Restaurace Nika Atrium - Husova 1647/34

MobilTon.cz

Restaurace Nika Atrium - Husova 1647/34

Publikováno dne: - Zobrazení: 6 353 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 72 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 766 - Hodnocení: 4.3

Hotel Restaurace Nika Atrium: Skrytý klenot v Jihlavě

Hotel Restaurace Nika Atrium, nacházející se na adrese Husova 1647/34, , je místem, které nabízí nejen komfortní ubytování, ale také nezapomenutelný gastronomický zážitek. Na první pohled může působit nenápadně, ale uvnitř se skrývá unikátní atmosféra, která okouzlí každého návštěvníka.

Okouzlující prostředí a úžasná obsluha

Interiér restaurace je naprosto fascinující, což potvrzuje řada návštěvníků, kteří byli ohromeni nejen stylem, ale i příjemným prostředím. Mnozí si pochvalují milou a profesionální obsluhu, která dokáže zvednout náladu a vytvořit tak skvělou atmosféru. "Příjemná a profesionální obsluha" a "nádherný interiér" jsou často zmínky v recenzích, což potvrzuje kvalitu poskytovaných služeb.

Variabilita jídelního lístku

I když restaurace nabízí širokou škálu pokrmů, od tradiční české kuchyně po zajímavá asijská jídla, názory na kvalitu jednotlivých pokrmů se liší. Některé pokrmy, jako hovězí líčka na víně nebo česnečka, byly hodnoceny jako výborné, zatímco jiné, například některé varianty steaků, kritizovány za průměrnou kvalitu. Pro některé hosty jídlo bývá až příliš drahé vzhledem k jeho kvalitě, což vyvolává smíšené pocity.

Problémy s hygienou a údržbou

Bohužel, několik návštěvníků si stěžovalo na úroveň hygieny v restauraci, zejména na toalety, které by potřebovaly obnovu a pravidelnou údržbu. Tyto aspekty mohou ovlivnit celkový dojem z návštěvy.

Příjemné zahrádky a rodinný kout

Restaurace má také krásnou zahrádku, kde se můžete posadit pod zelení a užít si klidné chvíle. Mnozí rodiče ocenili dětský koutek, který je zde k dispozici, což dělá z Nika Atrium ideální místo pro rodinné výlety.

Závěrečné hodnocení

Hotel Restaurace Nika Atrium je místem s velkým potenciálem, které kombinuje krásné prostředí a příjemnou obsluhu. Ačkoli se objevují některé nedostatky v kvalitě pokrmů a hygieně, celkově zůstává oblíbeným cílem, ke kterému se mnozí rádi vracejí. Pokud hledáte útulné místo s dobrými pokrmy a příjemnou atmosférou v Jihlavě, určitě stojí za návštěvu.

Můžete nás kontaktovat v

Kontaktní telefon uvedeného Hotel je +420601366442

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420601366442

Webová stránka je

Pokud si přejete upravit jakékoli údaje, který/é považujete za chybný o tomto webu, žádáme Vás, abyste nám předali zprávu, a to vyřešíme nejdříve. Předem oceníme to.

Obrázky

Komentáře:

Zobrazeno od 21 do 40 z 72 přijatý(é) komentář(e).

Petra Šmíd (09.08.25 5:13):
Úžasné prostředí, obsluha profesionální, objednala jsem si hovězí steak s houbovou omáčkou. Obě chutné, ale jediné, co opravdu pokazilo celý zážitek, byly kupované hranolky. To mě vážně hodně zklamalo.
Matěj Kubík (08.08.25 20:10):
Dnes jsme byli na výletě do jihlavské zoo a hledali jsme restauraci, kde bychom si mohli pořádně pochutnat. Naštěstí jsem ji našla na Googlu úplně náhodou. Když jsme vešli dovnitř, byli jsme ohromeni. Interiér byl tak neobvyklý, prostě nádherný. Uprostřed bylo otevřené akvárium s rybkami. I když bylo krásné počasí, skončili jsme uvnitř. Venkovní posezení vypadalo také nádherně. Bylo tam mnoho stromů, ač to bylo spíše jako dvůr. Byla jsem překvapená, jak bylo příjemné sedět tam a cítit vítr. Dokonce na dětský koutek nezapomněli, což je velké plus.

Objednali jsme si hovězí vývar s nudlemi, masem a zeleninou. Byl vynikající, maso bylo krásně měkké.
Dále jsme si vzali polévku Tom Kha s kuřecím masem, ačkoli byla trochu dražší, musím říct, že byla vynikající. Celkově nás překvapila nabídka dalších jídel v tomto stylu. Manžel si dal kokosové kari s rýží a nemohl udělat chybu.
Já jsem si pro malý kousek tradice vybrala krůtí řízky s bramborovou kaší a zase nemohu než chválit. Zelenina byla také bohatá. Navíc porce byly obrovské.
Na závěr jsme si nemohli nechat ujít kávu, ač obvykle jdeme dál. Atmosféra této restaurace nás zkrátka nadchla.
Personál byl navíc velmi ochotný a milý.

V Jihlavě jsme byli po dlouhých letech, ale teď víme, že se brzy vrátíme a znovu se sem podíváme.
Daniela Pospíšil (08.08.25 15:01):
Při vstupu do hotelu mi skoro spadla čelist, interiér je prostě nádherný. Velmi příjemné posezení uvnitř i venku na terase. Jídlo bylo opravdu výborné a obsluha byla moc milá a ochotná, s úsměvem na tváři. Všechno bylo dokonalé. Určitě se sem ráda znovu vrátím, až budu zase v Jihlavě. ☺️
Milan Holub (08.08.25 8:25):
Příjemné ubytování. Restaurace a zahrádka v krásném stylu, přátelský personál a skvělá kuchyně. Moje první návštěva = spokojenost.
Miroslav Šrámek (07.08.25 20:01):
Webový jídelníček nesouhlasí s tím, co obdržíte na místě. Jídelníček je tak rozmanitý - od českých klasiků, přes grilované bifteky až po thajskou kuchyni - že je zřejmé, že použité suroviny nemohou být čerstvé. A právě čerstvost a široký výběr jídel jsou největším problémem. Jídla jsou průměrná a nevyčnívají. Obsluha je ochotná, usměvavá a rychlá. Interiér je přecitlivělý a připomíná atmosféru devadesátých let a jak už někdo přede mnou napsal, je to takové "podnikatelské baroko". Zahrádka je skrytá ve vnitrobloku a příjemné místo k posezení, ale potřebuje důkladnější úklid.
Sára Horák (05.08.25 8:00):
Neskutečně dlouhá čekací doba jak na polévku, tak na hlavní jídlo, a dokonce i na čepované pivo! Hovězí nudličky připomínaly spíše hrubě umleté maso. Přijeli jsme na oběd a skoro už jsme ho dojídali až k večeři. O cenách radši nemluvím, za těžké peníze dostanete jen pár hodin kvůli polévce, hlavnímu chodu, který nestál moc za to, a pití. Pak už po obědě můžete jít rovnou do pyžama a spát. Byli jsme tam poprvé a určitě naposledy.
Sára Horák (04.08.25 10:20):
Potřebovalo by se změnit menu, bylo těžké vybrat, skoro samé vepřové nebo smažené jídla a mnoho jídel s houbami. :⁠-⁠( Jinak to celkem šlo.
Bedřich Holub (02.08.25 6:55):
Objednala jsem si klasiku, Smažený hermelín a hranolky.Přišlo mi tohle.Hned jsem v aplikaci , ve které jsem si objednala jídlo, reagovala, aby se to mohlo řešit.Po dvou hodinách, co se nikdo neozval, jsem jela osobně na Niku, přišla jsem tam, slušně pozdravila, byla jsem milá.Byl tam asi pan vedoucí s obsluhou, řekla jsem mu, že se moc omlouvám, ale objednala jsem si hermelín s hranolkami a přišlo mi tohle.On velmi nepříjemně začal blábolit něco o tom, že to jsou nějaký peruánský hranolky, nebo co, že jsou zdravá verze, že to někde zavedli, ani jsem ho moc neposlouchala, protože mluvil velmi arogantně.Prohlásil, cituji : ,, ŽENSKÁ, proč mi to nosíte po dvou hodinách?” .Slušně jsem mu řekla, že jsem přes foodoru aplikaci to chtěla řešit hned, ale nikdo se neozval.Řekl, že to je chyba foodory, né jeho.Stále velmi arogantním hlasem řekl obsluze, aby udělaly nový hranolky, ať to dají na něj.Já jsem mu řekla, že bych radši vrátila peníze.Chtěla jsem jen hermelín s hranolkami, on mi tvrdil, že tam mají v nabídce napsaný batátový nebo tak něco.Řekla jsem, že tam mají jen hranolky.I kdyby to byly nějaký jiný, byly naboptnaný a hnusný.Řekl obsluze, že ať mi teda vrátí peníze, mezitím se ptal, jak dlouho trvalo, než mi to dovezli z toho boxu.Řekla jsem mu, že to byla chvilka, stále mi vykládal, ať si vygooglim, co jsou batáty.Já vím, co jsou batáty,jak chutnají dobré batáty,taky vím, jak se chovat k zákazníkovi, který není spokojený.Pracuju v gastronomii a takový přístup bych si nedovolila.Já jsem chtěla jen hermelín s hranolkami 😃 on si stál za svým, řekl mi, že to je můj názor , nedalo mi to, v aplikaci jsem se podívala na tu objednávku, jestli to tam opravdu je, nešlo mi to znovu zadat, prý je jídlo nedostupné.Ani by mě neštvalo, že to byly odporný hranolky tak, jako jeho přístup.🤷🏼‍♀️
Martin Dvořák (01.08.25 5:42):
Místo úžasné. Z vnějšku bych to opravdu nečekala. Obsluha příjemná. Jídlo také v pořádku. Co se týče pití, mohu doporučit Ježek 11 na čepu.
Oldřich Kubát (30.07.25 12:41):
Vždy, když odejde z Atrie dobrý kuchař, přijde nějaký matla, který neumí ani rýži uvařit správně. Včera jsem měl hovězí po cikánsku, bylo přesolené a tvrdé, a rýže byla skoro surová. Dnešní burger vypadal nedbale a nechutně, ani o chuti se nedá hovořit. Myslím si, že majitel by měl lépe zaplatit schopného kuchaře, než neustále hledat nového a školit ho.
Marcela Šulc (28.07.25 16:07):
Krásný malý hotel. Čistý a udržovaný. Blízko centra. Přátelský k rodinám s dětmi. Na pokoji možnost přistýlky. Naše tříletá dcera nebyla započítána. Personál hotelu a přilehlé restaurace (mají stejného majitele)... všichni milí. Servis v pořádku. Snídaně formou bufetu byly naprosto úžasné. Teplá i studená jídla, müsli, různé druhy cereálií, nápoje (včetně alkoholu 😀). Snídaně jsou pro nás vždy klíčové a zde bychom dali 10 z 10. Určitě doporučujeme tento hotel.
Ludmila Šulc (22.07.25 20:44):
Byli jsme s rodinou na obědě asi 3x za sebou a zatím jsme si vždy pochutnali. Moje rodina a já jsme si užili vynikajícího oběda v tomto hotelu a určitě se brzy vrátíme!
Lenka Bláha (22.07.25 12:01):
Při vstupu do hotelu se vám doslova zastaví dech. Interiér je nádherný a úžasné jídlo. Obsluha milá a promptní, hned jsme dostali sklenku vody. Přijmou vás i s vaším čtyřnohým přítelem a nabízejí týdenní menu za lidové ceny🙌🏼 Jediné mínus: druhé jídlo nám přišlo dřív než jsme dojedli polévku.
Jakub Pospíšil (22.07.25 2:05):
Krásný hotel, posezení buď vedle velkého akvária s Koi kapry, nebo nad ním na plovoucím patře, mezi spoustou květin. Jídlo je chutné a ceny přiměřené dnešní hrozné době. Doporučuji návštěvu.
Vendula Mach (20.07.25 21:54):
Velice jsme si pochutnali. Úžasné domácí dezerty. Příjemný personál a nádherné prostředí plné zeleně 👍 ...
Kristýna Kubíček (20.07.25 4:43):
Hodnocení hotelu:
S hvězdičkami - Restaurace moc příjemná, jídlo lahodné a cenově dostupné mezi 170 až 350 Kč.
S jednou hvězdičkou - Obsluha milá, ale jestli přijedete po deváté hodině, je cítit, že už jsou zavření. Venku končí v deset a uvnitř za 45 minut déle, i když mají otevřeno až do půlnoci. První objednávka byla rychlá, ale potom se nikdo nezeptal, jestli je vše v pořádku. Až po půlhodině, když odnášeli talíře, se ptali, jestli je vše v pořádku, ale už jsme neměli chuť.
Daniel Horák (19.07.25 11:03):
V Atriu jsme byli jako hosté na rodinné oslavě a údajně je lepším podnikem. Fajn obsluze dávám dvě hvězdy. Jinak nemohu moc chválit. Myslím si, že jídlo (hovězí kousky s hranolkama) by mohlo být na týdenním menu, ale určitě ne jako specialita za víc než tři stovky. Za stejnou cenu jsem jedl mnohem lepší. Jídelní lístek je dlouhý jako týden před výplatou a obsahuje všechno od svíčkové s knedlíky a roastbeefu až po asijskou kuchyni. Naivně jsem si myslel, že takové věci skončily před deseti lety. To, že jsme po hodině a půl uvnitř byli silně načichlí zápachem ze smažení, není v restauraci, která se snaží působit jako lepší, v pořádku. Interiér je subjektivní, ale mně připomínal pozdní devadesátky či rané milénium.
Petr Růžička (18.07.25 8:49):
Jídlo bylo famózní, ale ceny trochu větší, avšak za kvalitu jídla a celkový zážitek to stojí. Byli jsme okamžitě obslouženi a obsluha byla během celého pobytu velmi milá a profesionální.
Ladislav Kubíková (14.07.25 17:04):
S kamarádkou jsme se zastavili na pivo do hotelu a byla to vážně katastrofa. Obsluha tvrdila, že mají Plzeň a Ježka na čepu. Takže jsem si objednala Plzeň a kamarádka Ježka. Číšník nám přinesl pivo a hned po ochutnání jsme chtěly vrátit. Ten takzvaný ježek vůbec nebyl ježek a o Plzních raději ani nemluvím. Pivo bylo nepitelné, chutnalo jako směs nevkusných ingrediencí. Ačkoliv je v restauraci hezká a klidná atmosféra, tak bez dobrého piva to moc nepomohlo.
Antonín Holub (14.07.25 5:46):
Neměla jsem ani možnost ochutnat jídlo, protože jsme po hodině a půl čekání na jídlo odešli. Měli jsme s sebou dvě malé děti, které jsou nadšené z návštěvy ZOO a zážitek z této restaurace nám skoro zkazil celý výlet. Kdybychom neodešli včas, stále bychom tam čekali dodnes.

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.