O2 Prodejna - Vnoučkova 165

MobilTon.cz

O2 Prodejna - Vnoučkova 165

O2 Prodejna - Vnoučkova 165

Publikováno dne: - Zobrazení: 896 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 29 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 88 - Hodnocení: 3.7

Prodej mobilních telefonů O2 na Vnoučkově 165

O2 prodejna na adrese Vnoučkova 165 je místem, které byste měli navštívit, pokud hledáte mobilní telefon nebo související služby. Nicméně, jak naznačují některé zkušenosti zákazníků, situace v této prodejně může být značně variabilní.

Dostupnost služeb a bezbariérové parkování

Jedním z přínosů této prodejny je bezbariérový vstup a bezbariérové parkování, což usnadňuje přístup všem zákazníkům. Nicméně, dostupnost služeb se může lišit podle pracovního vytížení personálu. Někteří zákazníci byli zklamáni dlouhými čekacími dobami a nedostatečnou ochotou ze strany zaměstnanců.

NFC platby a možnosti plateb

Prodejna O2 podporuje moderní způsoby platby, včetně NFC plateb, což je velice pohodlné pro tech-savvy zákazníky. Možnosti platby zahrnují jak kreditní karty, tak debetní karty, což dává zákazníkům flexibilitu při nakupování.

Dodání tentýž den a vyzvednutí v prodejně

Další výhodou je možnost dodání tentýž den pro vybrané produkty. Navíc, pokud si objednáte telefon online, můžete si ho osobně vyzvednout v prodejně, což šetří čas a dává vám jistotu, že produkt máte hned po ruce.

Zkušenosti zákazníků a doporučení

Bohužel, jak ukazují názory zákazníků, kvalita obsluhy se může velmi lišit. Někteří zákazníci popisují velmi nepříjemné zkušenosti s neochotným personálem a chybami při aktivaci SIM karet. Tímto způsobem dochází k frustraci při návštěvě prodejny, zejména pokud je nutná opakovaná návštěva. Zákazníci se často cítí ignorováni a nespokojeni s přístupem personálu. Negativní ohlasy na arogantní chování některých zaměstnanců mohly dokonce odradit potenciální nové zákazníky.

Závěr

Pokud plánujete navštívit O2 prodejnu na Vnoučkově 165, mějte na paměti, že zkušenosti zákazníků se mohou lišit. Na jedné straně jsou tu pozitivní ohlasy na ochotný personál, na straně druhé jsou však i negativní zkušenosti, které mohou ovlivnit vaše rozhodnutí. Pečlivě zvažte, co od této prodejny očekáváte, a buďte připraveni na možné komplikace.

Najdete nás v

Kontaktní telefon příslušného Prodej mobilních telefonů je +420317721401

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420317721401

mapa O2 Prodejna Prodej mobilních telefonů, Prodejna příslušenství k mobilním telefonům, Dodavatel telekomunikačních služeb, Dodavatel telekomunikačních zařízení v Vnoučkova 165

Naše veřejné hodiny jsou:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud si přejete změnit jakýkoli prvek, který/é považujete za nesprávný vztahující se k této stránce, vyzýváme Vás, abyste nám poslali zprávu, abychom to upravíme nejdříve. Děkujeme předem oceníme to.

Obrázky

Videa:
https://www.tiktok.com/@phonexpert_praha/video/7434144884530973984
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 29 přijatý(é) komentář(e).

Andrea Kolman (15.05.25 14:21):
Tak ta prodejna O2 v Benešově je fakt jedna velká tragédie! Chování některých zaměstnanců je naprosto neprofesionální a neetické, ale co mě nejvíce zaskočilo, je chování vedoucí paní Kočové. Ta před námi, jako zákazníky, arogantně a vulgárně křičela na své podřízené. A toto se na prodejně letos už stalo několikrát. Myslím si, že pokud je na pracovišti problém, měl by být řešen v zázemí prodejny a ne na prodejně před zákazníky!
Robert Pospíšil (09.05.25 2:09):
Já tomu rozumím, že zisk je na prvním místě ... asi i ti zaměstnanci tomu rozuměli ... ale proč mi musí říkat, že mi dají výhodnější balíček, když je o 50 % dražší? Proč mi nabízejí 7GB, když je nechci ... lidi dělají, za co jsou placení. Vlastník společnosti by měl přemýšlet o obchodní strategii ... jako u McDonald's.
Michaela Dvořák (06.05.25 2:51):
Osobně jsem měl naprosto negativní zkušenost, jeden ze zaměstnanců nevěděl, co dělat s uznáním reklamace a výměnou zařízení. Vedle mě u stolku jsem slyšel, jak slečna klame starší dámu ohledně parametrů levného telefonu, který si chtěla koupit. Chtěla jí prodat dražší zařízení nebo alespoň nějaké příslušenství. Reklamaci nakonec musel vyřešit vedoucí prodejny, ale nakonec se mu to podařilo. Čas strávený v obchodě 45 minut. Takto si představujeme péči o zákazníka.
Adam Král (30.04.25 6:03):
Mobil zakoupený od společnosti 02. Po necelém roce již 2x v opravně, doba reklamace pokaždé tři týdny a to dokonce 2x za sebou během měsíce. Telefon ještě není ani rok a opět nefunguje.... Záruka na telefon se neprodlužuje, i když mi ležel skoro dva měsíce v úschovně 😪 Prostě super nákup...
Vladimír Škorpil (25.04.25 21:56):
Skvělá atmosféra, všechno bylo zařízeno podle mého přání.
Vladimír Kubík (25.04.25 17:53):
Pan Brabenec je člověk na svém místě. Všechno řeší rychle, spolehlivě a s přehledem.
Kryštof Mach (21.04.25 23:02):
Perfektní obsluha. - Skvělá služba.
Radek Říha (18.04.25 13:27):
Všechno bylo vyřízeno k naprosté naši spokojenosti. Pan Zdeněk P byl velice ochotný a věci znalý. Moc děkujeme.
David Kučera (18.04.25 10:33):
Pokaždé, když přicházím s nějakým požadavkem nebo dotazem, jdou mi vstříc. Milá slečna a zkušený personál. Děkuji vám.
Denisa Kolář (17.04.25 8:25):
Přívětivý personál, vřele doporučuji.
Anežka Kuka (14.04.25 23:41):
Tady jsou opravdu milí a zkušení prodejci😊 ...
Jarmila Kubík (13.04.25 0:49):
Zbytečná ztráta času. Jinde pracují lépe a profesionálně. Tady Vám nepomůžou.
Vlastimil Marek (12.04.25 6:42):
Na to, že v obchodě bylo minimálně 5 zaměstnanců O2, pracovali pouze 2, zatímco ostatní pozorovali své počítače. Kvůli vyzvednutí objednávky jsem musel čekat více než 20 minut, i když jsem nepotřeboval žádnou změnu ve smlouvě.
Vladimír Kubišta (09.04.25 15:26):
Informace o tarifu k nově zakoupenému tabletu byla záměrně nepravdivá. Tvrdě, že nejvýhodnější datový tarif 1,5 GB za 149,- Kč je mnohem dražší. Nikdo nám neřekl o 100,- Kč měsíčním příplatku jako splátce za výhodný nákup zařízení. Současně bylo okamžitě připočteno pojištění 49,- na software tabletu s tím, že pokud o to dál nebudeme stát, že stačí zavolat na linku o2. Další nepravda. Doporučujeme zvláště seniorům nevyužívat tuto prodejnu.
Štěpánka Škorpil (08.04.25 19:36):
Když jsem se dozvěděla, že můj tarif už je lehce zastaralý a že za stejnou cenu mohu mít tarif výhodnější, neváhala jsem a vyrazila jsem na pobočku. Paní za přepážkou byla velmi ochotná a během krátké chvilky byl můj tarif změněn. Dokonce jsme ho vylepšila i o cestovní pojištění :-)
Markéta Procházka (07.04.25 21:31):
Neumí tam poradit, jen nabízí nový telefon a smart box.
Antonín Černý (07.04.25 17:28):
Velmi zkušený a profesionální tým.
Jiří Kolman (06.04.25 1:43):
Jste specialistou na SEO, v blogu, který hovoří o Prodej mobilních telefonů, můžete přepsat tento komentář s českým přízvukem?
Vladimír Šťastný (05.04.25 20:25):
Znovu špatná zkušenost. Ale záleží na tom, kdo vás obsluhuje. Poslední návštěva u pana Vondráka byla fakt za trest. Člověk, co ničemu nerozumí, ale hlavně, když podepíše smlouvu...
Michal Kubík (04.04.25 14:27):
Koupil jsem si všechno, protože tam se holkám rozepínají knoflíčky u košile.

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.