Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

MobilTon.cz

Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

Publikováno dne: - Zobrazení: 4 190 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 71 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 352 - Hodnocení: 3.5

Mobil Pohotovost v Plzni: Rychlá návštěva nebo zklamání?

Pokud hledáte místo pro prodej mobilních telefonů v Plzni, možná vás napadne navštívit Mobil Pohotovost. Z našeho šetření a zkušeností některých zákazníků však vyplývá, že zdejší služby nejsou vždy na očekávané úrovni. V tomto článku se zaměříme na klady a zápory této prodejny.

Dostupnost služeb a nabídky

Mobil Pohotovost nabízí široký výběr elektroniky a možností služeb. Zákazníci si mohou vybrat mezi novými a použitými telefony, a také se mohou spolehnout na opravárenské služby. Nicméně, jak ukazují zkušenosti několika zákazníků, dostupnost a rychlost těchto služeb může být problematická.

Opravárenské služby a reklamační proces

Jedním z hlavních důvodů, proč lidé navštěvují Mobil Pohotovost, je potřeba opravy mobilního zařízení. Mnoho zákazníků hlásí problémy s reklamačním procesem. Například, někteří zákazníci byli překvapeni, když po několika dnech čekání dostali zprávu o tom, že jejich telefon je hotov, přičemž slibovaný čas opravy nebyl dodržen. Opravy, které měly být hotové během hodiny, se protáhly na dny. Tento nedostatek komunikace a plánování vedl k frustraci mnoha uživatelů.

Plány a donáška

Ačkoliv Mobil Pohotovost slibuje rychlé dodání tentýž den, realita bývá často jiná. Zákazníci hlásí, že často musí plánovat své cesty opakovaně, jelikož informace o dostupnosti dílů a oprav jsou nedostatečné. Někdy se stává, že zaměstnanci nedokážou zjistit skladové zásoby potřebných náhradních dílů, což zákazníkům komplikuje situaci.

Platby a bezbariérový přístup

Co se týče plateb, prodejna akceptuje debetní i kreditní karty, což je dnes standardem. Zákazníci také ocení bezbariérový vstup a bezbariérové parkování, což usnadňuje přístup pro osoby se sníženou pohyblivostí.

Zákaznický servis a personál

Jedním z nejvíce kritizovaných aspektů Mobil Pohotovosti je chování personálu. Někteří zákazníci zažili nepříjemnosti s arogantními prodavači, kteří neprojevovali ochotu pomoci nebo byli dokonce hrubí. Takový přístup může výrazně ovlivnit celkový dojem a rozhodnutí vrátit se do prodejny.

Závěr

Mobil Pohotovost v Plzni nabízí rozmanité možnosti, ale skutečnost, že služby nejsou vždy na vysoké úrovni, může potenciální zákazníky odradit. Zkušenosti uživatelů naznačují, že ačkoli nabídka může být lákavá, je dobré pečlivě zvážit, zda se vyplatí zvolit tuto prodejnu, nebo hledat alternativy s lepším zákaznickým servisem a více transparentními procesy.

Můžete nás navštívit na adrese:

Telefonní číslo uvedeného Prodej mobilních telefonů je +420245008383

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420245008383

mapa Mobil Pohotovost Prodej mobilních telefonů, Prodej elektroniky v Plzeň 8-Černice

Naše otevírací doba je:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud vyžadujete aktualizovat jakékoli informace, který/é považujete za chybný o tomto webu, prosíme Vás, abyste nám předali zprávu, abychom to vyřešíme co nejdříve. Děkujeme předem velmi děkujeme.

Obrázky

Videa:
Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 71 přijatý(é) komentář(e).

Olga Kadlec (25.07.25 21:40):
Tak jsem si dnes vyzvedl Honor 10, byl na reklamaci (flek na displeji). Docela jsem se bál, aby mě ho při opravě nějak nepoškrábali nebo nepoškodili. Co jsem však opravdu nečekal, že vymění jak LCD panel vpředu tak i celou zadní stranu. Takže mám telefon z obou stran úplně nový. Děkuji moc
Radek Švec (24.07.25 14:34):
Mobilní telefony nabízené zde mají vyšší ceny a použité jsou prodávány za cenu nových, tak proč ne. Nabídl jsem svůj mobil k prodeji s tím, že dostanu reálnou cenu (s ohledem na ceny telefonů prodávaných v obchodech). Nakonec se cena mého telefonu přiblížila na 45% ceny nového zařízení, které se v tu dobu prodávalo. Největší problém byl s tím, že má zařízení root přístup (i když to lze odstranit factory resetem). Root jsem na prodejně odstranil a když jsem se zeptal, jestli vadí odemčený bootloader, prodavač neměl ani tušení, o čem mluvím. Tak jsem řekl, že ještě zvážím prodej. A už jsem se do obchodu nevrátil.
Monika Kubíček (20.07.25 13:40):
Dobrý den, když vás navštívím v Olympii, vždy narazím na protivné prodavačky. Paní se na mě neusměje, nepozdraví a řekne "co chcete". Po takovémto chování se už "bojím" zeptat na cokoliv jiného. Už k vám nepřijdu!
Bohumila Šmíd (20.07.25 3:08):
Koupil jsem tam telefon za 9k, hned druhý den reklamace displeje. Po reklamaci mám teď displej s viditelností a barvami, které nejsou dostatečné. Bylo mi hezky řečeno, že to není jejich problém, ale kvalitou displeje. Na další reklamaci nemám nárok na normální displej.
Renata Kubíček (19.07.25 1:11):
Absolutní neochota a arogance obsluhy (Benedová M.) a nedbalé zacházení při reklamaci... mlátí do krabice, protože neumí zavřít a k tomu všemu mě ještě označila jako zloděje...
Dominik Moravec (17.07.25 2:30):
Samsung s9+. Dneska skvělá zkušenost, obsluha velice milá. Bez dokladu o koupi zde a otázání mi hned sami od sebe vyčistili dobíjecí port. Skvělé, Děkuji Martine a Mikšanovi.
Ondřej Král (14.07.25 17:08):
Nezkušení a neprofesionální přístup: vadný displej, který se rozbil po pádu, byl podle neochotné obsluhy a "technika" (iPhone hrubě potěžkal a dvakrát ho otočil v ruce) způsoben "nafouklou baterií" ... což samozřejmě bylo podle této odborné diagnózy nedostatečně oceněno ...

Naučte se:
1) Neposílejte sem rodiče seniorů a dejte jim jasné instrukce jako já: děkujte, otočte se, odejděte
2) Neztrácejte čas s matematickým vzorcem: cena za opravu displeje + cena za výměnu baterie podle online ceníku není to samé jako nedostatečně oceněný "odhad" obsluhy
3) Navštivte konkurenci a nechte si opravit displej bez jakýchkoli náznaků nedostatku týkajících se plně funkční baterie

Zaměstnanci prostě asi neměli svůj den ... stane se.
Pavel Holub (08.07.25 18:35):
Dnes jsem byl v obchodě s rozbitým telefonem a paní byla velmi milá. Pomohla mi s výběrem a nastavením nového telefonu...... Děkuji.
Hana Šimek (06.07.25 11:21):
Dobrý den, chtěl bych poděkovat za bezproblémový nákup nového mobilního telefonu ve Vaší prodejně. Příjemné vystupování a servis pana Pavla nás opět mile překvapil a rádi bychom ho tímto pochválit. Skvěle nám poradil a doporučil další příslušenství k telefonu. Mockrát děkujeme a rádi Vás opět navštívíme. Hezký den.
Lukáš Kubíčková (02.07.25 22:42):
Nejlepší z nejlepších.. Můžu všem doporučit a hlavně Šarlot 👍👍👍 nakupujte dobré telefony, když nechcete utrácet plno peněz za úplně nové 🤑🙂 …
Michaela Horák (02.07.25 4:42):
Probìhl nákup Applu, aplikace Gorilla nalepena. Vstøícný, usmìvavý personál. Jen ta fronta, ale to se dá pochopit.
Marie Bartoš (30.06.25 12:42):
Je třeba změnit systém - čekat 1/2 hodiny než přijdu na řadu je opruz, ale pak čekat další 1/2 hodiny jen na vyzvednutí je už asi moc 🤬 …
Lukáš Kuka (28.06.25 0:28):
Většího aroganta a nepříjemného pána jsem snad ještě neviděl. :-( Arogance a namyšlenost se zhmotnila v tomto kuse. Dejte si pozor co podepisujete. Když už vám dají nějaké informace, tak se liší od toho co podepisujete. Mobil sice opraven, ale až na druhý pokus.
Veronika Bartoš (26.06.25 13:49):
Chtěli jsme dnes koupit iPhone za 25 tisíc. Ale obsluha, hubenější krátce ostříhaný blonďatý pán, na nás byl tak nepříjemný a arogantní, že jsme se sebrali a jeli raději do Alzy. Navíc byli velmi nepříjemní, že tam hrála hlasitá hudba. Už tam raději nikdy nevkročím.
Daniel Říha (23.06.25 0:50):
Uděluji nejlepší hodnocení, protože po začáteční negativní zkušenosti se nakonec našlo řešení, které vyhovovalo oběma stranám. Je to dokladem toho, že když je ochota, dá se mnoho věcí civilizovaně vyřešit, tudíž doporučuji.
Radka Šťastný (17.06.25 1:16):
Mobilní telefony, a bazary za solidní ceny. Koupil jsem použitý telefon a po půl roce začal ztrácet signál. Reklamoval jsem ho a do 14 dnů mi byly vráceny peníze. 👍😊. Všechna čest! Přístup k zákazníkovi, který se hned tak nevidí! 👍 Rád jsem si zde hned koupil jiný telefon. Super prodejna s mobilními telefony! 😊
Vendula Kolman (16.06.25 21:00):
Totálně arogantní obsluha v Plzni.
Telefon jsem chtěl prodat.
Byl uplně nový pár dní starý a cena nového telefonu je cca 11500kč
Vaše zaměstnankyně telefon vyndala a sundala origo folie co tam je a telefon je opatlaný a ještě říkala ,že tady a tam je poškrábaný a arogantně mi nabídla 6100kč. To je hodně ale hodně ubohé chování obsluhy.
Tento obchod NEDOPORUČUJI !
Martin Šimek (14.06.25 23:51):
Nabízené telefony tady mají vyšší ceny a použité jsou za cenu nových, když si je někdo koupí, proč ne. Nabídl jsem svůj telefon k prodeji s tím, že dostanu reálnou cenu (s ohledem na ceny prodávaných telefonů v MP). Ta se samozřejmě přibližovala k ceně reálné v tu dobu prodávaných použitých telefonů na 45%. Nepřekonatelný problém byl s tím, že zařízení mělo root přístup (pominu fakt, že ten se odstraní factory resetem). Root jsem odstranil v obchodě a po mé otázce, zda nevadí otevřený bootloader, prodavač vůbec nevěděl, o čem mluvím. Tak jsem řekl, že si prodej ještě rozmyslím. A už jsem se nevrátil.
Vladimír Kubík (08.06.25 7:05):
Už dvě vykoupené telefony a jednou výměna baterie. Ochotná obsluha a velmi vstřícný přístup. Jsem s prodejnou spokojená.
Věra Kubíčková (07.06.25 23:18):
Nikdy více, naprostá neochota a arogance personálu.
Negativní zkušenost před lety s telefonem, nyní opět s obyčejným kouskem příslušenství.
Člověk nemá dávat další šance!!!

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.