplný o tomto portálu, vyzýváme Vás, abyste nám doručili zprávu, a to vyřídíme co nejdříve. S předstihem oceníme to.

Obrázky

Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 35 přijatý(é) komentář(e).

Daniel Král (01.08.25 7:33):
Mohu vřele doporučit, byli jsme ubytováni zde na dvě noci a opravdu jsme si to užili! Obsluha byla skvělá a dokonce nám doporučila některé zajímavá místa k návštěvě. Nádherný výhled z pokoje směrem k Děčínu a z okolních vyhlídek panoramatické pohledy do širokého okolí byly úžasné. Opravdu jsme si to užili a rádi se sem vrátíme! 👍👍👍
Jindřich Černý (31.07.25 12:00):
Kráásná krajina. Úžasná procházka asi 2 km. Vřele doporučuji 👏🥇👍👍👍 …
Viktorie Kubíček (22.07.25 23:40):
Ten majitel to vlastně dělá fakt chytře! Místní tam nechodí tak často a turisté jsou rádi za jakékoli jídlo a pití. Takže má obchod zajištěný! Jídelní lístek v eurech byl vytisknutý asi hodně dávno, to Vás určitě překvapí. WC za 10 Kč i pro hosty restaurace. Platba při objednání včetně jídla! Tady zákazník není pánem, to je ten pán u pokladny. Pokladna vlastně ani neexistuje. O platbě kartou se ani nemusím zmínit! Nikdy víc.
Jana Krejčí (22.07.25 21:18):
Nedávno zrenovované, čisté pokoje. Milí a ochotní majitelé, skvělá kuchyně. Velmi příjemná dovolená.
Robert Kopecký (22.07.25 13:12):
Placené toalety pro hosty v restauraci, to je dnes už vzácnost. Ostatní věci se od toho odvíjejí.
Nikola Hájek (19.07.25 12:09):
Pohled je skvělý. A obsluha je jako ze starého karetového triku. Když se trochu nepohlídáte, nebojí se přidat sem tam nějakou zátahu navíc a při platbě rovnou zaokrouhlí nahoru. To je čistý lupičství.
Jaromír Kratochvíl (16.07.25 19:53):
Nadutý personál, předražené ceny (kousek dortu za 100 Kč je vážně bláznivý), placené toalety. Doporučuji se tomuto místu vyhnout a raději zastavit vedle u malé stánku pod věží, kde je moc milý personál.
Jitka Šrámek (08.07.25 7:01):
Nejsnažší restauraci jsem zatím asi nenašel. Paní nám nařizovala, byla nepříjemná a WC za 10 Kč pro hosty je taky dost. Okamžitě jsme se otočili a odešli.
Miroslav Konečný (07.07.25 9:38):
Nemohu doporučit tento podnik, personál je neochotný až protivný. Jídlo bylo podprůměrné a v porci těstovin za 135 Kč byla cena nepřiměřená kvalitě, spíš by odpovídala 30 Kč. A to není přehánění. Kofola, kterou jsem si objednal, měla příliš pěny a obsah se musel postupně dolévat.
Patrik Kubát (07.07.25 3:17):
Toalety za 10 korun i pro hosty přes divně fungující automat. Terasa s nádherným výhledem, ale bez obsluhy... V restauraci platí povinná rezervace s vysvětlením, že stoly jsou určeny pouze pro hosty, kteří si objednají hlavní jídlo. Ceny jídel byly asi dostupné pouze na vyžádání, nebyly zveřejněny na hlavních tabulích. Celkově to asi nestojí za to.
Markéta Škorpil (06.07.25 23:59):
Restaurace nás přivítala obrovskými cedulemi s nápisy "otevřeno". Další cedule, těsně u budovy, již ukazovala menu. Měli jsme už strašný hlad a spolu s vnukem jsme se dohadovali, kdo si co dá. Celá rodina se shodla na tom, že si dáme česnečku. Nejmladší se těšil na smažený sýr a ostatní na řízky a bramboráky. Když jsme došli k bráně u restaurace, tak nás překvapilo, že je zavřená a zkoumali jsme, kudy se máme do restaurace dostat. Nakonec někdo objevil, že je na bráně připíchnuta malá cedulka s nápisem "zavřeno" - viz foto? Žádné další vysvětlení. To jako vážně zavřete ve špičce sezóny? V nejlepší dny v roce? Pak nekňučte, že je ve vašem kraji bída, když neumíte hospodařit.
Marcela Šťastný (03.07.25 20:51):
Při výletě se vozíčkáři a seniory jsme byli vykázáni panem majitelem, abychom nezaparkovali na jeho pozemku. Měli jsme jen dvě malá označená auta a stáli jsme tam asi deset minut. Ze samého okna nás podporovala nějaká paní, asi jeho manželka... naši výletníci byli šokování, jak se k nim někdo může chovat!
Ivo Kubíková (28.06.25 18:26):
Docela průměrné služby. Na WC tekla voda a trvalo déle, než jsme zaplatili.
Jaromír Šulc (26.06.25 8:43):
Prodávat polívku za 79 Kč a vybírat peníze za záchod od návštěvníků restaurace mi připadá docela trapné. Kdybychom neměli malé děti, které měly hlad, otočili bychom se hned u dveří a odešli. Pokud byste však stáli na svém a chtěli navštívit restauraci, pozorujte reakce obsluhy vždy, když někdo položí požadovanou částku za použití záchodu na talířek. Vždycky ať je jakýkoliv ruch, po zaznění mince se ozve "děkuji/danke".
Dagmar Kopecký (24.06.25 13:02):
Zemský ráj je nádherný, od Bořně až po Ještěd se v Čechách můžete kochat krásným počasím. Na cestě zpět na koloběžce jsme projeli kolem vyhlídky u skal...
Iva Dvořák (23.06.25 20:07):
Absolutně hrozná restaurace. Na jídlo pouze smažené jídlo, všude samé příkazy a zákazy, placené toalety i pro hosty restaurace bez tekoucí vody jako bonus. Raději zajděte do bufetu u vyhlídkové věže.
Hana Krejčí (23.06.25 13:26):
Nevěřím, že jsem zažil něco tak hrozného.. Služby na úrovni ránu.. Byl jsem naprosto zhnusen. 👎 Když jsme zaplatili a přítel zanechal 40 Kč dýška, hrubá obsluha mě požádala o dalších 10 Kč za použití toalety, a to celkem nezdvořile.. Takže jedna hvězdička je jenom proto, abych mohl ostatní varovat 😬🥴 …
Lucie Konečný (20.06.25 14:35):
Takhle jo fakt asi zlá zkušenost s obsluhou!!! Lepší si dejte jídlo někde jinde, třeba dole ve Sněžníku. Ten pán majitel nebo kdo to je za obsluhu, to je fofrňák, ochutnal jsem polívku a tvrdý rohlík, 2 pivka no a svet div se, za wc třeba zaplatit, no nevadí, chápu. Poslední věc, když jsem chtěl vodu z kohoutku a ta tu není pitná, nabídl poděbradskou nebo co 1,5l za 45kc to je biznis!!!!! Tak si říkám v jaké vodě asi myje kuřata, nádobí atd... no chápu, že provoz něco stojí i přivézt všechno autem není zadarmo, ale tohle už je loupež. Osvědčilo se z pohledu ceny, kvality a hlavně přístupu cokoliv jiného ve Sněžníku.

NEPODPOŘÍM TENTO ZLODĚJSKÝ OBCHOD S ŠPATNÝM PŘÍSTUPEM. TADY ZÁKAZNÍK URČITĚ NENÍ PÁN.
Jindřiška Kohout (19.06.25 15:17):
Tři hvězdičky pro celkem dobré pivo, kafe a česnek, ale jinak trochu slabě. Obsluha byla pomalá a nepříjemná, s trochou ironie a direktivního přístupu. Rozumím konceptu samoobsluhy, ale způsob, jakým bylo prezentováno zákazníkům, byl trochu děsivý. WC se platí i pro hosty, stejný stůl na odkládání špinavého nádobí a objednaného jídla.
Jindřich Hájek (18.06.25 21:31):
Po precteni vetsiny recenzi jsme se rozhodli vyrazit do restaurace jen tak ze zvedavosti, jak muze neco byt tak hrozne...
K nasi velke uplne prekvapeni nas mile uvital pan s usmevem, i kdyz jsme prisli z lesa a meli s sebou dite a 3 psy. Jidlo bylo dobre, domaci bramboraky skutecne domaci. Smazeny syr byl klasika. Palacinky vyborne. Nakonec jsme tam stravili vice casu nez jsme planovali a uzili si nadherne vyhledy.
WC byly placene, protoze je tam jen jeden zdroj vody (je to na kopci omg) a je tedy potreba setrit vodou. To nam take pan vysvetlil. Za nas skvely odpocinek na ceste 🙏

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.