Kfc Příbram - Žežická 1

MobilTon.cz

Kfc Příbram - Žežická 1

Kfc Příbram - Žežická 1

Publikováno dne: - Zobrazení: 10 503 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 22 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 949 - Hodnocení: 3.7

Restaurace KFC Příbram: Oblíbené místo pro rychlé občerstvení

Restaurace KFC v Příbrami, nacházející se na adrese Žežická 1, se stala oblíbeným místem jak pro místní obyvatele, tak i pro návštěvníky. Je to ideální volba pro rodiny s dětmi, díky široké nabídce Dětských menu a bezbarierovému posezení.

Nabídka a služby

KFC Příbram nabízí rozmanité možnosti stravování. Je zde možnost platit kreditními a debetními kartami, a dokonce jsou akceptovány i bezkontaktní platby NFC. Restaurace také poskytuje bezbariérový vstup a parkování zdarma na ulici. V případě větších skupin je dobré upozornit personál na rezervaci, aby zajistili dostatečné místo k sezení. Pro děti jsou k dispozici stoličky a Dětské menu, které zahrnuje oblíbené pokrmy, jako jsou kuřecí nuggets nebo hranolky. Místo je vhodné i pro studenty, kteří si chtějí dát levný oběd během přestávky.

Atmosféra a vybavení

Restaurace má příjemnou atmosféru a jejím vybavením určitě potěší všechny návštěvníky. Na zahrádce si můžete vychutnat venkovní posezení s přáteli či rodinou. K dispozici jsou také toalety, které by měly být pravidelně udržovány v čistotě, což bohužel podle některých hodnocení není vždy dodržováno.

Kvalita jídla

Mnoho zákazníků hodnotí jídlo jako chutné a kvalitní, avšak objevují se i negativní zkušenosti. Recenze o příliš dlouhém čekání na objednávku a o nedostatečné kvalitě pokrmů, jako jsou studené nebo připálené Twistery, naznačují, že restaurace má co zlepšovat. "Zakoupila jsem si Twister Slanina Sýr menu a bohužel mi přinesli připálený Twister," psala jedna z návštěvnic. Další zákazník si stěžoval na špinavé stoly a znepokojivou hygienu v restauraci.

Možnosti rozvozu

KFC Příbram nyní nabízí také bezkontaktní rozvoz, což ocení ti, kteří chtějí mít jídlo doručeno přímo domů. Tento způsob objednávání je oblíbený mezi zákazníky, kteří preferují pohodlí a rychlost.

Zaměstnávání uprchlíků a pomoc v nouzi

Restaurace KFC Příbram také zaměstnává uprchlíky, což přispívá k rozvoji komunity a podporuje začleňování různých kultur.

Závěr

Celkově lze říci, že KFC Příbram nabízí různé možnosti stravování, přístupné pro širokou veřejnost. I když se objevují stížnosti na kvalitu a rychlost služeb, pro mnoho zákazníků stále zůstává oblíbenou destinací pro rychlé občerstvení. Budoucnost by mohla přinést zlepšení, pokud se zaměří na kvalitu jídla a údržbu zařízení.

Najdete nás v

Telefon uvedeného Restaurace je +420722981830

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420722981830

mapa KFC Příbram Restaurace, Snídaňová restaurace, Kuřecí speciality, Restaurace specializovaná na kuřecí křidélka, Rychlé občerstvení v Žežická 1

Těšíme se na Vás:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota (Dnes) ✸
Neděle

Webová stránka je

Pokud je to nutné upravit jakékoli informace, který/é považujete za nesprávný vztahující se k této stránce, vyzýváme Vás, abyste nám předali zprávu, abychom to vyřídíme ihned. Předem oceníme to.

Obrázky

Videa:
Kfc Příbram - Žežická 1
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 22 přijatý(é) komentář(e).

Zdeňka Novák (12.06.25 6:01):
Ten Příbramský KFC má fakt problémy, vím to moc dobře. Ze začátku jsem tolerovala chyby v objednávkách a nekvalitní produkty, protože přeci jen začínali. Ale teď už mají otevřeno dost dlouho na to, aby nedostatky vyřešili. Na sýrové menu jsem se moc těšila. Ale ty Kentucky hranolky za 69 korun 🤦‍♀️, opravdu velká tragédie !!!!! Ohromné zklamání, pár hranolek házených do minikrabice, pár kapek něčeho, co má být asi sýrová omáčka, a kousky něčeho, co prezentují jako slaninu.
Marcel Škorpil (10.06.25 5:28):
Megapocket se rozpadl. Sýr už došel a omáčka chyběla. Zase zklamání.
Emil Urban (05.06.25 22:25):
Dnes jsme měli problém s páchnoucím stehnem z dětského menu - dcera do něj kousla. Obsluha si přičichla a ochutnala, potom to předala kolegovi, který udělal totéž. To říkám opravdová oddanost zaměstnavateli :-) Verdikt byl "jídlo je v pořádku, ale dáme vám něco jiného."
Slávek Kubát (05.06.25 6:38):
Usedlý unuděný manažer, co neumí ani croaknout a pozdravit. Tedy pardon, dva sedící manažeři s unuděným ale zároveň důležitým pohledem. No, jak to říct, chápu, že sehnat personál je náročné. Každopádně BK by si toto měl hlídat. Hrozně rád bych napsal, že to byla pecka protože McD by potřeboval konkurenci, ale ve vašem případě se Mekáč nemá čeho bát, konkurence pro ně fakt nejste 😂 shrnutí, jídlo nezajímavé, chybí odpadkové koše, jídlo brutálně drahé a malé porce. Raději na pizzu do Alberta naproti 😉

P.S.: byl jsem s kolegou a oběma nám bylo po jídle špatně 🤮 už nikdy více.
Radim Šimek (05.06.25 4:53):
Už potřetí mě na drive thru okradli. Zákazník by měl hned zkontrolovat co mu dali. Připlácejí věci navíc, abych pak zjistil, že mi dali něco úplně jiného. Hanba vám!!!
Dalibor Mach (04.06.25 21:58):
V KFC nejenže mají skvělé jídlo, ale taky milý personál, který je ochotný poradit a pomoct.
Dagmar Krejčí (04.06.25 18:56):
Jako odborník na SEO bych rád podělil svůj názor na tuto situaci. Čekat 30 minut na 4 Twistery je opravdu extrémní! Můj osobní nejhorší zážitek s KFC.
Růžena Kubíček (30.05.25 10:03):
Krásná lokalita s milým personálem, vždy rád zastavuji, když projíždím kolem! 👍
Věra Škorpil (29.05.25 8:05):
Vynikající, rychlá a přátelská obsluha!
Denisa Svoboda (26.05.25 14:47):
Skvělé místo, kam jít, když máte hlad, nechce se vám vařit a chcete se někde v restauraci bavit s přáteli! 👍
Richard Svoboda (25.05.25 22:36):
Nejhorší zážitek v KFC, kde jsem kdy byl. Čekal jsem 20 minut na jídlo v naprostém nepořádku a zaměstnanci byli klidní. Když konečně jídlo přišlo po 20 minutách, bylo studené a bez chuti. Množství jídla bylo směšné, za 450,- to nestálo. Nikdy více!! Doporučuji raději navštívit jiné restaurace, jestli chcete jíst lépe a rychleji.
Hana Bartoš (25.05.25 11:17):
Někdy by bylo dobré, kdyby někdo uklidil stoly a židle. Drobné všude na židlích, stolech a všude usazený tuk. Člověk pak neví, kam si sednout. Například v Berouně chodí s hadrem v ruce neustále.
Bohumila Králík (25.05.25 10:38):
Pracuji ve fast food restauraci, takže vím, jak to chodí. Limonáda chutnala jako soda (viz fotka), tak určitě tam nebyly 2 dávky sirupu Monin :/ Blbá zkušenost s Míšou, starší paní u kasy, bez úsměvu a ne příliš příjemná.
Vít Král (18.05.25 19:04):
To je zajímavé, že každá KFC má trochu jinou chuť. Například, v Králově dvoře je kuře ostré jako břitva a chybí ten správný zážitek z kuřete. V Příbrami je pikantní a chutné. V Písku, je lehce pikantní a velmi chutné. Vždy je to tedy spokojenost.
Jiří Dvořák (18.05.25 13:18):
Tu nechutnou manažerku Simonu, co se tváří nepříjemně, tak ta vyhazuje zákazníky! Ani jsme nemohli se rozhodnout, co si objednat, a už přišla tahle Simona a začala nás vyhazovat. Dostali jsme dokonce výhrůžky od policie! Stoly špinavé, záchod nefunkční už 2,5 měsíce, a už 2 měsíce je ten záchod neuklizený, tak strašně špinavý! Navíc byla obsluha hrozně nepříjemná.
Dana Bartoš (14.05.25 11:24):
Chodíme tam už dva roky a celkem často a nikdy se nestalo, že by nám něco chybělo, něco zapáchalo nebo nebylo k jídlu. Je to opravdu skvělá restaurace!
Jitka Krejčí (09.05.25 12:15):
Totální amatéři personálu. To, že čekám tři čtvrtě hodiny ve frontě, ještě chápu, jelikož je to nový provoz a ti noví zaměstnanci se musí něco naučit. Ale že mi chybí v objednávce za téměř 1000 Kč jedenáct (!!!) křidélek, to už je skutečně ošemetné. Smutné pohledy okradených lidí a já bych vám rád připomněl, že tento podnik stojí především na důvěře zákazníka. Pokud se budete dopouštět takovýchto podvodů, váš podnik zůstane pouze hezkým domkem u kruhového objezdu. Mimochodem, reklamace = paní mi slíbila, že se mi okamžitě ozvete na telefon, dosud jsem nedostal žádnou odezvu. Takže pražská pobočka KFC je pro mě noční můra.
Bedřich Bláha (07.05.25 8:23):
Dobrý den, včera večer jsem navštívil Vaši restauraci, chtěl jsem si objednat jídlo s sebou. Podle personálu měla být doba čekání pět minut... To, že jsem čekal půl hodiny, bych ještě pochopil, ale když jsem to pak doma otevřel, jsem byl na pokraji slz. Maso vážilo ani ne 5 dekagramů, takže jsem vlastně dostal suchou housku. A ještě k tomu dvakrát. Myslím, že by si tohle neodpustili, kdybych si to dal na místě, protože bych jim to rozmlátil na hlavu. Určitě vím, že už nikdy víc nezavítám.
Aleš Růžička (05.05.25 6:24):
Skvělé jídlo. Vše mi bylo doručeno téměř okamžitě po zaplacení. Dokonce i když bylo místo plné lidí. Prostě paráda, jediné, co bych mohl trochu vyčíst, bylo to, že při dovozu domů, i když dorazili daleko dříve než slibovali (asi za 7 minut), jídlo už nebylo moc teplé. Ale to se dá přehlédnout. Vřele doporučuji.
Šárka Kolman (04.05.25 19:08):
Standardně se "neobtěžuji" psát recenze na FastFood. Tady udělám výjimku.

Člověk už si v těchto zařízeních pomalu zvyká na mastné stoly, malé porce a ne zrovna příjemnou obsluhu.
Tady jsem se setkal s naprostým opakem.

Stoly byly čisté a milá obsluha není až takovou vzácností, jak by z předchozí věty mohlo znít, přesto je nutné si takové věci vážit.

To, co jsem však nečekal, se týkalo kvality připraveného jídla.
Víte, jak se srovnávají obrázky u menu, ať už KFC nebo McDonald's?
Vždy je tam jasný rozdíl.
Ale můj dnešní Zinger byl skoro až doslova "jako malovaný". Do křupava osmažené maso, čerstvá houska a salát také v jedlém stavu.

Neríkám, že nemůžete přijít, bude zde jiná směna a jsme zpět na začátku.
Ale jak já jsem to dnes viděl, tak jiné KFC už navštěvovat nechci.

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.