Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

MobilTon.cz

Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

Publikováno dne: - Zobrazení: 3 999 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 38 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 352 - Hodnocení: 3.5

Mobil Pohotovost v Plzni: Rychlá návštěva nebo zklamání?

Pokud hledáte místo pro prodej mobilních telefonů v Plzni, možná vás napadne navštívit Mobil Pohotovost. Z našeho šetření a zkušeností některých zákazníků však vyplývá, že zdejší služby nejsou vždy na očekávané úrovni. V tomto článku se zaměříme na klady a zápory této prodejny.

Dostupnost služeb a nabídky

Mobil Pohotovost nabízí široký výběr elektroniky a možností služeb. Zákazníci si mohou vybrat mezi novými a použitými telefony, a také se mohou spolehnout na opravárenské služby. Nicméně, jak ukazují zkušenosti několika zákazníků, dostupnost a rychlost těchto služeb může být problematická.

Opravárenské služby a reklamační proces

Jedním z hlavních důvodů, proč lidé navštěvují Mobil Pohotovost, je potřeba opravy mobilního zařízení. Mnoho zákazníků hlásí problémy s reklamačním procesem. Například, někteří zákazníci byli překvapeni, když po několika dnech čekání dostali zprávu o tom, že jejich telefon je hotov, přičemž slibovaný čas opravy nebyl dodržen. Opravy, které měly být hotové během hodiny, se protáhly na dny. Tento nedostatek komunikace a plánování vedl k frustraci mnoha uživatelů.

Plány a donáška

Ačkoliv Mobil Pohotovost slibuje rychlé dodání tentýž den, realita bývá často jiná. Zákazníci hlásí, že často musí plánovat své cesty opakovaně, jelikož informace o dostupnosti dílů a oprav jsou nedostatečné. Někdy se stává, že zaměstnanci nedokážou zjistit skladové zásoby potřebných náhradních dílů, což zákazníkům komplikuje situaci.

Platby a bezbariérový přístup

Co se týče plateb, prodejna akceptuje debetní i kreditní karty, což je dnes standardem. Zákazníci také ocení bezbariérový vstup a bezbariérové parkování, což usnadňuje přístup pro osoby se sníženou pohyblivostí.

Zákaznický servis a personál

Jedním z nejvíce kritizovaných aspektů Mobil Pohotovosti je chování personálu. Někteří zákazníci zažili nepříjemnosti s arogantními prodavači, kteří neprojevovali ochotu pomoci nebo byli dokonce hrubí. Takový přístup může výrazně ovlivnit celkový dojem a rozhodnutí vrátit se do prodejny.

Závěr

Mobil Pohotovost v Plzni nabízí rozmanité možnosti, ale skutečnost, že služby nejsou vždy na vysoké úrovni, může potenciální zákazníky odradit. Zkušenosti uživatelů naznačují, že ačkoli nabídka může být lákavá, je dobré pečlivě zvážit, zda se vyplatí zvolit tuto prodejnu, nebo hledat alternativy s lepším zákaznickým servisem a více transparentními procesy.

Můžete nás navštívit na adrese:

Telefonní číslo uvedeného Prodej mobilních telefonů je +420245008383

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420245008383

mapa Mobil Pohotovost Prodej mobilních telefonů, Prodej elektroniky v Plzeň 8-Černice

Naše otevírací doba je:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle (Dnes) ✸

Webová stránka je

Pokud vyžadujete aktualizovat jakékoli informace, který/é považujete za chybný o tomto webu, prosíme Vás, abyste nám předali zprávu, abychom to vyřešíme co nejdříve. Děkujeme předem velmi děkujeme.

Obrázky

Videa:
https://www.tiktok.com/@mobilpohotovost/video/7457930177746570518
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 38 přijatý(é) komentář(e).

Tereza Svoboda (16.05.25 15:51):
OC Olympia - spokojenost s výkupem a nákupem nového telefonu. Velmi ochotný a schopný zaměstnanec Milan F., který vše ochotně vyřídil. Jsem moc spokojený s jejich službami!
Dominika Škorpil (16.05.25 2:54):
Totálně arogantní obsluha v Plzni.
Mobil jsem chtěl prodat.
Byl úplně nový, pár dní starý a cena nového telefonu je cca 11500 Kč.
Vaše zaměstnankyně mobil vyndala a sundala originální fólii, která byla na něm a říkala, že tady a tam je poškrábaný. Arogantně mi nabídla 6100 Kč. To je hodně, ale hodně ubohé chování obsluhy.
Tento obchod NEDOPORUČUJI!
Anežka Holub (13.05.25 0:29):
Nikdy viac! Zítra urobím tlakový bordel v obchode, že sa vám zakrúti hlava... podvodníci! Budem to riešiť s obchodnou inšpekciou, čus.
Šimon Kubíček (12.05.25 0:00):
Obrovský výběr mobilů a příslušenství. Ale obsluha v obchodě moc neporadila ve srovnání s mým předchozím návštěvěm.
Stanislav Kopecký (10.05.25 9:08):
Chtěl sem si tam dát opravit telefon a řekli mi že mám nafouklou baterii takže by se muselo vyměnit i sklo a oprava by mě vyšla na hrozně moc, takže sem to šel zkusit jinak a oprava vyšla na 700kč ale závadu kterou mi zdělili tak tou to vůbec nebylo. Stát se to může ale já ten telefon chtěl vyhodit protože byl k ničemu ale vypadá to že chtěli jenom vydělat ....
František Kolman (08.05.25 21:21):
U prodejce jsem zakoupila nový Xiaomi 14T PRO .. jsem nadšená z telefonu 🙂 Fotí a natáčí dokonale a rychlost systému je úžasná! 😊 Je rychle nabíjený a baterie vydrží dlouho nabitá 🙂 Předtím jsem měla Xiaomi 12t pro a musím říct, že je znát velký pokrok! Jen tak dál Xiaomi …
Matěj Šmíd (07.05.25 7:55):
V okamžiku, kdy jsem kupoval mobil za 21, jsem byl vážený zákazník, a když jsem k tomu přidal nerozbitné sklo za 850, bylo to ještě lepší. Obsluha byla milá a úsměvná. Když jsem po dvou měsících přišel s rozbitým (ne- rozbitným) sklem, které mi prasklo nevěřícně v kapse o klíče, sklo jsem sundal, protože dotyk nebyl funkční. Přinesl jsem sklo samostatně a situaci vysvětlil. Pán, který byl při prodeji vstřícný, přátelský a milý, na mě teď nechápavě koukal, co že po něm chci? "Vy jste to sklo sundal, hm? V kapse o klíče se to rozbilo, hm? To nemá cenu ani sepisovat, ta Vám zamítnou." Odpovídám: "jen to sepíšte." Reklamace samozřejmě byla zamítnuta. S mobilní pohotovostí už ne. Bojím se, až se něco stane s mobilem a budu řešit další reklamaci. Těším se na tu ochotu.
Kryštof Bureš (07.05.25 1:09):
OC Olympia - spokojenost s odkoupem a nákupem nového telefonu. Velmi ochotný a zručný zaměstnanec Milan F., který vše ochotně vyřešil.
Vlasta Novotný (05.05.25 20:35):
Vyzkoušel sem z legrace Mobilní pohotovost v Plzni a musím ti říct, že to byla sranda. Přinesl sem tam nově koupený telefon v Electro Worldu a co sem zažil, to byla fuška. Načatá, černovlasá zaměstnankyně s odpornýma umělýma nehtama mi řekla, že telefon je poškrábaný a opotřebovaný. Ti lidi by měli makat někde, kde nejsou vidět. Katastrofa. Na tuhle paní dávat pozor.
Jindřich Kolář (03.05.25 14:42):
Poprvé jsem sem přišel prodat telefon a bylo to naprosto v pořádku. Měl jsem šťastnou cestu, prodavač byl moc milý a cena za výkup odpovídala tomu, co jsem viděl na jejich webu. Profesionální přístup. Určitě se do této prodejny znovu vrátím.
Eva Králík (03.05.25 7:26):
Řekla mi, že nejde aktualizovat YouTube, přičemž nebyla přihlášena do Googlu a najednou mi řekla, že je prohnutý.
Eliška Kubíčková (01.05.25 18:05):
Chtěl sem si dát opravit telefon a řekli mi že mám nafouklou baterii takže by se muselo vyměnit i sklo a oprava by mě vyšla na hrozně moc, takže sem to šel zkusit jinak a oprava vyšla na 700kč ale závadu kterou mi zdělili tak tou to vůbec nebylo. Stát se to může ale já ten telefon chtěl vyhodit protože byl k ničemu ale vypadá to že chtěli jenom vydělat ....
Jitka Kubišta (28.04.25 4:17):
Koupila jsem tu rychle telefon do firmy, cena skvělá, záruka ještě půl roku. V obchodě je plno "temných" cizinců...
Čekat tady ve frontě asi ten největší problém...
Roman Holub (23.04.25 15:31):
Dobrý den, v prodejně dne 23.8. jistá paní prodavačka Martina J. byla strašně neochotná a nafoukaná. Chtěl jsem si koupit mobil, ale raději jsem to rozmyslel.
Zdeňka Šmíd (23.04.25 0:14):
Tak jsem si dnes vyzvedl Honor 10, byl na reklamaci (flek na displeji). Docela jsem se bál, aby mě ho při opravě nějak nepoškrábali nebo nepoškodili. Co jsem však opravdu nečekal, že vymění jak LCD panel vpředu tak i celou zadní stranu. Takže mám telefon z obou stran úplně nový. Děkuji moc.
Aleš Kubíček (22.04.25 9:38):
Prodavačka, s dlouhými nehty jako draky, s takovými nehty se displej škrábe parádně, hlavně poté, co si v restartovaném telefonu několik minut kliká nehtíky po obrazovce. A člověk je s prominutím (blbý) = slušný, aby tam něco řekl :D Do této chvíle jinak žádný problém.
Jan Říha (22.04.25 8:03):
Upřímně, ani tu jednu hvězdičku bych nedal... Absolutní neochota a arogance prakticky od všech zaměstnanců. Před třemi měsíci jsem si kupoval telefon, u kterého odešla baterie, a šel jsem rovnou do reklamace a výměnu baterie kvůli přehřívání při celodenním používání. Dnes mi ale bylo řečeno, že telefon je naprosto v pořádku při tříhodinovém testu techniky. Když jsem šel do servisu se svou značkou, řekli mi, že je divné, že můj model ještě funguje při určité kapacitě baterie. Když otevřeli kryt telefonu, zdůraznili, že našli ještě vodu, která tam byla už bůh ví jak dlouho, a jejich technik řekl, že ještě chvíli a šlo by o zkratování systému.
Viktor Novotný (21.04.25 8:19):
Když chcete být slušně řečeno ošméčkováni s vlastním souhlasem....jděte tam...když máš mobil za 1kc k paušálu a nechceš ho jdi tam,ale lepší je Aukro,market Place či bazoš
Jarmila Šrámek (17.04.25 23:25):
Už jsme tady koupili použitý iPad, dva použité iPhony, jeden nový iPhone a tři telefony prodali. Naštěstí jsme s ničím neměli nikdy problém. Je pravda, že ne vždy prodejci měli dobrou náladu, ale nikdy se nechovali špatně. Je pochopitelné, že jsou to lidé a ne roboti. Prodejna s širokým výběrem, čisto a ceny jsou super.
Libuše Jelínek (17.04.25 23:22):
Velmi neochotný personál, co nemá zájem vyhledat zboží ze skladu. Takže jsem jel na prodejnu 50km zbytečně. Díky, ale už nikdy znovu.

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.