Pekárna Martin se nachází v srdci Děčína na Masarykově náměstí a nabízí široký sortiment pečiva, hotových jídel a dalších gastronomických produktů. Často slyšíme od našich zákazníků, že je zde možnost platby jak debetními kartami, tak hotovostí, což usnadňuje nákup.
Platby a platební karty
V Pekárně Martin nabízíme přehledné možnosti plateb. Zákazníci mohou platit nejen hotově, ale i platebními kartami. Je však dobré mít na paměti, že minimální částka pro platbu kartou je 50 Kč.
Možnosti služeb
Naše pekárna se snaží vycházet zákazníkům vstříc. Nabízíme donášku pečiva a hotových jídel, což je ideální způsob, jak si vychutnat naše produkty i doma nebo v kanceláři. Zároveň jsme pyšní na bezbariérový přístup, který zajišťuje pohodlný vstup pro všechny návštěvníky.
Bezbariérový vstup a parkování
Zaměřujeme se na dostupnost pro všechna naše klienty. U nás najdete bezbariérový vstup do provozovny a také možnost bezbariérového parkování. To vše má za cíl zajistit, aby se k nám dostali všichni zájemci o kvalitní pečivo a dobré občerstvení.
Celkové dojmy ze zákaznických recenzí
Zkušenosti našich zákazníků jsou pro nás velmi důležité. I když jsme obdrželi pozitivní ohlasy na čerstvost a chuť našich výrobků, jako je výborná dršťková polévka či různé druhy sladkého pečiva, objevují se i negativní recenze, které upozorňují na nedostatky v obsluze a čistotě. Například, někteří zákazníci si stěžovali na špinavé nádobí a neochotu personálu.
Závěr
Pekárna Martin se snaží neustále zlepšovat a naslouchat zpětné vazbě od našich zákazníků. Pokud máte jakékoli podněty, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se s vámi podělíme o naše nabídky a těšíme se na vaši návštěvu!
Pokud chcete upravit jakékoli informace, který/é považujete za neúplný související s této stránce, vyzýváme Vás, abyste nám poslali zprávu, a to vyřešíme co nejdříve. Děkujeme předem oceníme to.
Jídlo skvělé, ceny příjemné, ale obsluha? To byla jedna velká tragédie.
Michal Kopecký (26.07.25 6:57):
Pekárna Martin má moc hezký interiér a jejich koláče jsou celkem fajn, ale ta šunka, co jsme si koupili, hned zkysla, to bylo velký zklamání. Kvalita jídla by měla být na prvním místě a tohle bylo naprosto nepřijatelný. Ale nová obsluha si zaslouží pochvalu, byla moc milá a ochotná, což udělalo návštěvu aspoň trochu lepší. Pekárna by se měla ale víc zaměřit na kvalitu jídla, aby zákazníci odcházeli spokojení.
Dalibor Šmíd (25.07.25 15:45):
Tuhle pobočku bych rozhodně doporučil. Už při první návštěvě se obsluha snažila naplnit naše přání. Určitě se tam brzy zase ukážu!
Daniel Bláha (24.07.25 13:54):
Člověk by si moh více vylepšit...něco malý výběr, jen jeden pokladní na celém místě, člověk musel dlouho čekat než si mohl objednat...mají koktejly, ale ovoce jim došlo.
Dominik Novotný (22.07.25 12:02):
Upřímně řečeno, fakt strašný. Ty zákusky mají minimálně dvojnásobnou cenu než by si to zasloužilo.
Ale co mě nejvíc štve, je obsluha. I když chápu, že nutit zaměstnance k úsměvu není dobro, sem tam malý úsměv by neuškodil. Jsem tam za posledních 5 let chodím občas a zatím žádná obsluha nezanechala dojem, že by vlastně chtěli někoho obsloužit. Pořád vypadají otráveně, i když jsem k nim milý. Kdyby měli špatný den, tak je to v pořádku, ale zatím se chovali neférově ani jednou.
Dagmar Kubíková (22.07.25 8:07):
Po druhé jsem měla špatné jídlo, velmi se to zhoršilo. Nedávno jsem si objednala segedínský guláš a úplně chyběla chuť a vůně, dnes suchý karbanátek s kaší plnou hrudek od nedovařených brambor a gumovou okurku. Nedoporučuji. Je mi líto, že jsem tam často jedla.
Miroslav Kopecký (21.07.25 16:43):
Bistro, kavárna a pekárna v jednom! 👍 Všechno lahodné a za skvělé ceny. Personál je moc milý 🤗 a prostředí je krásné. Ideální pro rychlý oběd (česká klasika). …
Marcela Marek (19.07.25 1:53):
Výbornej servis, cítím značný zlepšení v servisu, prostředí a sortimentu. Díky moc za skvělý zážitek!
Ivana Kratochvíl (16.07.25 1:23):
Dnes, 20.03.24 jsem zajel na snídani do pekárny Martin. Měli tam dršťkovou polévku, ale byla hrozně hořká. Asi přepálená paprika v základu. Všude byl nepořádek a to nemluvě o záchodech. Ovšem další pečivo, chlebíčky a housky byly naprosto super.
Libuše Kratochvíl (14.07.25 7:06):
PEKÁRNA MARTIN... Já, chlapče, aspoň dočasně jsem smazanej ze seznamu recenzí...🤔
Vím, že je složitý dělat jakoukoli práci, a v gastronomii je to ještě těžší, prostě je náročné každý den vidět lidi a udržet si dobrou náladu.... 🙂
Ale aby ta mladá slečna byla nevlídná a dokonce na zákazníky dělala drzý poznámky, protože se jí něco nechce a nebo jí to nebaví, já nevím.
My tam chodíme rádi si zlepšit náladu dortíkem, ale i já dnes odešel zklamaný .. už jen to, jak nám to zabalila a neochotně nám nepodala ještě jednu věc z vedlejší vitríny.. jiné prodavačky s tímto problém NIKDY nemají..
V poslední době už v 8 ráno nemají některé druhy pečiva.. a i tahle slečna odpoví nepříjemně, jako no nemáme no .. nebo výmluva, že nemůže dát něco na talíř, protože jsou neumytý či co... což měla paní za námi.. jen jsem si odložil dortíky do kočárku ..
Asi pokud toto bude číst majitel nebo nějaký vedoucí .. chtělo by tam mít lidi, co budou vizitkou 🙂
Ivo Kuka (13.07.25 19:05):
Ten personál v pekárně a na prodej salámů byl fakt otravný, a WC bylo taky hrozně špinavé. Naštěstí měli dobré knedlíkovou polévku.
Marie Šulc (13.07.25 8:04):
Koláče jsou dobré, ale obsluha je hrozná. Mají s každým problém a když se slušně zeptám, ani neodpoví. Na zákazníky házejí nevrlé pohledy a jsou nevlídní.
Sára Fiala (11.07.25 22:13):
Nechval se! Když jsem chtěl koupit nějaké pečivo v téhle "pekařské", měl jsem celou řadu problémů. Množství čokolády nahoře bylo takové, že se to ani nedalo kousnout. Naposledy měli řezaný dort a teď kubánský... Kdyby to aspoň byla dobrá čokoláda, ale byla to ta odporná tuková. Zničili mi dva nejlepší zákusky, co jsem měl rád. Asi už tam nepudu.
Barbora Mach (05.07.25 15:50):
Mám dvě otázky pro majitele:
1. Vaše firma má výjimku pro prodej pečiva bez cenovek?
2. Ta "paní", která dnes (v sobotu 26.5.2020) obsluhovala pečivo, je přirozeně nepříjemná nebo to je součást její pracovní povinnosti?
Už podruhé tento týden jsem šla nakoupit pečivo a ani jednou neměla správně označené ceny. Nemohu vidět, kolik kusů je v jednom balení, když není řádně označeno. Ptala jsem se na housky: Kolik je kusů v balení? Odpověď: Dva, ok, dejte mi 4x. Ona na to: Ale mám poslední dva. Já jsem řekla: A co zbytek? Ona odpověděla: Ty jsou v balení po 4 kusech.
Takže do tohoto obchodu už nepůjdu. Zaprvé nejsem jasnovidka, zadruhé nepotřebuji platit za nepříjemnou obsluhu a zatřetí by jí neupadly ruce, kdyby správně označila zboží i ceny.
Milan Kubíková (03.07.25 18:53):
Kvalita jídel za cenu není moc dobrá, proces objednání až po vydání jídla trvá hodně dlouho. Přílohy byly ledové.
František Šulc (03.07.25 18:38):
Chutná jídla, rozumné ceny. Většina personálu je příjemná.
Veronika Šrámek (02.07.25 16:50):
Tenhle podmáslový chleba je prostě nejlepší, co jsem kdy měla! Drží krásnou křupavost i po tři dny 👍🏻 a ostatní pečivo je taky úžasné. A co teprve ty dortíky, naprosto luxusní...
Jana Krejčí (02.07.25 10:57):
Výborné pečivo, uzeniny a lahůdky. Jsem naprosto spokojený.
Radek Kubíčková (01.07.25 7:35):
Koupila sem dnes cupcake a krém na vrchu byl zkyslý, to je pro děti hrůza.
Tereza Šulc (29.06.25 19:45):
Vždy milý a ochotný personál. Příjemné prostředí pekárny, s bohatým sortimentem jídel a dalších produktů. 😊 Radost zavítat. 🍞🥐