Restaurace GoodGate - Jaroslava Průchy 1915/24

MobilTon.cz

Restaurace GoodGate - Jaroslava Průchy 1915/24

Restaurace GoodGate - Jaroslava Průchy 1915/24

Publikováno dne: - Zobrazení: 9 750 - Sdílet
Tisknutelná verze
Komentáře: 63 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 1192 - Hodnocení: 3.9

Restaurace GoodGate: Skvělý zážitek pro celou rodinu

Restaurace GoodGate se nachází v klidné části na Jaroslava Průchy 1915/24 a nabízí bezbariérové posezení s bezbariérovým vstupem, což ji činí ideální volbou pro rodiny s dětmi nebo seniory. Tato restaurace je oblíbená nejen mezi místními, ale i mezi turisty.

Nabídka stravování

Nabídka stravování v GoodGate zahrnuje širokou škálu pokrmů, od snídaní až po večeře. Restaurace se pyšní skvělými koktejly a výbornou nabídkou čajů, což jistě oceníte během odpoledního posezení. Pro naše nejmenší zákazníky je připraveno dětské menu a stoličky pro děti, což usnadňuje rodinám návštěvu restaurace.

Atmosféra a posezení

Atmosféra v restauraci je útulná a přívětivá. V letních měsících můžete využít venkovní posezení, které je ideální pro relaxaci s přáteli. Vnitřní část restaurace je prostorná a designově zajímavá, což přispívá k celkovému zážitku.

Obsluha a služby

Obsluha v GoodGate je většinou milá a usměvavá, i když občas se objeví i hlasy nespokojenosti, co se týká rychlosti servisu. Na oběd doporučeno rezervovat, abyste se vyhnuli delší čekací době. Restaurace také přijímá rezervace a nabízí možnost donášky, což je skvělé pro ty, kteří chtějí vychutnat jídlo v pohodlí domova.

Parkování a platby

Pro hosty je k dispozici bezplatné parkoviště na ulici, což usnadňuje přístup k restauraci. Platby jsou přijímány jak v hotovosti, tak prostřednictvím debetních a kreditních karet, včetně NFC plateb.

Závěr

Restaurace GoodGate je skvělou volbou pro rodiny, skupiny přátel i jednotlivce, kteří hledají kvalitní jídlo za přiměřené ceny. S její výbornou nabídkou jídel, skvělými koktejly a příjemnou atmosférou se rozhodně vyplatí ji navštívit!

Naše firma se nachází v

Kontaktní linka příslušného Restaurace je +420476701786

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420476701786

mapa Restaurace GoodGate Restaurace v Jaroslava Průchy 1915/24

Naše provozní doba je:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek (Dnes) ✸
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud vyžadujete změnit jakýkoli prvek, který/é považujete za nepřesný související s tomto portálu, prosíme Vás, abyste nám poslali zprávu, abychom to opravíme nejdříve. Děkujeme předem děkujeme.

Obrázky

Videa:
Restaurace GoodGate - Jaroslava Průchy 1915/24
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 63 přijatý(é) komentář(e).

Šimon Pospíšil (19.09.25 17:52):
Paní, co vrazila do mého syna (nechci říct, že to byla její vina), jsou mu dva a prostě v dětském koutku běžel ho nazvala smradem. Paní se teda i na nás tvářila jako když otravujeme, tím chci říct, že obsluha byla hrozná, což už je tady pravidlo. Zaměstnavatel by měl vážně začít přemýšlet o kvalitních zaměstnancích, nebo mu podnik zničí úplně. Po zveřejnění mé recenze za mnou přišel pan provozní a mile se mnou situaci řešil, omluvil se a nabídl kompenzaci výběrem na účet podniku, což jsem s díky odmítl, ale tomu říkám profesionální přístup a člověk na svém místě. Děkuji za váš přístup.
Vendula Konečný (17.09.25 12:06):
Nové, krásné prostředí a skvělý kafe. Ovšem delta trvala docela dlouho, než přišli obsluha. Kavárna byla plná a obsluha byla pouze jedna 😱, což bylo samozřejmě nedostatečné.
Jana Kubišta (17.09.25 2:12):
Díky moc za skvělé jídlo. Byli jsme ubytování v hotelu a Vaše restaurace nám chutnala moc. Proto jsme se rozhodli se vrátit i druhý den. Měla jste plno, ale byli jsme ochotní si počkat. Díky moc.
Olga Škorpil (16.09.25 9:18):
Obsluha byla strašná, až příliš výš u sebe, jakmile jsme se jen pokusili zaplatit. Přerušila nás ve středu našeho rozhovoru s kamarády. Celkově to byla velmi nepříjemná situace a nebylo to poprvé.
Lukáš Kubát (16.09.25 6:28):
Občas tu chodím, zejména na dobrou Plzeň. Ale umí také vařit. Je vidět, že se znovu zlepšují. Obsluha milá, vstřícná. Jídlo vynikající a pivo také vynikající. Sklo na pivo čisté. Ceny sice trochu vyšší, ale i tak doporučuji.
Slávka Kříž (14.09.25 22:47):
😂 To už není vaření, pane kuchaři, a takhle to dopadá. Jste úžasní!
Olga Šulc (14.09.25 2:46):
Obsluha byla v pohodě, toaleta byla čistá, ale jídlo dnes nebylo úplně na špičkové úrovni.
Viktor Kolman (13.09.25 1:32):
Hrůza od personálu, nikdo neví, na kterém stolu jsme objednali. Všechno je zmatečné a musíme si vybrat ze 4-6 jídel do určité hodiny a nelze si vybrat jiné jídlo, když určité jídlo, které je nabízené, nejím.
Denisa Králík (09.09.25 1:37):
Skvělá, starostlivá obsluha, výborné jídlo. I když trochu dražší, za ty peníze to stálo.
David Svoboda (08.09.25 10:56):
Strašné! Obsluha nepřívětivá, čekáte 7 minut na objednání a nakonec Vám řeknou, že jídlo bude až za 2 hodiny. Už jsem 3x odešla z této restaurace bez toho, abych si něco objednala.
Miloslav Kubíčková (08.09.25 10:17):
Tahle restaurace je fakt moderní a má tak specifický styl a útulnou atmosféru, že si tu můžete skvěle vychutnat tu kvalitní gastronomii.
Bohumil Škorpil (08.09.25 8:01):
Velice příjemní obsluha (paní Michaela) a skvělé jídlo.
Libor Hájek (06.09.25 10:00):
Echt bombová restaurace a personál je úplně špičkový, vždycky si tu pořádně pochutnám a jsem naprosto spokojený na 100%.
Tereza Urban (05.09.25 14:55):
...začíná upadat/nedostatek kuchařů a jejich kvalitu nedoženou ani VELMI šikovná obsluhující děvčata🤗(za TY JSPU TY 2 HVĚZDY)... KUŘECÍ VÝVAR - foto 🤔, Gnocchi se špenátem...nooo to se sem asi už dlouho strávník, co toto obdrží nedostaví... …
Kateřina Hájek (03.09.25 0:24):
Hrozně arogantní barmanka (Ú-raji-ka), jestli jí vůbec můžeme nazvat barmankou, když ani neumí držet shaker. Objednala jsem si pinacoladu a namísto toho dostala malinový koktejl. Když jsem to sdělila servírce, řekla mi hned, že to není pinacolada. Servírka odnesla nápoj a vzápětí na mě přišla doslova nasraná barmanka s tím malinovým koktejlem. Měla jsem strach, že mi ho vyleje do obličeje a začala na mě skoro křičet, že pinacolada je o fantazii barmana a může si ji udělat z čeho chce. Přestože v nabídce měli pouze klasickou pinacoladu, kterou jsem si také vybrala, protože jsem měla chuť na kokosově-ananasový nápoj. Když jsem řekla, že mám alergii na maliny, až tehdy to pochopila a odešla s nápojem a ještě se vysmála servírce, že se mě neuptala, zda nemám alergii na maliny. Celý večer se na mě tvářila, jako by mě chtěla zabít, nepříjemné setkání. Seděly jsme tam skoro 6 hodin a kdyby obsluha fungovala lépe, přestože byli strašně milí, tak bychom tam utratily minimálně dvojnásobek. Čekaly jsme i půl hodiny, než nám někdo přinesl nápoje. Zlaté staré časy Gatů 🙏
Jarmila Kubíček (30.08.25 14:51):
Včerejší "Valentýnské menu" bylo jedna velká katastrofa.. Měli jsme rezervaci na 7 hodinu, ale předkrm jsme dostali až v 20.30.. To mi přijde úplně ne normální, že připravovali polévku hodinu a půl 🙈🤣 Tuto restauraci jsme často navštěvovali, ale už již nepůjdeme.. Personál se sice pořád omlouval, ale to bylo k ničemu. Lituji všechny lidi, kteří přišli po nás, kdybych věděla, že budeme čekat tak dlouho, tak bych tam samozřejmě nešla.. Toto nebyl hezký Valentýnský večer, ale večer plný zklamání.
Zdeněk Novotný (26.08.25 8:45):
Místo je moc příjemné a jídlo chutné. Často sem chodíme s přítelkyní na odpolední menu. Ale když řekneme, že chceme menu, někdy něco zapomenou. Buď nám nechají chybět předkrm, nebo ho přinesou pozdě, nebo dokonce zapomenou na dezert. Stalo se, že nám ani jedno nepřinesli a účtovali nám plnou cenu za jídlo. I když není restaurace plná, čekání je dlouhé. Asi si budeme muset najít jiné místo.
Anežka Bureš (25.08.25 17:47):
Podnik mám ráda, ale dnes mě absolutně zklamali. Se vším problém a když jsem chtěla vyměnit obyčejný tonik za zázvorový tonik v drinku, tak mi nikdo neřekl, že ještě budu platit tonik zvlášť. Takže jsem doma zjistila, že jsem zaplatila o 99 korun více než bych měla. Jako pokud už mám v drinku ten tonik zaplacený, není přece problém vyměnit ho za jiný, když stojí stejně. Co mě ale rozčilovalo víc, byla zmatená obsluha a absolutně hlasitá hudba, přes kterou jsme se musely ohlásit. A pokud jsem tedy platila toniky zvlášť, zajímalo by mě, kde obsluha vzala 3 koruny, které mi byly navyšovány. Zřejmě nezvládnutý chaos, a dnes to opravdu perliko, když nám nejprve přinesli jídlo určené pro jiné stoly a ještě bez příborů.
Radek Mach (24.08.25 22:48):
Pravidelně sem chodíme kvůli dětskému koutku, ale teď jsme zažili příjemné překvapení. Jídlo bylo velmi dobré a personál byl skvělý. Přeji jim, aby si udrželi takovou úroveň 😉
Zdeněk Novák (22.08.25 2:18):
Výborné jídlo, příjemný personál a hlavně skvělý koutek pro děti 😊. Moc se mi líbilo!

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.