Datart Galerie Šantovka Olomouc - Galerie Šantovka, Polská 1

MobilTon.cz

Datart Galerie Šantovka Olomouc - Galerie Šantovka, Polská 1

Publikováno dne: - Zobrazení: 2 661 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 65 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 270 - Hodnocení: 4.1

Prodej elektroniky DATART v Galerie Šantovka, Olomouc

Prodejna elektroniky DATART se nachází v moderním nákupním centru Galerie Šantovka, na adrese Polská 1, Olomouc. Tento obchod nabízí široký výběr elektronických produktů a služeb, které uspokojí i nejnáročnější zákazníky.

Možnosti služeb

Jednou z hlavních předností prodejny DATART jsou možnosti služeb, které zahrnují nejen klasické platby, ale také NFC platby, což usnadňuje nákupy pomocí mobilních telefonů. Nabízí se zde také možnost vyzvednutí v prodejně, což urychluje proces nákupu.

Nákupy v obchodě

Zákazníci mohou vybírat z bohatého sortimentu, který zahrnuje žárovky, elektroniku, baterie a další příslušenství. Obchod se snaží poskytnout kvalitní produkty za přijatelné ceny. Nicméně, zkušenosti zákazníků ukazují, že občas je obtížné nalézt ochotného zaměstnance, který by poskytl odbornou pomoc.

Dostupnost a bezbariérový vstup

Prodejna nabízí bezbariérový vstup a bezbariérové parkování, což činí nakupování přístupným pro všechny zákazníky, včetně těch s omezenou pohyblivostí. Disponuje také dostatečným množstvím prostor pro pohodlné nakupování.

Přístup k zákazníkům

Když přijde na zákaznický servis, názory se výrazně liší. Někteří zákazníci chválí profesionální personál, který rychle vyřídí jejich požadavky. Na druhou stranu, jiní si stěžují na nepříjemný personál a dlouhé čekací lhůty na obsluhu, což může negativně ovlivnit celkový zážitek z nákupu.

Recyklace a ekologická odpovědnost

DATART také podporuje myšlenku recyklace starých elektrospotřebičů, což je důležitý krok směrem k ekologickému přístupu. Zákazníci mají možnost přinést své staré zařízení a ušetřit tak životní prostředí.

Rychlá návštěva

Pokud máte málo času, DATART nabízí rychlou návštěvu s možností rychlého odbavení a jednoduchým vracením zboží, avšak kvalita obsluhy nemusí být vždy na očekávané úrovni.

Závěr

DATART v Galerie Šantovka Olomouc je obchod, který má co nabídnout, ale zároveň čelí určitým výzvám v oblasti zákaznického servisu. Pokud hledáte kvalitní elektroniku s širokým sortimentem a přístupem k moderním službám, tato prodejna by mohla být dobrou volbou. Nicméně je dobré mít na paměti, že zážitek z nákupu se může lišit v závislosti na obsluze.

Jsme umístěni v

Kontaktní linka příslušného Prodej elektroniky je +420577055707

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420577055707

Můžete nás navštívit v následujících hodinách:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud vyžadujete upravit jakékoli informace, který/é považujete za nepřesný související s tomto webu, prosíme Vás, abyste nám poslali zprávu, abychom to vyřešíme co nejdříve. Předem děkujeme.

Obrázky

Komentáře:

Zobrazeno od 21 do 40 z 65 přijatý(é) komentář(e).

Ctirad Dvořák (16.06.25 12:16):
Vždy jen vyzvedávám zboží a nenarazím na žádné problémy.
Lenka Růžička (15.06.25 17:15):
Nepříjemný personál!!!

17.7.2024 odpoledne
A já si chtěla nakupovat, ne reklamovat.
Dejte si ceduli, že vás obtěžujeme.
Update
Nebude se opakovat, protože u vás nebudu nakupovat.
Šimon Němec (13.06.25 17:40):
Dodání do obchodu je spolehlivé, máme rozsáhlou síť prodejen a obsluha je milá.
Dominik Krejčí (10.06.25 13:23):
Doprava do obchodu spolehlivě, velká síť obchodů a milá obsluha.
Martin Kopecký (09.06.25 0:52):
Byl sem se podívat na nový telefon. Pan prodavač byl velmi ochotný a dobře mi poradil, děkuju 👍👏. …
Hana Mach (08.06.25 9:08):
Vždy spokojena - vždy jsem spokojená.
Monika Krejčí (07.06.25 14:52):
Lepím špatné fólie na mobilní telefony.
Viktorie Kučera (06.06.25 8:39):
Vše je v pořádku, vyzvednutí zboží bylo vyřízeno během chvilky, stejně tak vrácení. Jen při vrácení zboží dostanete peníze zpět hotově, ať už jste zboží platili jakkoliv.
Dana Šmíd (05.06.25 12:34):
Kromě černovlásé paní je katastrofální obsluha, která se absolutně nezajímá o zákazníka. Kdyby to šlo, dal bych 0 hvězd.
Ctirad Urban (03.06.25 13:08):
Pohodové nakupování, každý výrobek má něco zvláštního, prodavači jsou informativní.
Dana Horák (02.06.25 19:13):
Nakoupila jsem v Datartu už poněkolikáté. Neznám lepší elektro obchod. Vždy, když potřebuji nějaké elektro, hned si vzpomenu na Datart. Jinde než v Datartu již nenakupuji, vyřiďte kolegům velkou pochvalu!
Nedávno jsem přikoupila k produktu bleskovou výměnu, ale zapomněla jsem se zeptat, jak vlastně funguje. Mohl byste mi to nějak vysvětlit, popř. mám Vám někam zaslat mail?
Děkuji
Milan Mach (31.05.25 12:41):
Na pokladně nebyl prodavač. Ale to je život, občas se stane.
Kristýna Kubíček (27.05.25 22:44):
Rádo vám poradím a pomohl jsem vám již několikrát při nákupu nejen jednoho výrobku.
Zdeňka Fiala (26.05.25 2:59):
Obchod Datart je super a mají tam všechno, i když byla pandemie, tak tam měli otevřeno.
Libor Dvořák (26.05.25 1:36):
Výborná práce! 👏 Květiny pro vás...
Marek Říha (23.05.25 22:57):
Čekal jsem v obchodě, protože jsem chtěl vidět produkt, který je zamčený a nelze ho vzít. Žádný zaměstnanec nikde, nikdo se neobtěžoval pomoci. Vzal jsem si číslo z automatu - 36 - a čekal jsem neuvěřitelných 10 minut. Mé číslo se na monitoru objevilo jen na chvíli s nápisem “vyčkejte”, ale pak okamžitě zmizelo. Čekal jsem ještě další chvíli, zda se někdo uráčí mě obsloužit, ale samozřejmě se to nestalo. Jeden neuvěřitelně neslušný zaměstnanec v modrém svetru se se mnou nakonec přišel hádat a otevřeně mě odmítl obsloužit.

Teprve když jsem odcházel, všiml jsem si, že mám na batohu viditelnou ‘queer/LGBT’ placku. Chování zaměstnance mi najednou začalo dávat smysl. Tohle bylo naprosto otřesné a neprofesionální.
Anna Šulc (23.05.25 17:18):
0k, krásný. Alejo se specializuje na SEO na blogu, který hovoří o prodeji elektroniky.
Pavel Černý (21.05.25 13:11):
Klasický elektroobchod v obchodním domě Šantovka
Bohumil Beneš (20.05.25 9:38):
Výborně, šli jsme pro mobil, odcházíme s Xboxem, hramou na Xbox a také s tímto mobilem. Manžel pláče 😂😂😂😂 ...
Matěj Král (18.05.25 22:24):
Dnešní návštěvu prodejny bych mohl přirovnat k procházce trnovým polem. Při oslovení prodavače mi bylo na první pohled jasné, že v 11 dopoledne ještě nejsme připraveni na nával zákazníků, který se tu nacházel. Zboží, se kterým jsem potřeboval poradit, jsem si našel na webu sám a při příchodu k pokladně jsem ztratil poslední kapku naděje na dobrý nákup. Neznalost místních prodavačů s obyčejnou věcí jako je reklamace, se ochotně seběhli další 3 pracovníci, kteří danou věc řešili 10 minut... s žádným výsledkem a vyjádřením (toto dělá jiné oddělení)... po tomto čekání jsem již měl přijít na řadu... ovšem všeci 4 prodavači najednou zašli za zadní dveře a cca 8 objednávek čekalo dál...

V tuhle chvíli jsem zboží vrátil a odcházel... Děkuji za Váš přístup a nikdy víc.

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.