Datart Borská pole Plzeň - Plzeň 3

MobilTon.cz

Datart Borská pole Plzeň - Plzeň 3

Publikováno dne: - Zobrazení: 7 730 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 77 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 818 - Hodnocení: 4.3

Prodej elektroniky v DATART Borská pole Plzeň

V dnešním světě, kdy je plánování nákupů klíčovým faktorem pro úspěšné pořízení nového elektronického zařízení, si mnoho zákazníků vybírá prodejce s dobrými službami. DATART v Borském poli v Plzni se snaží vyhovět této poptávce a nabídnout svým zákazníkům co nejlepší zkušenosti.

Možnosti služeb a způsoby platby

Zákazníci mají na výběr z různých možností služeb, které DATART nabízí. Můžete využít vyzvednutí v prodejně nebo využít pohodlnou donášku domů. Plně akceptují nejen debetní karty, ale i kreditní karty a moderní NFC platby, což usnadňuje celý proces nákupu.

Rychlá návštěva s dostupností širokého sortimentu

Pokud plánujete rychlou návštěvu, specializují se na širokou dostupnost elektroniky od televizorů po žárovky. Nicméně, dle hodnocení některých zákazníků, může docházet k problémům s čekáním, přičemž někteří zákazníci uvedli, že se občas musí potýkat s pomalým vyřizováním objednávek.

Bezbariérový přístup a parkování

Pro ty, kteří potřebují bezbariérový vstup, je prodejna vybavena tak, aby vyhověla všem potřebám zákazníků. Bezbariérové parkování je také k dispozici, což je další výhodou pro zákazníky s omezenou pohyblivostí.

Zkušenosti zákazníků

Zkušenosti zákazníků se značně liší. Někteří chválili ochotu personálu a rychlost vyřešení problémů, zatímco jiní vyjadřovali nespokojenost s nedostatečnou komunikací a neochotou některých zaměstnanců. Důležité je, že DATART se snaží naslouchat svým zákazníkům a zlepšovat své služby na základě zpětné vazby.

Recyklace a odpovědnost vůči životnímu prostředí

DATART se také zaměřuje na recyklaci staré elektroniky, což přispívá k ekologické odpovědnosti. Zákazníci mohou přinést své staré spotřebiče a zajistit jejich správnou likvidaci.

Závěr

Obchod DATART v Borském poli v Plzni má potenciál být skvělým místem pro nákupy v obchodě s elektronikou, avšak existují prostory pro zlepšení ve službách a zákaznické podpoře. Pokud plánujete navštívit tuto prodejnu, mějte na paměti jak pozitivní, tak negativní zkušenosti předchozích zákazníků.

Naše firma se nachází v

Kontaktní telefon tohoto Prodej elektroniky je +420378023050

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420378023050

Navštivte nás v následujících hodinách:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa (Dnes) ✸
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud potřebujete aktualizovat jakékoli informace, který/é považujete za nepřesný související s této webové stránce, prosíme, abyste nám předali zprávu, abychom to opravíme nejdříve. S předstihem velmi děkujeme.

Obrázky

Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 77 přijatý(é) komentář(e).

Vojtěch Kubíčková (29.07.25 14:34):
V době pandemie po objednání zboží do hodiny vydáno, super!
Dana Švec (26.07.25 11:19):
Nádherné, nově zrekonstruovaný obchod, přehledně uspořádané zboží, skvělé ceny.
Markéta Kubíčková (25.07.25 9:45):
Když si po 20 minutách v obchodě nikdo ani nevšimne, tak jo, to by šlo. Ale když mi na pokladně zaměstnanec řekne, že není pokladní a ať si najdu někoho jiného, to mě doopravdy vyprchaly slova...
Tomáš Holub (21.07.25 21:39):
I přesto, že to trvalo dlouho, než se kdokoli rozhodl přijít, když už přišli, poradili dobře.
Martina Kohout (21.07.25 17:38):
Osobně mám datart rád, podařilo se mi dokonce zapojit do programu VIP členů, ale ta ochota lidí tady to je hotovo, asi jsem chytil směnu co jsem nechtěl.. kupoval jsem si tu něco co jsem musel nakonec vrátit, protože mě to nešlo, ale jim ano!
Václav Beneš (18.07.25 19:30):
Neskutečně dlouhá doba u pokladny na vyzvednutí zboží přes e-shop.
Petr Kučera (16.07.25 18:41):
Obchod, který pro mě po mnoho let (vlastně od vzniku) představuje solidní a korektní obchod.
Jan Pospíšil (14.07.25 0:06):
Všetko v poriadku, obsluha bola v pohode, niekto milý, niekto menej príjemný, ale koho to neprekvapí... okrem tohto zasraného dopravcu, ktorý mi volal 2x a ani raz nebol pri dome 😀 bohužiaľ mu stále nerozumiem a opakuje to isté stále dokola... trochu disciplíny by dopravcovi rozhodne neuškodilo...
Radka Králík (13.07.25 20:20):
Málo přehledná obchod, tu a tam plno nepořádku s krabicemi na zemi, takže musíte dávat dost pozor, abyste do něčeho nešlápli.
Renata Kubík (12.07.25 18:14):
Po spuštění nového vyzvedávacího systému je všechno mnohem rychlejší než dřív, kdy musel být PIN diktuje prodavačům.
Eva Kubíček (11.07.25 6:16):
Přátelský personál a pomohou vám naložit zboží. Palec nahoru a doporučuji.
Iva Král (09.07.25 23:41):
Vynikající přístup, chybí jen trochu dámských křivek, aby to bylo naprosto dokonalé.
Richard Konečný (08.07.25 5:57):
Stejne jako predchozi recenzent, i ja jsem nalezl vsichni zamestnanci velmi ochotni a pomocni pri nakupu. Mam vsechno, co jsem potreboval a jsem velmi spokojeny s touto firmou.
Vít Kohout (08.07.25 5:12):
Při vrácení zboží Datart slibuje vrácení peněz do čtrnácti dnů......dnes čekáme den šestnáctý a peníze nikde. Pan manažer této prodejny určitě není muž na svém místě, místo aby to řešil je silně arogantní. Této prodejně se vyhnout obloukem, jelikož když přijdou problémy nejsou ochotní je řešit.
Jitka Švec (05.07.25 19:23):
Dnes večer jsem kontaktoval prodejce, abych získal informace o produktu, který si chci koupit. Lehká neochota pána mě znovu utvrdila, že DATART není dobrou volbou k nákupu.
Natálie Král (02.07.25 17:51):
Po spuštění nového vyzvedávacího systému je všechno mnohem rychlejší než dříve, kdy jsme museli svůj PIN diktovat prodavačům.
Věra Kubát (02.07.25 13:08):
Píší, že je otevřeno, ale když dojedete na místo, tak je to zavřený.
Ivan Fiala (01.07.25 13:06):
Já jsem si vybral, co chci, a prodavač mi skvěle poradil s možnostmi záruky, dopravy a ostatními věcmi do budoucna při nákupech.
Matěj Procházka (01.07.25 8:34):
Poradili. Reklamaci jsme pozitivně vyřešili. Jsme spokojeni.
Vladimír Bláha (30.06.25 23:48):
Jsem nespokojený, když jsem si koupil ochranné sklo a požádal o nalepení, byl jsem odmítnut s tím, že sklo nelepí kvůli klimatizaci a prachu. Nechápu, proč tuto službu nabízejí, když ji nechtějí provádět.

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.