Česká pošta Čelákovice - Nám. 5. Května 1650

MobilTon.cz

Česká pošta Čelákovice - Nám. 5. Května 1650

Česká pošta Čelákovice - Nám. 5. Května 1650

Publikováno dne: - Zobrazení: 680 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 32 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 67 - Hodnocení: 2.4

Česká pošta Čelákovice: Zkušenosti a služby

Česká pošta na adrese nám. 5. května 1650 v Čelákovicích se stala středem pozornosti mnoha zákazníků. Zdejší pobočka nabízí různé služby, ale názory na kvalitu služeb se liší.

Bezbariérové parkování a bezbariérový vstup

Pro většinu návštěvníků je důležitá dostupnost pobočky. Česká pošta Čelákovice se snaží zajistit bezbariérové parkování a bezbariérový vstup, aby byla přístupná pro všechny zákazníky, včetně těch s omezenou pohyblivostí. Tato opatření však nemusí být vždy dostatečná pro pohodlný přístup.

Platby a moderní technologie

V dnešní době je možné platit různé služby pomocí platebních karet a debetních karet. V poslední době se také rozšiřuje možnost provádění NFC plateb, které zjednodušují proces platby a zrychlují odbavení. I přes modernizaci systému se ale někteří zákazníci setkávají s problémy v oblasti komunikace a informovanosti.

Zkušenosti zákazníků

Podle recenzí se názory na poštu v Čelákovicích značně liší. Mnozí chválí milé a ochotné pracovnice, které pomáhají s různými úkoly, jako je zřízení elektronického podpisu ve službě Czechpoint. Jiní si však stěžují na neprofesionalitu a nepříjemné chování některých zaměstnanců. Jedna návštěvnice sdělila: „Mám velmi dobrou zkušenost se zřízením elektronického podpisu… paní pošťačka byla moc šikovná a milá.“ Naopak, jiní zákazníci zmiňují dlouhé čekací doby a chaotické doručování balíků, což vytváří frustraci mezi uživateli služeb.

Časté problémy a návrhy na zlepšení

Mnoho zákazníků kritizuje systém doručování balíků. Někteří se setkávají s nejasnostmi ohledně doručení a upozornění na nezastižení. Také se objevují stížnosti na zdlouhavé emailové komunikace a nedostatečné informace ke sledování zásilek. Zákazníci navrhují zlepšení, jako je efektivnější systém vyřizování a více otevřených přepážek, aby se snížily fronty a zvýšila kvalita služeb. V současném modelu to však vypadá, že situace se příliš nezměnila, což vede k nespokojenosti a frustraci.

Závěr

Pobočka České pošty v Čelákovicích prochází různými výzvami a názory zákazníků se liší. Přestože jsou zde pozitivní zkušenosti s ochotnými zaměstnanci a moderními platbami, je třeba se zaměřit na zlepšení doručovacího procesu a zajištění lepšího komfortu pro všechny zákazníky.

Naše firma je v

Kontaktní linka tohoto Pošta je +420954225088

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420954225088

mapa Česká pošta Čelákovice Pošta, Poštovní služby v nám. 5. května 1650

Naše otevírací doba je:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa (Dnes) ✸
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud chcete upravit jakékoli informace, který/é považujete za neúplný týkající se tomto webu, prosíme Vás, abyste nám poslali zprávu, abychom to vyřešíme nejdříve. Děkujeme předem děkujeme za spolupráci.

Obrázky

Videa:
Česká pošta Čelákovice - Nám. 5. Května 1650
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 32 přijatý(é) komentář(e).

Kateřina Růžička (30.06.25 8:00):
Ta pošta byla fakt tragická. Pořád jsem stál v frontě, okénkové krásky byly strašně nepříjemné a jako třešnička na dortu, u okýnka židle pro rychlé odbavení chyběly. Šílenost!
Václav Šrámek (29.06.25 0:39):
Jsem pravidelným návštěvníkem čelákovické pošty a musím říct, že většinou se obracím na přepážku, kde mě vždy mile uvítá usměvavá a příjemná pokladní. Občas se stane, že narazím na někoho méně přívětivého. Ale celkově vzato, jsem spokojený.
Michaela Urban (25.06.25 23:02):
Ta pobočka České pošty je fakt katastrofa. Nikdo tam neví, co má dělat, a šéf není ani vidět. Žádná ochota se zlepšit nebo nabídnout služby na úrovni. Proč taky, když je to státem podporovaný monopol? Takové věci mě fakt naštve.
Romana Kříž (25.06.25 17:56):
Nejhorší pošta, co snad může být. Neochotná obsluha a všechno trvá moc dlouho.
Věra Kříž (25.06.25 0:16):
Nejhorší pobočka pošty, co jsem kdy viděl. Pokud nemáš štěstí na mladší zaměstnankyně, tak se připrav na nepříjemné a arogantní dámy. Ideální pro ty, co mají rádi retro a s láskou vzpomínají na časy minulé...
Eva Růžička (23.06.25 15:18):
Nevím, jak pracují ti, co si stěžují. Já nemám žádný problém, zaměstnanci jsou profesionální a rychlí. Jen mě trochu vadí ta zkrácená otevírací doba, ale o tom nerozhoduje místní pobočka.
Josef Horák (21.06.25 16:45):
Doufám, že nový systém pro odbavení bude mnohem lepší než ten starý. Máme všechny prsty a palce pevně setřené!
Vendula Holub (17.06.25 16:05):
Strávil jsem více než půl hodiny čekáním ve frontě na poštu. Služba byla strašná a neprofesionální. Není to cool...
Dalibor Fiala (13.06.25 4:19):
Skvělé! Moc se mi líbí, jakým způsobem jste popsali tento článek o Poště. Myslím si, že obsahuje zajímavé informace a je skvěle napsaný. Díky za sdílení!
Stanislav Kubíčková (12.06.25 16:21):
Pošta je úplně v pohodě. Velmi příjemný personál, rychlá obsluha.
Zbyněk Šulc (10.06.25 18:00):
Nadávání zákazníkovi je naprosto nevhodné a neprofesionální chování. Měli bychom vždy jednat s respektem a ochotou pomoci, bez ohledu na situaci. Každý zákazník si zaslouží slušné zacházení a pozornost.
Anežka Černý (07.06.25 13:18):
Vždy jsem byla naprosto spokojená. Dámy za přepážkou jsou vždy milé a ochotné pomoci. Nemohu najít chybu.
Jindřich Kubíček (31.05.25 1:11):
Ta slečna za přepážkou mi moc hezky pomohla a ještě s úsměvem na tváři. Díky moc!
Zdeňka Králík (29.05.25 20:49):
Po vytisknutí pořadového čísla jsem byl hned uváděn k přepážce, kde mě uvítala usmívavá a příjemná pošťačka. Navzdory chybě v adresátově jménu mi bez problémů vydala oba mé balíčky a s přáním hezkého dne jsem do tří minut opustil poštu. Velice příjemné překvapení, které si pro mě Česká pošta připravila, hodnotím pěti hvězdičkami.
Simona Svoboda (29.05.25 15:35):
Jsem opravdu ráda, že u nás na poště pracují tak milé a ochotné zaměstnankyně a nabízí tak skvělé služby. Vždycky jsou ke mně velmi vstřícné a milé. 📯✉️📬❣️ ...
Monika Kříž (28.05.25 9:22):
Stálé fronty, to je hrůza! Jsem tak unavený z čekání na poštu každý den. Měli by něco udělat, aby se tento problém vyřešil.
Monika Marek (27.05.25 11:57):
Vše v pořádku, jsem naprosto spokojená.
David Konečný (26.05.25 19:14):
Dobrý den! Musím říct, že jsem byl mile překvapen, jak rychle jsem byl obsloužen na poště. Věcné fronty zde nebyly žádný problém a personál byl velmi příjemný a ochotný poradit. Určitě se sem rád vrátím příště!
Denisa Hájek (26.05.25 4:34):
Již po několikáté mi přišlo, že jsem nebyl zastižen na adrese, přitom jsem celý den doma čekal na balíček. Opravdu mě to zklamalo, doufám, že se situace brzy vyřeší a budu mít možnost dostat svůj balíček co nejdříve.
Šimon Bartoš (24.05.25 13:18):
Na tejto pobočke sa trávi celé mladí, masakr. Nechapem kto tomu velí, zrejme dobré upokojujúce lieky pre zamestnancov.

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.