Restaurace KFC Valašské Meziříčí: Co Nabízí Pro Návštěvníky a Turisty
KFC Valašské Meziříčí se nachází v Krásně nad Bečvou a láká návštěvníky svou pestrou nabídku stravování. Místo je oblíbené jak pro oběd, tak i večeři a nabízí dětské menu, které potěší malé gurmány.
Vybavení a Atmosféra
Restaurace disponuje bezbariérovým vstupem a bezbariérovým posezením, což z ní činí ideální místo pro rodiny s dětmi. V příjemné atmosféře si můžete vychutnat jídlo i v venkovním posezení. Pro návštěvníky, kteří chtějí mít zajištěný klid, jsou připraveny i možnosti večeře o samotě.
Parkování a Přístupnost
Pro pohodlí zákazníků je zde k dispozici bezplatné parkoviště. Parkování zdarma na ulici je také možností, která usnadňuje přístup do restaurace. Zaměstnanci se snaží zajistit maximální dostupnost služeb pro všechny, včetně těch, kteří vyžadují pomoc v nouzi.
Nabídka Jídla a Služby
KFC v této lokalitě poskytuje množství možností služeb, jako je donáška a vyzvednutí venku. Návštěvníci mohou platit jak debetními, tak i kreditními kartami, včetně NFC plateb. Ať už jde o snídani, nebo pozdní jídlo, nabídka KFC uspokojí různé chuti.
Pohled na Zákaznické Zkušenosti
Zkušenosti návštěvníků se v poslední době liší. Někteří hosté chválili rychlost obsluhy a chuť jídla, jiní však narazili na problémy s kvalitou. Časté stížnosti zahrnují nedodělané jídlo a nedostatečné porce. Například ve zprávách se objevily stížnosti na spálené tousty a podprůměrné burgery, čímž bylo narušeno celkové hodnocení restaurace.
Co Mohou Rodiny Očekávat
Rodiny s dětmi ocení dostupnost stoliček pro děti a dětského menu, které je vhodné pro děti a plné chutných pokrmů. Restaurace se snaží podporovat příjemnou atmosféru a bezstarostný zážitek pro rodiny.
Závěr
KFC Valašské Meziříčí nabízí pestrou škálu služeb a jídla pro skupiny. Přesto je důležité být připraven na možné nedostatky v kvalitě a servisu. Případné problémy by měly být okamžitě hlášeny obsluze, aby bylo možné zajistit lepší zážitek při další návštěvě.
Pokud vyžadujete změnit jakékoli informace, který/é považujete za neúplný vztahující se k této webové stránce, prosíme Vás, abyste nám poslali zprávu, abychom to opravíme ihned. Děkujeme předem děkujeme za spolupráci.
Vždycky se něco pokazilo s jídlem - buď bylo studené, salát jako z hlíny, qurrito nedokrojené, jako bych si měla nosit svůj vlastní nůž a mikrovlnnou troubu. Stoly špinavé a mastné. Obsluha se skrývá. V Twisteru maximálně jedno maso, aby to nebylo moc. Tohle se mi ještě nikdy nestalo v jiném KFC, zatímco ve Valmezu téměř pokaždé. Nedoporučuji.
Robert Kubíčková (20.07.25 3:38):
Hrůza. Kdybych mohla dát 0 hvězdiček, tak bych to udělala. Nemám ve zvyku psát recenze, ale tady to za to stojí. Dostat Zinger burger pouze s polovinou masa, polovinou sýra, dvěma malými plátky slaniny a pár kousky salátu s jen špetkou majonézy, je skutečný finanční skandál. Za tohle množství bych očekávala maximálně cenu 100 Kč, ale rozhodně ne 197 Kč. Drzost a hnus. To je vše. Hranolky taky chutnaly jako gumové a nebylo by divu, kdybych po návštěvě tohoto hrůzného místa měla problémy se žaludkem a trávením. Nedoporučuji a raději se vyhněte tomuto místu!
Klára Král (16.07.25 2:09):
V nepřizpůsobivých domech je obvykle mnohem čistěji než tady. Židle, lavičky a stoly jsou všechny zanedbané. A není to proto, že je zrovna moc lidí, protože je tady špína i odpoledne a večer, když je restaurace téměř prázdná. Když jsme na to naposledy upozornili, paní u pokladny nám dala hadr a řekla, abychom si to utřeli sami...Na návštěvu toalet se nám zatím nechtělo :)
Ivo Kubíčková (15.07.25 8:45):
Dlouhá doba čekání, nepříjemný personál a qurrito za 109 Kč podle fotky.
Libor Kuka (15.07.25 5:17):
Tak podruhé v životě jsem dal tomu šanci a vyrazil na večeři do KFC. Jel jsem s dvěma kámoši a dodnes toho litujeme. Dostali jsme všechny stripsy, které jsme si objednali, studené. Když jsme dorazili ke stolu, lavička byla mastná a kousky jídla na ní. Takže jsme skoro utratili litr a stejně jsme se nemohli normálně nasvačit. Za ty prachy bychom mohli mít večeři v nějaké lepší restauraci a ne v týhle fastfoodové záležitosti. Díky za zkazenej večer. S pozdravem Matonoha.
Dagmar Kubíček (15.07.25 0:35):
První pobočka KFC z mnoha, kde jsem byl a kde naschopili, že zákazníka si lze získat poctivým přístupem k porcím a kvalitě jídla, místo šetření a šizení na cokoli (asi v rámci snahy maximalizovat zisk na úkor zákazníka). Tady ve Valašském Meziříčí zjevně chápou, že cesta ke spokojenému a vracejícímu se zákazníkovi vede jinudy. Držím palce ať jim to vydrží. Byl jsem zde už vícekrát a navzdory relativně nízkému hodnocení na Google, bylo vždy všechno perfektní.
Jiří Urban (14.07.25 22:53):
No, tak tohle jsem už dlouho nezažil! Měli jsme tu skoro všichni chuť zvracet po té hnusné stravě!🤮🤢🤮🤢🤮🤢
Oldřich Říha (13.07.25 23:50):
Obsluha byla milá a rychlá. Dávám 5 hvězd.
Texas burger byl trochu studený a slanina nebyla vůbec opečená a zůstala studená. Popletla se tam a ochladila celý burger. Jinak zbytek objednávky byl v pořádku. Další mínus byly venkovní okna špinavá a stoly by mohly být lépe udržovány. Po odchodu hostů nikdo neuklízel. Museli jsme zavolat slečnu, aby nám utřela stůl před tím, než jsme si sedli. Je potřeba zapracovat na hygieně a najmout někoho, kdo bude dohlížet na konečnou kvalitu jídla. Rozumím, že tuto práci obvykle dělají mladí brigádníci jen na přivýdělek. Ale pro udržení dobrého jména je důležité mít někoho trvalého a zkušeného. Navzdory tomu jsme byli spokojeni, takže dávám 4 hvězdičky. Jak říkám, obsluha byla milá a zdvořilá i k dětem. Když jsme zavolali paní na úklid, byla tam během okamžiku a pustila se do úklidu i ostatních stolů. Objednávka byla v pořádku až na teplotu jedné věci. Celkově jsme zde byli již 3x a krom úklidu nemám žádné výhrady.
Milan Kohout (13.07.25 10:48):
Nedávno jsem měla opět podobnou zkušenost s objednáním přes pick up. Tentokrát mi chyběl Zinger. Opravdu nedoporučuji. Pokud někdo i přesto bude chtít vyzkoušet štěstí, doporučuji důkladně zkontrolovat objednávku položku po položce. Tady nelze věřit na slovo.
Dana Krejčí (13.07.25 9:30):
Ráda bych podělila svou pozitivní zkušenost s mladou slečnou, která pracovala ve stánku/packera 27.10. Jako zaměstnanec KFC musím ocenit, jak se zachovala vůči hlučným dětem v restauraci, které tam dělaly jen nepořádek a hluk.. Skvělá práce, alespoň by to stálo za nějaký ten žeton!
Viktorie Novotný (12.07.25 22:12):
Dnes jsem si dnes objednal 1x Megapocket a 2x Qurrito, čekání bylo rychlé, ale když jsem dorazil domů, tak mi chybělo jedno Qurrito. Takhle něco se mi ještě nikdy nestalo a s velkým ponaučením budu v budoucnu kontrolovat obsah každé objednávky. Jsem zklamán.
Bohumil Fiala (12.07.25 4:17):
Vyhoďte už konečně ty degeše, dneska objednávka stála za to, nebaví mě kontrolovat, co mi chybí v objednávce! Místo dvou porcí kentucky viz foto tři jakéhosi zgrclého kousku.
Mají se ještě co učit!
Z pěti objednávek v jedné chyběly dvě porce hranolků a ve druhé všechny porce kentucky.
Matěj Kuka (10.07.25 21:09):
Velmi milá obsluha, jídlo skvělé, rychle připravené. Jsem opravdu spokojený s mým zážitkem v tomto podniku a určitě se sem budu rád vracet. Děkuji!
Eliška Němec (08.07.25 23:21):
Vážený personál a rychlé zpracování objednávky od prodavač Adam, jídlo bylo teplé a dobře připravené, lobby bylo krásně uklizené. Dávám 5 hvězd.
Věra Beneš (07.07.25 12:02):
Dobrý večer, dnes 15. prosince 2024 jsme navštívili KFC ve Valašském Meziříčí a jediné slovo - katastrofa. U samoobslužných pokladen nám nefungovala stravenková karta, tak jsme šli k hlavní pokladně. Slečna neřekla ani slovo, zavolala si vedoucího a ten jedním slovem - katastrofa. Pán byl nevlídný a ani se neomluvil za potíže. Druhá katastrofa byla ta, že objednávka nebyla kompletní a když jsme požádali o doplnění, nepřišla ani omluva, natož o chybějící omáčce. Ale na to už jsme neměli nervy to řešit!!! Jídlo hrozné...
Ladislav Holub (07.07.25 11:30):
Já nevím, kde začít.. naprosto strašný! Rozvoz KFC nefunguje vůbec! V 15:51 jsem udělal objednávku, odhadované doručení 16:36. V 16:59 jsem zavolal do KFC, nějakej kluk, co zrovna skončil školu, mi jen řekl, že mi zavolá zpátky.. místo toho mi v 17:00 přišla sms, že se má objednávka zpozdit o 60 minut. Manžel zavolal do pobočky. Ten kluk fakt neumí komunikovat s zákazníkem a ještě byl drzý a vulgární. Naposledy jsem byl v KFC ve Valmezu! Připojil jsem i sms od KFC.
Zavolal jsem na vaši super linku! Říkali mi, že věc se řeší, náš tým vám zavolá! Už je to měsíc a nikdo se neozval! A máte tu drzost mě oslovovat křestním jménem? To všechno svědčí o vaší aroganci a inteligenci! Prosím, už žádné nesmyslné odpovědi od vaší strany.
Soňa Kratochvíl (06.07.25 6:51):
Úžasní zaměstnanci, jídlo a skvělá čistota. Musím pochválit Barču a Vaška! Pro mě je to nejlepší restaurace KFC v České republice!
Denisa Kříž (04.07.25 20:50):
Pobočka, která dělá ostudu této franšíze. Všechna jídla z objednávky byla studená, querrito bylo téměř nezapečené a navíc ani nebylo nakrájené. Dvě hvězdičky dávám jen kvůli velmi milé paní, která nás obsluhovala na Drivu.
Michal Králík (04.07.25 2:14):
Velice krásné a čisté prostředí. Jídlo bylo lahodné, teplé a rychle připravené. Obsluha byla velmi ochotná. Na objednávku jsem nečekal ani 3 minuty, i když bylo KFC plné.
Denisa Kubík (30.06.25 19:58):
Dnes jsem fakt naštvaná! Jeźdíme často do Drive a už několikrát nám něco scházelo! Dnes zaplaceny stripsy navíc, minule twistr a kdysi i corito nám chybělo! Takže mám u okénka počítat křídla v kybliku? A kontrolovat opravdu všechno? Kdyby se to stalo jednou, tak neřeknu - může se stát.