Restaurace KFC Zlín Zlaté Jablko: Zkušenosti a dojmy návštěvníků
Restaurace KFC Zlín Zlaté Jablko, nacházející se v nám. Míru 174, nabízí širokou škálu možností stravování, včetně dětského menu a malých jídel. Tento fast food je známý svou atmosférou a pohodlným venkovním posezením, což ho činí ideálním místem pro rodiny s dětmi.
Možnosti služeb
V restauraci jsou k dispozici stoličky pro děti, bezkontaktní rozvoz, a možnost platby kartou včetně NFC plateb a debetních karet. Bezbariérový vstup a parkování zajišťují, že je restaurace přístupná všem návštěvníkům.
Recenze zákazníků
Návštěvníci restaurace mají smíšené pocity. Někteří chválí rychlost dodání a kvalitu jídla, jiní naopak upozorňují na dlouhé čekací doby a nedostatky v objednávkách.
Pozitivní zkušenosti: "Jídlo chutné a dobře připravené, personál milý!"
Negativní zkušenosti: "Objednávka nepřišla kompletní a musel jsem ji reklamovat."
Několik recenzí poukazuje na problémy s nedostatečným úklidem a neprofesionální chování obsluhy. Například jedna návštěvníce uvedla: "Čekání na jídlo trvalo přes 30 minut a to bylo v době, kdy v restauraci bylo málo lidí."
Doporučení pro návštěvníky
Pokud plánujete návštěvu KFC Zlín Zlaté Jablko, doporučuje se zkontrolovat objednávku hned na místě, abyste předešli případným komplikacím. Pro rodiny s dětmi je k dispozici dokonale vybavené dětské menu, které činí tento podnik velmi vhodným pro rodinné večeře.
Závěr
KFC Zlín Zlaté Jablko nabízí rozmanité menu a služby, ale zkušenosti návštěvníků ukazují, že kvalita obsluhy a přípravy jídel může být proměnlivá. Navzdory tomu zde najdete příjemnou atmosféru a možnost dobrého jídla, pokud máte dostatek trpělivosti.
Pokud vyžadujete přizpůsobit jakýkoli detail, který/é považujete za nepřesný související s této stránce, prosíme Vás, abyste nám předali zprávu, a to upravíme rychle. Předem oceníme to.
Návštěvovali jsme nedávno tuto KFC s kamarádem, když jsme mířili do kina. Měli jsme hlad a dostatek času. Na tabuli se zrovna mihaly objednávky s čísly 80 a výše. Když jsme si udělali svoji objednávku, byli jsme celkem překvapeni zjištěním, že máme číslo 7 a doufali jsme, že systém objednávek funguje až do čísla 100. Před námi bylo asi 10 lidí a my čekali. Čekali jsme a čekali. Na řadu přišla čísla 2, 3, a pak se pokračovalo s čísly jako 15, 16, 20. My stále nebyli vyzváni k vyzvednutí objednávky. Je takový velký problém dodržet pořadí objednávek? Pak člověku vůbec není jasné, jestli na něj v KFC zapomněli a jak dlouho ještě bude trvat. Čekali jsme 40 minut na jedno menu a jeden B-Smart (!!!). Skoro jsme nestihli kino. Radila bych všem, aby si sedli co nejblíže výdeji, protože ten cizinec, co jídla vydává, neumí krásně zakřičet a za rohem ho nikdo neslyší.
Ivo Kubíček (07.09.25 13:29):
V KFC obvykle nechodím, takže nemám moc srovnání s jinými restauracemi, ale po této zkušenosti určitě půjdu příště jinam. Čekací doba na objednávku byla nepřiměřeně dlouhá a obsluha se ani neomluvila. Když jsem se slušně zeptal, jestli nedošlo k chybě, protože místo dvou kusů Kentucky kuřete (které byly vyobrazeny v kiosku jako dvě stehna) mi předali dvě 30g křídla téměř bez masa, tak jsem dostal poučení od obsluhy, že bych měl vědět, že kuře se skládá z více částí. Jsem rád, že mi nevydali obalované zobáčky. Moje chyba, že jsem se nezhlédl před návštěvou na recenze.
Daniel Bureš (03.09.25 23:45):
Škoda, dříve to bylo pěkné místo. Po měsíci návštěvy byla katastrofa. Obsluha je asi nikde, neomezený nápoj byl mimo provoz a fungovaly pouze čaje a Pepsi. Potom co jsme si objednali, jsme zjistili, že jeden čaj je jen teplá voda a Pepsi není k dispozici... Po 5 minutách už z automatu tekla pouze studená a teplá voda... Jakákoli omluva od obsluhy, nebo nabídka jiného nápoje, na to tu nikdo ani nepomyslel. Jídlo bylo asi stejné jako vždy. Pro mě velké zklamání z takhle frekventovaného místa. Příště raději zkusím konkurenci...
Ctirad Holub (03.09.25 12:36):
Tento rok to bylo trochu slabé, v obchodech bylo málo zboží, na regálech hodně vyprodáno nebo nedoplňováno a celkově mi letos chyběla ta vánoční atmosféra.
Zdeněk Kubíček (02.09.25 17:01):
Jídlo je obvykle chutné a dobře připravené. S obsluhou tu mám většinou dobré zkušenosti - všichni jsou milí a kolektiv je tu super.
Jenom nechápu, proč to tu při příchodu vždycky tak smrdí. Dneska se tu fakt nedalo dýchat :D
Veronika Kříž (01.09.25 3:00):
Jsem byla moc spokojená s kvalitou a rychlostí přípravy jídla v této restauraci. Obsluha měla skvělý přístup. ❤️✨👍
Dnes jsem si objednala domu twister box a musim rict... ze syrove maso by opravdu nemelo byt... za me zklamani. KFC mam rada... ale po dnesku nevim nevim.
Gabriela Kolman (28.08.25 14:34):
Rychlost, se kterou šnek běhá, odpovídá obsluze. Ten blbej burger a 30 minut v háji. Víc příjemností by mohlo být taky.
Ludmila Novák (28.08.25 11:05):
Tak jsem se přidal k ostatním a chci sdělit, že jsem zase přišel domů a objednané věci mi opět chybí v tašce. Tentokrát ne šalátový dresink, ale minule Twister a dnes kompletní porce hranolek. Zdá se, že to tu dělají schválně. Už se mi to stalo minimálně třikrát.
Viktor Kuka (24.08.25 4:52):
Každá návštěva v KFC je vždy příjemná a ráda se sem vracím. Personál je profesionální a vstřícný, objednávka je rychle a bez problémů vyřízena a posezení v restauraci je příjemné. Velká pochvala všem zaměstnancům i brigádníkům.
Barbora Šrámek (22.08.25 4:44):
Není opravdu v pořádku, když někdo pracuje s potravinami a přitom si neupraví vlasy nebo sahá na oblečení a poté pokračuje v přípravě jídla bez umytí rukou. To jsem si už několikrát všiml v této restauraci a musím říct, že to považuji za velmi nechutné.
Adéla Kuka (20.08.25 14:40):
No tak to je hrůza.
Čekat 25 minut mezi osmi dalšími zákazníky na jednoduchou objednávku rozhodně není fast food. Asi měli kuchyň přeplněnou a překáželi si navzájem.
25 minut stojíc, to je fakt 🙈
Petra Novotný (19.08.25 6:15):
Dnes večer sme si objednali z tejto pobočky a musím povedať, že sme boli veľmi sklamaní veľkosťou a kvalitou jedla. Na prvom obrázku sme si objednali 2x kurča a obyčajné hranolky, za 165 Kč porcia akoby pre vrabce, podobne veľkosť majú Bsmarty, ktoré sú za zlomok ceny. U druhého jedla stripsy boli taktiež malé, studené a chuťovo neboli čerstvé. Dnes sme boli naozaj sklamaní. 😞
Zuzana Kubíček (15.08.25 23:53):
No tak, když jsem viděl, že je to KFC, které by se mělo zaměřovat na čerstvost atd.. Jakože je to velká značka, tak bych čekal, že všechno vypadá podle toho.
Ale krev z kuřete, to je ideální na střevní problémy.
Jaromír Marek (11.08.25 18:31):
Pravidelně navštěvuji tento podnik a vždy mám s objednávkami dobré zkušenosti, jen občas zapomínají na pár ubrousků při objednávkách "na sebou". Při větších objednávkách doporučuji každému pečlivě zkontrolovat jídlo:)
Richard Krejčí (10.08.25 12:57):
/Objednávka/
Po dlouhé době jsem dostal chuť na kuře z KFC.
Tak jsem si objednal víc než obvykle. Pár kousků kuřete a hranolky s omáčkou. Na sebou. Stálo mě to 145 korun.
Po 15 minutách čekání jsem konečně dostal pytlík, ve kterém jsem doma zjistil, že je tam krabička označená jako B-smart, bez hranolek, se 4 kousky něčeho v mokré strouhance a bez omáčky. Opravdu díky, milé KFC.
Doporučuji všem, aby si pečlivě zkontrolovali svou objednávku.
-----------
Nestojí to za to.
Martina Veselý (10.08.25 6:22):
Proč prosím vás jsou v mých hranolcích brambory!?
Kristýna Růžička (03.08.25 21:48):
Všechno špinavé, stoly neotřené, místa pro odkládání přeplněná tácy, umyvadlo v restauraci ucpané a plné vody, záchody taky hrůza, ani toaletní papír tam nebyl. Pokud mají takovýto postoj k hygieně i v kuchyni, je to opravdu odporné. Měli by to radši zavřít. Navštíveno 4.9. a určitě ne naposledy.
Jiří Fiala (03.08.25 19:47):
Mají suprový personál, jídlo je skvěle připravené a hlavně je tady čisto! Skoro není co vytknout, mělo by to takhle vypadat ve všech restauracích. Asi mají dobrého manažera. Určitě se tam brzy zase zastavím :-)