Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

MobilTon.cz

Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

Publikováno dne: - Zobrazení: 4 288 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 80 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 352 - Hodnocení: 3.5

Mobil Pohotovost v Plzni: Rychlá návštěva nebo zklamání?

Pokud hledáte místo pro prodej mobilních telefonů v Plzni, možná vás napadne navštívit Mobil Pohotovost. Z našeho šetření a zkušeností některých zákazníků však vyplývá, že zdejší služby nejsou vždy na očekávané úrovni. V tomto článku se zaměříme na klady a zápory této prodejny.

Dostupnost služeb a nabídky

Mobil Pohotovost nabízí široký výběr elektroniky a možností služeb. Zákazníci si mohou vybrat mezi novými a použitými telefony, a také se mohou spolehnout na opravárenské služby. Nicméně, jak ukazují zkušenosti několika zákazníků, dostupnost a rychlost těchto služeb může být problematická.

Opravárenské služby a reklamační proces

Jedním z hlavních důvodů, proč lidé navštěvují Mobil Pohotovost, je potřeba opravy mobilního zařízení. Mnoho zákazníků hlásí problémy s reklamačním procesem. Například, někteří zákazníci byli překvapeni, když po několika dnech čekání dostali zprávu o tom, že jejich telefon je hotov, přičemž slibovaný čas opravy nebyl dodržen. Opravy, které měly být hotové během hodiny, se protáhly na dny. Tento nedostatek komunikace a plánování vedl k frustraci mnoha uživatelů.

Plány a donáška

Ačkoliv Mobil Pohotovost slibuje rychlé dodání tentýž den, realita bývá často jiná. Zákazníci hlásí, že často musí plánovat své cesty opakovaně, jelikož informace o dostupnosti dílů a oprav jsou nedostatečné. Někdy se stává, že zaměstnanci nedokážou zjistit skladové zásoby potřebných náhradních dílů, což zákazníkům komplikuje situaci.

Platby a bezbariérový přístup

Co se týče plateb, prodejna akceptuje debetní i kreditní karty, což je dnes standardem. Zákazníci také ocení bezbariérový vstup a bezbariérové parkování, což usnadňuje přístup pro osoby se sníženou pohyblivostí.

Zákaznický servis a personál

Jedním z nejvíce kritizovaných aspektů Mobil Pohotovosti je chování personálu. Někteří zákazníci zažili nepříjemnosti s arogantními prodavači, kteří neprojevovali ochotu pomoci nebo byli dokonce hrubí. Takový přístup může výrazně ovlivnit celkový dojem a rozhodnutí vrátit se do prodejny.

Závěr

Mobil Pohotovost v Plzni nabízí rozmanité možnosti, ale skutečnost, že služby nejsou vždy na vysoké úrovni, může potenciální zákazníky odradit. Zkušenosti uživatelů naznačují, že ačkoli nabídka může být lákavá, je dobré pečlivě zvážit, zda se vyplatí zvolit tuto prodejnu, nebo hledat alternativy s lepším zákaznickým servisem a více transparentními procesy.

Můžete nás navštívit na adrese:

Telefonní číslo uvedeného Prodej mobilních telefonů je +420245008383

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420245008383

mapa Mobil Pohotovost Prodej mobilních telefonů, Prodej elektroniky v Plzeň 8-Černice

Naše otevírací doba je:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle (Dnes) ✸

Webová stránka je

Pokud vyžadujete aktualizovat jakékoli informace, který/é považujete za chybný o tomto webu, prosíme Vás, abyste nám předali zprávu, abychom to vyřešíme co nejdříve. Děkujeme předem velmi děkujeme.

Obrázky

Videa:
Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 80 přijatý(é) komentář(e).

Alena Dvořák (17.08.25 21:38):
Tenhle obchod je fakt nejhorší, jaký jsem kdy zažil
Monika Černý (16.08.25 21:33):
S tímto obchodem mám pořád ty nejlepší zkušenosti. Ať už šlo o opravu LCD na mém telefonu nebo ochoty zaměstnanců při výběru nového telefonu, tak jsem byl vždy spokojen.
Eliška Kuka (13.08.25 11:44):
Tyhle recenze mluví za všechno - ty pozitivní jsou napsané skrz kopírák a jsou nekonkrétní (jasně si je píšou sami) a ty negativní přesně popisují šmejdy obchodu. Byl bych blázen, kdybych s nimi plýtval časem. Radši ať zkrachují a uvolní místo někomu, kdo se opravdu chce věnovat poskytování služeb.
Kateřina Fiala (10.08.25 0:46):
Špatná zkušenost se servisem. Mobil měl být opraven do 4 dnů. Když se po 2 týdnech nikdo neozval, volal jsem na infolinku, kde mi bylo řečeno, že technik na tom pracuje a že mi ještě během dne někdo zavolá a upřesní informace. Nikdo samozřejmě nezavolal a až po dalším týdnu mi přišla SMS, že si mohu mobil vyzvednout. Jaké bylo překvapení následující den v obchodě, kde mi nepříjemný zaměstnanec sdělil, že žádná oprava neproběhla z důvodu nedostatku náhradního dílu. Chtěl jsem jen vyměnit USB konektor. Jediné, co tam tedy asi "umí", je nalepit ochrannou fólii na sklo. Když jsem viděl, jak ji tam zaměstnanec předemnou aplikuje, nemohl jsem uvěřit, jak amatéři tam pracují.
Jiří Moravec (08.08.25 22:58):
Chtěl bych poděkovat za skvělý přístup při řešení problému s telefonem těsně a i pár minut po pracovní době! Díky černovlasé slečně a jejímu sympatickému parťákovi, kteří mi zas pomohli s výběrem telefonu!
Monika Škorpil (04.08.25 15:13):
dal jsem svůj telefon do opravy (rozbitý displej) a po měsíci mi ho vrátili opravený. Hned jsem si ho vzal zpět a tentokrát tam nebyly tři základní ovládací tlačítka. Tentokrát to dokázali za tři týdny... Dnes jsem si ho opět vyzvedl a údajně je teď oxidace na reproduktoru a reproduktor nefunguje pro zvonění a přehrávání hudby a filmů.
Ivo Kříž (04.08.25 4:06):
Dne 12.03. jsem byla v obchodě v Plzni Olympii. Musela jsem kvůli rozbitému displeji. Postoj zaměstnance, který se staral o mou opravu, mě velmi rozčílil. Ne každý totiž má technologické znalosti. Pokud se dotyčnému tato práce nelíbí, měl by zvážit změnu. To za prvé. Dále bych se chtěla zeptat, zda mají Vaši zaměstnanci možnost kontrolovat skladové zásoby potřebných náhradních dílů. Protože mi zmíněný pán řekl, že potřebný díl bude k dispozici za 2 dny (což je v pořádku). Ale velmi mě naštvalo, že jsem strávila čas chůzí po Olympii (asi hodinu) a když jsem se vrátila domů, přišla mi zpráva, že telefon je hotový. Z Olympie domů to není tak daleko, aby to trvalo 2 dny. Takže druhý den jsem musela jet pro telefon znovu, místo aby mi řekl, že bude telefon hotový přibližně za hodinu (nepředstavovalo by to problém počkat).
Zdeňka Kučera (04.08.25 3:04):
Příjemná obsluha, velký výběr, spolehlivost kvalitního zboží, odpovídající slušná cena stavu telefonu. Jsme naprosto spokojeni, jak s prodejnou, tak s výrobkem.
Renata Bartoš (31.07.25 16:12):
Nikdy. Polský telefony a přeprodaný od překupců. Jen lžou a vedoucí servisu taktéž lže. Jejich telefonu opravují šumaři. Radši si přidat pár korun než pak mit nepoužitelnou cihlu kapse.
Olga Kadlec (25.07.25 21:40):
Tak jsem si dnes vyzvedl Honor 10, byl na reklamaci (flek na displeji). Docela jsem se bál, aby mě ho při opravě nějak nepoškrábali nebo nepoškodili. Co jsem však opravdu nečekal, že vymění jak LCD panel vpředu tak i celou zadní stranu. Takže mám telefon z obou stran úplně nový. Děkuji moc
Radek Švec (24.07.25 14:34):
Mobilní telefony nabízené zde mají vyšší ceny a použité jsou prodávány za cenu nových, tak proč ne. Nabídl jsem svůj mobil k prodeji s tím, že dostanu reálnou cenu (s ohledem na ceny telefonů prodávaných v obchodech). Nakonec se cena mého telefonu přiblížila na 45% ceny nového zařízení, které se v tu dobu prodávalo. Největší problém byl s tím, že má zařízení root přístup (i když to lze odstranit factory resetem). Root jsem na prodejně odstranil a když jsem se zeptal, jestli vadí odemčený bootloader, prodavač neměl ani tušení, o čem mluvím. Tak jsem řekl, že ještě zvážím prodej. A už jsem se do obchodu nevrátil.
Monika Kubíček (20.07.25 13:40):
Dobrý den, když vás navštívím v Olympii, vždy narazím na protivné prodavačky. Paní se na mě neusměje, nepozdraví a řekne "co chcete". Po takovémto chování se už "bojím" zeptat na cokoliv jiného. Už k vám nepřijdu!
Bohumila Šmíd (20.07.25 3:08):
Koupil jsem tam telefon za 9k, hned druhý den reklamace displeje. Po reklamaci mám teď displej s viditelností a barvami, které nejsou dostatečné. Bylo mi hezky řečeno, že to není jejich problém, ale kvalitou displeje. Na další reklamaci nemám nárok na normální displej.
Renata Kubíček (19.07.25 1:11):
Absolutní neochota a arogance obsluhy (Benedová M.) a nedbalé zacházení při reklamaci... mlátí do krabice, protože neumí zavřít a k tomu všemu mě ještě označila jako zloděje...
Dominik Moravec (17.07.25 2:30):
Samsung s9+. Dneska skvělá zkušenost, obsluha velice milá. Bez dokladu o koupi zde a otázání mi hned sami od sebe vyčistili dobíjecí port. Skvělé, Děkuji Martine a Mikšanovi.
Ondřej Král (14.07.25 17:08):
Nezkušení a neprofesionální přístup: vadný displej, který se rozbil po pádu, byl podle neochotné obsluhy a "technika" (iPhone hrubě potěžkal a dvakrát ho otočil v ruce) způsoben "nafouklou baterií" ... což samozřejmě bylo podle této odborné diagnózy nedostatečně oceněno ...

Naučte se:
1) Neposílejte sem rodiče seniorů a dejte jim jasné instrukce jako já: děkujte, otočte se, odejděte
2) Neztrácejte čas s matematickým vzorcem: cena za opravu displeje + cena za výměnu baterie podle online ceníku není to samé jako nedostatečně oceněný "odhad" obsluhy
3) Navštivte konkurenci a nechte si opravit displej bez jakýchkoli náznaků nedostatku týkajících se plně funkční baterie

Zaměstnanci prostě asi neměli svůj den ... stane se.
Pavel Holub (08.07.25 18:35):
Dnes jsem byl v obchodě s rozbitým telefonem a paní byla velmi milá. Pomohla mi s výběrem a nastavením nového telefonu...... Děkuji.
Hana Šimek (06.07.25 11:21):
Dobrý den, chtěl bych poděkovat za bezproblémový nákup nového mobilního telefonu ve Vaší prodejně. Příjemné vystupování a servis pana Pavla nás opět mile překvapil a rádi bychom ho tímto pochválit. Skvěle nám poradil a doporučil další příslušenství k telefonu. Mockrát děkujeme a rádi Vás opět navštívíme. Hezký den.
Lukáš Kubíčková (02.07.25 22:42):
Nejlepší z nejlepších.. Můžu všem doporučit a hlavně Šarlot 👍👍👍 nakupujte dobré telefony, když nechcete utrácet plno peněz za úplně nové 🤑🙂 …
Michaela Horák (02.07.25 4:42):
Probìhl nákup Applu, aplikace Gorilla nalepena. Vstøícný, usmìvavý personál. Jen ta fronta, ale to se dá pochopit.

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.