Zobrazeno od 1 do 14 z 14 přijatý(é) komentář(e).
Velmi milý pán, perfektní obsluha na jedničku, jsem velmi spokojená.
Skvělý obchod s úžasnou technikou.
Obchod s Xiaomi produkty zde má skoro vždy nedostatek pouze na Mi Band 2 pásky.
Dobrý den, když jsem si kupovala nový telefon přímo v prodejně (která je 50 km daleko), očekávala jsem lepší přístup... Při nákupu telefonu v září byla akce s powerbankou, avšak když jsem se na ni ptala, prodavač tvrdil, že už žádné nejsou k dispozici. Po krátké debatě nakonec šel do skříně a našel plný box powerbank, takže jsem jednu dostala... Dále jsem si zaplatila službu přednostní opravy a další ochrannou fólii...
Když jsem reklamovala telefon, bylo mi doporučeno nejprve ho vrátit do továrního nastavení, což ale nepomohlo, a tak jsem se po třetí obrátila na prodejnu ohledně reklamace. Prodavač mi však řekl, že reklamaci nepřijme... tvrdil, že v tu chvíli funguje telefon správně... avšak za 20 minut opět selhal a po čtvrté!!! jsem musela navštívit prodejnu znovu... Nakonec telefon neochotně vzal do reklamace, ale říkal, že mají měsíc na opravu, i když jsem měla zaplaceno za prioritu v opravě.... Takže již téměř 3 týdny jsem bez telefonu, aniž by mi kdokoli sdělil, jaký je stav s opravou... Příště si asi pečlivě rozmyslím, zda se do prodejny vydat osobně a řešit věci tváří v tvář...
Pan prodavač Luboš je velmi sympatický, nápomocný a ochotný. Pravidelně u něj nakupuji a neváhám s ním na nákupy počkat, protože mi se vším ochotně poradí.
Profesionální přístup, skvělé produkty
Škoda, že musím dávat alespoň jednu hvězdičku, ani ta není zasloužená. Dnes jsme toto místo navštívili, před nedávnou dobou jsme neměli problém, ale to tam byl jiný pracovník. Ten dnešní, to byla ztělesněná "nasr... děnost"... Už při našem příchodu tam hulákal do telefonu, že se někdo na něco dva týdny "vy*ll" a "dobrá náloda" mu zůstala... Syn měl na telefonu prasklé sklíčko na fotoaparátu, ptali jsme se na opravu, pracovník nás poslal do mobilní pohotovosti v Igy, že tam to spíše opraví, proto jsme tam šli, oni nám řekli, že nemají náhradní díly, tak syna napadlo, že zkusí akci Starý za nový. Vrátili jsme se tedy do Xiaomi prodejny, dozvěděli jsme se, že celé sepisování papírů by trvalo 40 minut, že bude lepší, když půjdeme prodat telefon do Mobilní pohotovosti. Nevím, k čemu nabízíte tuto službu, když se Vašim pracovníkům evidentně nechce zpracovávat dokumenty k ní. Zeptala jsem se syna, jestli by nebylo lepší si raději tedy koupit jiný telefon někde jinde, na co mi Váš pracovník začal vykřikovat, že to bude nejlepší, že syn zničil telefon a chtěli bychom za něj kdověco. Na to jsem nereagovala, mávla jsem rukou, že půjdeme pryč, pracovník začal vykřikovat, abych nemívala rukou na něj... Vůbec jsem se s ním nebavila, mluvila jsem se synem, nevím, proč reagoval takhle... Byli jsme oba dva synům znechuceni, ale rozhodli jsme se to zkusit, abychom věděli, kolik by mohl za mobil dostat. Vvrátili jsme se do prodejny. Evidentně stále otrávený pracovník ve své aroganci pokračoval, vzal si synův telefon, oddrapil z něj sklíčko a začal něco ťukat do počítače, ani nám neukázal co, po asi pěti minutách zahlásil, že výkupní cena telefonu je jen nějakých 300 Kč a za chvíli nám ho vrátil, že telefon je nevykoupitelný. Prý je špinavý a zničený... Syn ho používal rok, staral se o něj, měl ho v obalu, byl to normální běžně používaný telefon... Takže jsme si ho vzali zpět - bez sklíčka a šli jsme už do jednou navštívené mobilní pohotovosti, kde jsme koupili nový telefon za skoro 6000 Kč. Po této zkušenosti s tím Vaším pracovníkem jsem si řekla, že takovému člověku nebudu přispívat na výplatu. Nevím, jak vybíráte pracovníky, kteří komunikují s Vašimi zákazníky, ale ten, co tam byl dnes, 21.8. dopoledne, by neměl pracovat na místě, kde je třeba komunikovat s lidmi. Evidentně ho práce nebaví, vříská do telefonu po kolezích, vříská po zákaznících, chová se arogantně. Je to sice spíše na politování, on musí s sebou být 24 hodin denně, takže není co závidět, ale ničí Vám obchod, posílá zákazníky do jiných obchodů a chová se tak, že i to, co by mohli zákazníci koupit u Vás koupí raději jinde. Pokud budu od Xiaomi něco potřebovat a uvidím tam tohoto jedince, obejdu Váš obchod velkým obloukem.
Dnes můj kolega chtěl koupit chytré hodinky v tomto obchodě k výročí. Když dorazil do Xiaomi obchodu v Českých Budějovicích, zaměstnanec mu sdělil, že "ho musí vyhodit a že má přijít za 10 minut". Můj kolega tedy odešel. Po 10 minutách, když šel kolem obchodu znovu, nikdo tam nebyl. Myslím si, že není úplně vhodné bez žádného dotazu na to, co si zákazník přeje, ho vyhodit z obchodu, kde chtěl nakupovat. Myslím, že by bylo lepší, kdyby si zaměstnanec této pobočky dokázal lépe rozvrhnout svůj pracovní čas, aby tím neomezil možnost nákupu pro zákazníka. Děkuji a asi chápete, že můj kolega se tam už nevrátí.
Dcera u prodavače objednala nabíječku na hodinky GTS, což jí bylo přislíbeno, že je skladem na centrále. Když jsem šel vyzvednout, bylo mi docela arogantně řečeno, že ji nemají a že nemůžou mít všechno pro každý starý přístroj (rok staré hodinky, samozřejmě ještě v záruce). Nedoporučuji, nepříjemná zkušenost. Dlouho se tam neukážu :-(
Určitě doporučuji, hlavně Jiří T. byl skvělý pomocník, opravdu milý chlap. Dostali jsme napařovač látek, ale mají prostě všechno. 👍🏼 …
Nejvíce otrávená a neochotná obsluha, jakou jsem kdy kde zažil. Prodavač si během rozhovoru sedí na skříni, nepozdraví, odpovídá jednoslovně a vůbec vypadá, že mu každý může vlézt na záda.
Návštěva dne 6.11. kolem 17:00
Velmi příjemný servis. Poradil mi s výběrem telefonu a byl velice ochotný. Velice doporučuji.
Výborný obchod, ochotný personál.
P. Luboš je takový prodejce, jaký by měl být. Rozumí své práci, dokáže poradit a nabídnout. Při návštěvě vašeho obchodu jsme vždy rádi, když je přítomný.