Kfc - Rorejcova 906

MobilTon.cz

Kfc - Rorejcova 906

Publikováno dne: - Zobrazení: 19 336 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 74 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 2106 - Hodnocení: 3.9

Restaurace KFC v Rorejcové: Populární místo pro rodiny i turisty

Restaurace KFC v Rorejcové 906, Vácov, je oblíbenou destinací pro návštěvníky všech věkových kategorií. S snadnou dostupností a možností bezplatného parkování je ideálním místem pro rychlý oběd či večeři. Zdejší atmosféra je neformální, což přispívá k pohodlné zkušenosti.

Bezbarierové možnosti a rodinné služby

KFC nabízí bezbariérové parkování a bezbariérový vstup, což z něj činí skvélé místo pro rodiny s dětmi nebo osoby se zdravotním postižením. Pro malé návštěvníky KFC má dětské menu a stoličky pro děti, aby se každý člen rodiny cítil vítán.

Možnosti plateb a oblíbené nabídky

Restaurace akceptuje jak debetní karty, tak NFC platby, což zjednodušuje proces objednávek. Mezi nabízené produkty patří oblíbené Twistery a Hot Wings. Bohužel, zákazníci často hlásí nedostatky v objednávkách, přičemž typickým problémem bývá chybějící omáčka nebo součást jídla.

Služby pro návštěvníky

KFC se pyšní rychlým bezkontaktním rozvozem, který je velmi populární zejména v rušných obdobích. Přesto se bohužel objevují negativní zkušenosti, kdy zákazníci museli čekat déle než je běžné, nebo dostali jídlo v nedostatečné kvalitě. To může být zklamáním po dlouhém čekání.

Pohodlné posezení a Wi-Fi zdarma

I přes to, že KFC v Rorejcové nabízí dostupné sezení, je občas problém s obsazeností, zejména o víkendech. Restaurace je známá tím, že obvykle se čeká, což může být nevýhodou při plánování rodinného výletu. Pro ty, kteří chtějí zůstat připojeni, je k dispozici Wi-Fi.

Spokojenost zákazníků a doporučení

Mnoho zákazníků uvádí, že restaurace je vhodná pro rodiny s dětmi díky svému menu a pohodlnému prostředí. Nicméně, recenze naznačují, že dodatečné vzdělávání zaměstnanců by mohlo výrazně zlepšit celkovou kvalitu služeb. Vzhledem k různým zkušenostem s objednávkami si přichystejte svůj dotaz, pokud něco chybí, a neváhejte kontrolovat obsah tašky, abyste se vyhnuli zklamáním. Navzdory těmto problémům zůstává KFC v Rorejcové oblíbenou volbou pro rychlé občerstvení v příjemném prostředí.

Firma je umístěna v

Kontaktní telefon tohoto Restaurace je +420702194198

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420702194198

Jsme k dispozici v těchto časech:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota (Dnes) ✸
Neděle

Webová stránka je

Pokud potřebujete změnit jakýkoli prvek, který/é považujete za nepřesný vztahující se k tomto webu, vyzýváme Vás, abyste nám poslali zprávu, abychom to vyřídíme co nejdříve. Děkujeme předem děkujeme za spolupráci.

Obrázky

Komentáře:

Zobrazeno od 41 do 60 z 74 přijatý(é) komentář(e).

Daniela Šrámek (20.05.25 16:05):
Hrozné.... Jídlo studené objednáte si quesadillu, ve které nemá být zelenina a je tam zelí..... Hranolky studené. Obsluha vám ani nedá bezedný kelímek, musíte si jít pro něho a když si to vezmu sebou, tak sice na účtence je, že mám mít sebou kečup, ale v tašce s jídlem není... Je mi z toho tam až zle.
Denisa Švec (20.05.25 5:23):
Bývaly doby, kdy jsem musela každou objednávku po převzetí kontrolovat, protože téměř vždy něco chybělo. Toto období již pominulo, ale teď naopak musím dobře hlídat, že mi objednají, o co si řeknu. Opět budu muset vše hlídat, nebo lépe, změnit prodejnu
Dagmar Marek (19.05.25 16:30):
Po dnešní 1 zkušenosti s rozvozem jsme byli velmi zklamaní. Nejen že jsme čekali o 40 minut déle, ale ani nám nebylo doručeno to, co jsme chtěli. Omluva proběhla formou omluvného dopisu a bramborové lupínky nahrazené. Bylo by fajn, kdyby jídlo, které nám bylo přivezeno, nebylo studené. Cibulové kroužky vhodné na zatlouknutí hřebíků. Rozmáčené krabičky a taštičky od oleje, a v tašce naházené, že jsem kuřata lovila na spod tašky. Velmi špatná zkušenost, už takovou chybu, že bychom si KFC v Kolíně objednali, neuděláme.
Šárka Fiala (14.05.25 19:39):
Raňajky v KFC. Príjemný personál Anna.👍
Jindřiška Kubišta (13.05.25 17:09):
Objednal sem si přes telefon na čas, abych nemusel čekat.. Ale i tak měli 10 minut zpoždění, poté sem se musel vrátit, protože sem nedostal omáčku..
Miroslav Kubík (12.05.25 17:59):
Výborná obsluha, rychlé podávání jídel a úžasná chuť. Vždy jsme byli naprosto spokojeni. Děkujeme moc a určitě se zase vrátíme.
Magdaléna Veselý (11.05.25 21:01):
Z nejakého důvodu má personál problém správně připravit snídaňový toust. Již po třetí dostala objednávku špatně. Poprvé nedostala toust, ale toust sýrovou a slaninou, podruhé místo cibulky měla jenom slaninu a potřetí byl toust pouze vajíčko s omáčkou. Všechno toto se stalo ráno, kdy zde nebyly žádné fronty a připravovali jenom dvě objednávky.
Jindřiška Hájek (10.05.25 2:02):
Chodila jsem na dlouhý závod, jídlo bylo studené, přečetla jsem spoustu negativních recenzí, odpovědi od majitele byly stále stejné, je třeba něco udělat? Už si nikdy neobjednáme v KFC, nejde jen o peníze, i když polovinu jídla nedokážeme sníst, hranolky a lupínky byly nejedlé, určitě ne čerstvé, už nikdy víc.
Věra Kubík (08.05.25 13:23):
Hrůza, maso absolutně nedosmažené.. na objednávku čekat deset minut a ještě mít jídlo nedodělané mi přijde vrchol. Asi nějaký blbý vtípek.. Prý křupavé kousky kuřete.. Takže kyblík za 400,- letěl směle do koše. Hodně zvažím příští návštěvu..
Jiří Kolman (07.05.25 16:45):
KFC a jeho budoucnost jsou fakt otřesné a někdo by s tím už měl něco dělat! Několikrát jsem si bral objednávku sebou a až po cestě nebo doma jsem zjistil, že něco chybí (omáčka/nebo pití). Kde sakra jsme, když si musím kontrolovat úplnost objednávky za kterou nechám přes 200Kč?? Twistery jsou také jedna velká tragédie a dnes jsem s nimi v Kolíně skončil! Už asi popáté jsem zažil twister, ve kterém naprosto chyběl dresing, takže jsem jedl jen kuře se zeleninou. Hlavně že jdete cenami nahoru, ale kvalita tomu neodpovídá. Nechám tam 400Kč a ještě si musím připlatit za tašku? To také vymyslel génius.
Matěj Růžička (07.05.25 13:53):
Dneska jeden z nejlepších zážitků v kfc! Moc příjemná obsluha, zvlášť Tomáš Janata, který byl moc příjemný a snažil se co nejlépe splnit přání svých zákazníků. Rozhodně doporučuji a doufám, že příště tam Tomáš bude znovu!
Vít Moravec (05.05.25 16:38):
Upřímně řečeno, KFC není úplně ideální strava, ale jednou za čas proč ne. Tak tedy k Kolínskému KFC, za posledních pár let bych rozhodně řekl, že kvalita klesla. Všeho prodávají menší, "8 stripsů" je spíš jako dřívější 4, rozhodně bych spíš doporučil burger nebo wrap, rozhodně se vyplatí víc. Ale jinak samozřejmě jako kfc dobrý žejo.
František Šmíd (03.05.25 2:32):
Úplně jako v KFC. Pokud nejsem spokojený, tak se nevracím. Mají skvělý karamelový shake.
Radek Kuka (02.05.25 11:00):
Již několikrát se mně stalo, že v objednávce chyběla část, být to omáčka, tak si nad tím mávnu rukou, ale když chybí zinger nebo twister, je to dost nepříjemné.
Eliška Kubát (01.05.25 8:43):
Nejlepší kuře, které jsem kdy jedl(a). Ani v Praze není tak skvělé jako tady. Za mě obrovský palec nahoru a doporučuji 😊
Jindřiška Kubíková (30.04.25 2:08):
Velmi dlouhá doba čekání, žádná omluva, v tašce chyběly ubrousky.

(Delated waiting period, no apology, napkins missing from the bag.)
Roman Kolman (28.04.25 20:49):
Omáčka za 18 korun, kterou vám ani nedají do objednávky o dvou položkách. Ráda bych dostala svých 18 korun zpátky.

"Omadžka za 18 korun, któru vám ani nedají do objednávky o dvou položkách. Ráda bych dostala svých 18 korun zpátky."
Břetislav Konečný (28.04.25 9:47):
Musím říct, že jsem nikdy žádnou špatnou recenzi nenapsal/a, ale dnes je to poprvé. Dlouhé čekání, obsluha křičí jeden na druhého a patnáctiminutové čekání. Twister bez chuti a bez zápachu, jedno maso jen pálivá mrtvola. Velmi se zhoršila chuť KFC.
Martin Jelínek (27.04.25 20:39):
Jídlo z KFC, já vám povím, je občas k ničemu a snaží se to zakrýt tím, že dají dovnitř pěknou dávku koření. Avšak poznat se to dá. Občas tu chuť cítíte, ale často se stává, že to jídlo prostě nemá žádnou chuť.
Emil Kubíčková (25.04.25 8:26):
Dnes jsem čekal dlouho. Když jsem si vyzvedával jídlo, zeptal jsem se, jestli mi to mohou dát s sebou (původně jsem chtěl jíst na místě), protože za tu dobu, co jsem čekal, bych to snědl dvakrát. Paní mi řekla, že bych si musel připlatit 5 Kč za tašku. Nakonec mi to dala jen do krabičku. Očekával bych, že mi ty 5 Kč odpustí jako kompenzaci za to čekání.

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.