Kfc Zlín Zlaté Jablko - Nám. Míru 174

MobilTon.cz

Kfc Zlín Zlaté Jablko - Nám. Míru 174

Publikováno dne: - Zobrazení: 8 868 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 67 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 957 - Hodnocení: 3.9

Restaurace KFC Zlín Zlaté Jablko: Zkušenosti a dojmy návštěvníků

Restaurace KFC Zlín Zlaté Jablko, nacházející se v nám. Míru 174, nabízí širokou škálu možností stravování, včetně dětského menu a malých jídel. Tento fast food je známý svou atmosférou a pohodlným venkovním posezením, což ho činí ideálním místem pro rodiny s dětmi.

Možnosti služeb

V restauraci jsou k dispozici stoličky pro děti, bezkontaktní rozvoz, a možnost platby kartou včetně NFC plateb a debetních karet. Bezbariérový vstup a parkování zajišťují, že je restaurace přístupná všem návštěvníkům.

Recenze zákazníků

Návštěvníci restaurace mají smíšené pocity. Někteří chválí rychlost dodání a kvalitu jídla, jiní naopak upozorňují na dlouhé čekací doby a nedostatky v objednávkách.

  • Pozitivní zkušenosti: "Jídlo chutné a dobře připravené, personál milý!"
  • Negativní zkušenosti: "Objednávka nepřišla kompletní a musel jsem ji reklamovat."

Několik recenzí poukazuje na problémy s nedostatečným úklidem a neprofesionální chování obsluhy. Například jedna návštěvníce uvedla: "Čekání na jídlo trvalo přes 30 minut a to bylo v době, kdy v restauraci bylo málo lidí."

Doporučení pro návštěvníky

Pokud plánujete návštěvu KFC Zlín Zlaté Jablko, doporučuje se zkontrolovat objednávku hned na místě, abyste předešli případným komplikacím. Pro rodiny s dětmi je k dispozici dokonale vybavené dětské menu, které činí tento podnik velmi vhodným pro rodinné večeře.

Závěr

KFC Zlín Zlaté Jablko nabízí rozmanité menu a služby, ale zkušenosti návštěvníků ukazují, že kvalita obsluhy a přípravy jídel může být proměnlivá. Navzdory tomu zde najdete příjemnou atmosféru a možnost dobrého jídla, pokud máte dostatek trpělivosti.

Umístění našich prostor je

Kontaktní linka uvedeného Restaurace je +420725768337

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420725768337

Navštivte nás v následujících hodinách:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle (Dnes) ✸

Webová stránka je

Pokud vyžadujete přizpůsobit jakýkoli detail, který/é považujete za nepřesný související s této stránce, prosíme Vás, abyste nám předali zprávu, a to upravíme rychle. Předem oceníme to.

Obrázky

Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 67 přijatý(é) komentář(e).

Dominika Fiala (09.09.25 4:33):
Návštěvovali jsme nedávno tuto KFC s kamarádem, když jsme mířili do kina. Měli jsme hlad a dostatek času. Na tabuli se zrovna mihaly objednávky s čísly 80 a výše. Když jsme si udělali svoji objednávku, byli jsme celkem překvapeni zjištěním, že máme číslo 7 a doufali jsme, že systém objednávek funguje až do čísla 100. Před námi bylo asi 10 lidí a my čekali. Čekali jsme a čekali. Na řadu přišla čísla 2, 3, a pak se pokračovalo s čísly jako 15, 16, 20. My stále nebyli vyzváni k vyzvednutí objednávky. Je takový velký problém dodržet pořadí objednávek? Pak člověku vůbec není jasné, jestli na něj v KFC zapomněli a jak dlouho ještě bude trvat. Čekali jsme 40 minut na jedno menu a jeden B-Smart (!!!). Skoro jsme nestihli kino. Radila bych všem, aby si sedli co nejblíže výdeji, protože ten cizinec, co jídla vydává, neumí krásně zakřičet a za rohem ho nikdo neslyší.
Ivo Kubíček (07.09.25 13:29):
V KFC obvykle nechodím, takže nemám moc srovnání s jinými restauracemi, ale po této zkušenosti určitě půjdu příště jinam. Čekací doba na objednávku byla nepřiměřeně dlouhá a obsluha se ani neomluvila. Když jsem se slušně zeptal, jestli nedošlo k chybě, protože místo dvou kusů Kentucky kuřete (které byly vyobrazeny v kiosku jako dvě stehna) mi předali dvě 30g křídla téměř bez masa, tak jsem dostal poučení od obsluhy, že bych měl vědět, že kuře se skládá z více částí. Jsem rád, že mi nevydali obalované zobáčky. Moje chyba, že jsem se nezhlédl před návštěvou na recenze.
Daniel Bureš (03.09.25 23:45):
Škoda, dříve to bylo pěkné místo. Po měsíci návštěvy byla katastrofa. Obsluha je asi nikde, neomezený nápoj byl mimo provoz a fungovaly pouze čaje a Pepsi. Potom co jsme si objednali, jsme zjistili, že jeden čaj je jen teplá voda a Pepsi není k dispozici... Po 5 minutách už z automatu tekla pouze studená a teplá voda... Jakákoli omluva od obsluhy, nebo nabídka jiného nápoje, na to tu nikdo ani nepomyslel. Jídlo bylo asi stejné jako vždy. Pro mě velké zklamání z takhle frekventovaného místa. Příště raději zkusím konkurenci...
Ctirad Holub (03.09.25 12:36):
Tento rok to bylo trochu slabé, v obchodech bylo málo zboží, na regálech hodně vyprodáno nebo nedoplňováno a celkově mi letos chyběla ta vánoční atmosféra.
Zdeněk Kubíček (02.09.25 17:01):
Jídlo je obvykle chutné a dobře připravené. S obsluhou tu mám většinou dobré zkušenosti - všichni jsou milí a kolektiv je tu super.
Jenom nechápu, proč to tu při příchodu vždycky tak smrdí. Dneska se tu fakt nedalo dýchat :D
Veronika Kříž (01.09.25 3:00):
Jsem byla moc spokojená s kvalitou a rychlostí přípravy jídla v této restauraci. Obsluha měla skvělý přístup. ❤️✨👍
Marcela Kubíčková (29.08.25 14:05):
Úplná katastrofa, personál jídlo prostě neumí připravit správně! 👎
Ivo Moravec (29.08.25 3:54):
Dnes jsem si objednala domu twister box a musim rict... ze syrove maso by opravdu nemelo byt... za me zklamani. KFC mam rada... ale po dnesku nevim nevim.
Gabriela Kolman (28.08.25 14:34):
Rychlost, se kterou šnek běhá, odpovídá obsluze. Ten blbej burger a 30 minut v háji. Víc příjemností by mohlo být taky.
Ludmila Novák (28.08.25 11:05):
Tak jsem se přidal k ostatním a chci sdělit, že jsem zase přišel domů a objednané věci mi opět chybí v tašce. Tentokrát ne šalátový dresink, ale minule Twister a dnes kompletní porce hranolek. Zdá se, že to tu dělají schválně. Už se mi to stalo minimálně třikrát.
Viktor Kuka (24.08.25 4:52):
Každá návštěva v KFC je vždy příjemná a ráda se sem vracím. Personál je profesionální a vstřícný, objednávka je rychle a bez problémů vyřízena a posezení v restauraci je příjemné. Velká pochvala všem zaměstnancům i brigádníkům.
Barbora Šrámek (22.08.25 4:44):
Není opravdu v pořádku, když někdo pracuje s potravinami a přitom si neupraví vlasy nebo sahá na oblečení a poté pokračuje v přípravě jídla bez umytí rukou. To jsem si už několikrát všiml v této restauraci a musím říct, že to považuji za velmi nechutné.
Adéla Kuka (20.08.25 14:40):
No tak to je hrůza.
Čekat 25 minut mezi osmi dalšími zákazníky na jednoduchou objednávku rozhodně není fast food. Asi měli kuchyň přeplněnou a překáželi si navzájem.
25 minut stojíc, to je fakt 🙈
Petra Novotný (19.08.25 6:15):
Dnes večer sme si objednali z tejto pobočky a musím povedať, že sme boli veľmi sklamaní veľkosťou a kvalitou jedla. Na prvom obrázku sme si objednali 2x kurča a obyčajné hranolky, za 165 Kč porcia akoby pre vrabce, podobne veľkosť majú Bsmarty, ktoré sú za zlomok ceny. U druhého jedla stripsy boli taktiež malé, studené a chuťovo neboli čerstvé. Dnes sme boli naozaj sklamaní. 😞
Zuzana Kubíček (15.08.25 23:53):
No tak, když jsem viděl, že je to KFC, které by se mělo zaměřovat na čerstvost atd.. Jakože je to velká značka, tak bych čekal, že všechno vypadá podle toho.
Ale krev z kuřete, to je ideální na střevní problémy.
Jaromír Marek (11.08.25 18:31):
Pravidelně navštěvuji tento podnik a vždy mám s objednávkami dobré zkušenosti, jen občas zapomínají na pár ubrousků při objednávkách "na sebou". Při větších objednávkách doporučuji každému pečlivě zkontrolovat jídlo:)
Richard Krejčí (10.08.25 12:57):
/Objednávka/
Po dlouhé době jsem dostal chuť na kuře z KFC.
Tak jsem si objednal víc než obvykle. Pár kousků kuřete a hranolky s omáčkou. Na sebou. Stálo mě to 145 korun.
Po 15 minutách čekání jsem konečně dostal pytlík, ve kterém jsem doma zjistil, že je tam krabička označená jako B-smart, bez hranolek, se 4 kousky něčeho v mokré strouhance a bez omáčky. Opravdu díky, milé KFC.

Doporučuji všem, aby si pečlivě zkontrolovali svou objednávku.
-----------
Nestojí to za to.
Martina Veselý (10.08.25 6:22):
Proč prosím vás jsou v mých hranolcích brambory!?
Kristýna Růžička (03.08.25 21:48):
Všechno špinavé, stoly neotřené, místa pro odkládání přeplněná tácy, umyvadlo v restauraci ucpané a plné vody, záchody taky hrůza, ani toaletní papír tam nebyl. Pokud mají takovýto postoj k hygieně i v kuchyni, je to opravdu odporné. Měli by to radši zavřít. Navštíveno 4.9. a určitě ne naposledy.
Jiří Fiala (03.08.25 19:47):
Mají suprový personál, jídlo je skvěle připravené a hlavně je tady čisto! Skoro není co vytknout, mělo by to takhle vypadat ve všech restauracích. Asi mají dobrého manažera. Určitě se tam brzy zase zastavím :-)

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.